Gmina Świeszyno ogłasza przetarg
- Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
REGON: 33092070700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną, zjazdem z drogi powiatowej i miejscami postojowymi oraz instalacją fotowoltaiczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Giezkowo, na dz. nr 23, 55 i 9/18 obręb Giezkowo, gm. Świeszyno. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia świetlicy. Inwestycja realizowana będzie w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", objętego PROW na lata 2014-2020. Lokalizacja inwestycji znajduje się na działce nr. 23, 55 i 9/18 w m. Giezkowo. Zamówienie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego z dachami dwuspadowymi. Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. Dodatkowo należy wykonać nasadzenia roślinnych pnączy (np.: winobluszcz) wraz z konstrukcją mocującą na południowej części elewacji budynku. Stanowić one będą naturalną barierę energetyczną, która zapobiega nadmiernemu nagrzewaniu się budynku w lecie oraz wychłodzeniu w zimie. W budynku projektuje się następujące pomieszczenia: salę – świetlicę, pomieszczenie kotła, magazyn, biuro, salę komputerową, wc damski, męski i dla niepełnosprawnych, aneks kuchenny pomieszczenia składu opału oraz pomieszczenie gospodarcze. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać zagospodarowanie terenu przy świetlicy w postaci: terenów utwardzonych (tarasu z kostki betonowej gr 6 cm, terenu utwardzonego z kostki betonowej gr. 8 cm oraz płyt ażurowych, opaski wokół budynku), terenów zielonych oraz małej architektury (kosze na śmieci, obudowa śmietników do segregacji śmieci). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z rozebraniem starego ogrodzenia. Wykonawca powinien skalkulować koszt wykonania ogrodzenia, przy założeniu, że Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał w postaci wymaganej liczby paneli, słupków i 1 furtki. Panele 3D ocynk o wymiarach 153x250 cm i oczkach 5x20x4 mm, słupki 6x6x200 cm. Wjazd na działkę zaprojektowano z drogi powiatowej. W zakresie prac objętych przedmiotem umowy jest również wykonanie zjazdu na teren działki oraz wycięcie 5 drzew wraz z ich zagospodarowaniem. Wprowadzone zmiany do pierwotnego projektu budowlanego i wykonawczego, będące zmianami nieistotnymi w rozumieniu Prawa Budowalnego zostały ujęte w załączniku nr 1F do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia zgodnie z załącznikiem nr 1B i 1C do SIWZ. Formularz wyceny wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - c.o. - zasilane z własnej kotłowni - wod-kan – włączone do istniejącej sieci - odprowadzenie wód opadowych - elektryczną – zasilanie z projektowanego przyłącza eNN - instalację komputerową, monitoring, odgromową - instalację fotowoltaiczną Zestawienie powierzchni: powierzchnia zabudowy:254,56 m2 powierzchnia użytkowa:217,86 m2 kubatura:1 400,08 m3 teren utwardzony: 662,26 m2 teren zielony: 740,13 m2 istniejące boisko: 159,90 m2 istniejący plac zabaw: 421,65 m2 siłownia zewnętrzna – trawa: 274,00 m2 Przedmiot zamówienia obejmuję wycinkę pięciu drzew w pasie drogi powiatowej w okolicy projektowanego zjazdu i zatoki autobusowej. Zamawiający jest w posiadaniu decyzji zezwalającej na wycinkę wspomnianych drzew. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje likwidacji odcinka kanalizacji sanitarnej. Została ona wykonana w 2018 roku. Mapa powykonawcza stanowi załącznik nr 1D do SIWZ. Zamawiający rezygnuje z wykonania zatoki autobusowej, chodnika, boiska i siłowni zewnętrznej. Zamawiający informuje, że uległa zmianie lokalizacja przyłącza do sieci elektroenergetycznej. Warunki przyłączenia wraz z rysunkiem przebiegu części przyłącza wykonywanego przez ENERGĘ - OPERATOR S.A. stanowią załącznik nr 1E do SIWZ 3.3 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wszystkich robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w Dokumentacji Technicznej (STWiOR, przedmiary robót, projekty wykonawcze, projekty budowlane) dotyczącej budowy budynku świetlicy wiejskiej tj. w szczególności min. : Roboty budowlano – montażowe budynku świetlicy wraz z jej wyposażeniem; Roboty obejmujące zagospodarowanie terenu: ogrodzenie oraz elementy małej architektury; Roboty w zakresie budowy układu komunikacyjnego (parkingi, drogi dojazdowe, zjazd z drogi powiatowej) wraz z zagospodarowaniem terenu i 24 – miesięcznym okresem pielęgnacji zieleni wraz z pierwszym koszeniem trawy; Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne: wewnętrzne sieci wod-kan, przyłącza i zewnętrzne sieci wod-kan, instalacja p.poż., instalacje c.o., instalacje wentylacyjne, Roboty elektryczne: zasilanie rozdzielni głównej RG-WLZ, rozdzielnię główną niskiego napięcia RG, instalację oświetlenia podstawowego, instalację oświetlenia ewakuacyjnego, instalację gniazd 230V, instalację gniazd 400V, instalację techniczną 230V i 400V, instalację komputerową, instalację monitoringu CCTV, ochronę przeciwprzepięciową, ochronę od porażeń, ochrona odgromowa, kabel nn zasilający latarnie oświetlenia terenu, latarnie oświetlenia terenu, Instalacja fotowoltaiczna. 2) wykonanie robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę budynku świetlicy wiejskiej (nr BOŚ/486/2016, z dnia 8lipca 2016 r.) oraz zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z dn. 22.06.2016 r. ; 3) wykonanie i zamontowanie na terenie budowy, najpóźniej 7 dni od daty przekazania terminu budowy 1 szt. tablicy informacyjnej oraz najpóźniej w dniu zakończenia robót budowlanych 1 szt. tablicy pamiątkowej zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Wzór tablicy oraz miejsce jej ustawienia należy uzgodnić z Zamawiającym. 4) wykonanie robót budowlanych, usług lub dostaw, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie wykonywania przedmiotu umowy (np. gdyby prace nie były wyraźnie wymienione w Umowie, jego załącznikach lub wykraczały poza szczegółowe wyliczenia czynności i prace w nich zawarte, ale które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie wykonawca powinien był przewidzieć w świetle obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia) 5) usunięcie zadrzewienia i jego zagospodarowania we własnym zakresie; 6) dostawa i montaż elementów wyposażenia świetlicy, dostarczane elementy wyposażenia należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym; 7) wyposażenie obiektu w podstawowy sprzęt p.poż. wraz z ich oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych; 8) likwidacja wszystkich kolizji, które ujawnią się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 9) uzyskanie odbiorów poszczególnych prac specjalistycznych przez zarządców odpowiednich gestorów sieci; 10) rejestracji urządzeń w UDT, które takiemu obowiązkowi podlegają wraz z opłatami; 11) przygotowania i zamontowania instrukcji obsługi dla urządzeń tego wymagających i obiektu oraz przeszkolenie w tym zakresie pracowników oraz operatora tego urządzenia w świetlicy oraz przekazanie w dniu odbioru końcowego harmonogramu przeglądów okresowych zamontowanych przez niego urządzeń i instalacji; 12) uzyskanie pozytywnych wyników badań wody z instalacji wodociągowej obiektu; 13) przeprowadzenie badania i pomiarów elektrycznych w tym badanie natężenia oświetlenia; 14) sporządzenia świadectwa energetycznego obiektu; 15) sporządzenia instrukcji bezpieczeństwa p.poż i urządzeń z nim związanych; 16) zamontowanie tablic informacyjnych bezpiecznego użytkowania np. placów zabaw, siłowni, dróg ewakuacyjnych; 17) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu wybudowanego wskutek realizacji Zadania Inwestycyjnego; 18) udzielenie gwarancji i rękojmi na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane Roboty oraz świadczenie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji, zgodnie z dalszymi postanowieniami Umowy; 19) udzielenie Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji; 20) wykonanie Zamówienia przy użyciu nowych wyrobów spełniających wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz. 1102), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019r., poz. 266) oraz wymaganiom określonym w Dokumentacji technicznej dla materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązuje się do okazania w odniesieniu do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, a dla materiałów nieobjętych certyfikacją deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z właściwymi normami lub aprobatę techniczną. 21) Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać i wykonywać polecenia osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót STWiORB, decyzja pozwolenia na budowę, projekt instalacji fotowoltaicznej oraz w załącznikach nr 1A - formularz wyceny wyposażenia, nr 1B - opis techniczny wyposażenia, nr 1C - podział wyposażenia wg pomieszczeń, załącznik nr 1D - mapa powykonawcza zlikwidowanego odcinka kanalizacji sanitarnej, nr 1E - lokalizacja przyłącza do sieci elektroenergetycznej, nr 1F – zmiany do dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.164.2019”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Wykaz osób do oceny w kryterium: Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1.3 lit. B i pkt. 11.2. C rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 8A do SIWZ 3. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec.
Dodano: 2024-04-25 - Budowa dróg wraz z uzbrojeniem na osiedlu Glinki przy ul. Szosa Polska w Szczecinie – etap IIIa
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Golczewo
Dodano: 2024-04-22 - Remont dachów w 3 budynkach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2024-04-19 - Budowa w technologii murowanej budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii leśniczego Leśnictwa Barnówko Grzymiradz wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodar. terenu na dz.248/10
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Spójne trasy rowerowe dla Szczecina – ul. Matejki.
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku warsztatu terapii zajęciowej w Choszcznie
Dodano: 2024-04-15 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie działania RDW w Pyrzycach. Zadanie nr 2 - Remonty MMA na gorąco - zam. z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Dodano: 2024-04-14 - Prace remontowe w pomieszczeniach budynku Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza przy ul. Wszystkich Świętych 68 w Szczecinie
Dodano: 2024-04-14 - „Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Płytnica”
Dodano: 2024-04-05