Przetargi.pl
„Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo”.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną, zjazdem z drogi powiatowej i miejscami postojowymi oraz instalacją fotowoltaiczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Giezkowo, na dz. nr 23, 55 i 9/18 obręb Giezkowo, gm. Świeszyno. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia świetlicy. Inwestycja realizowana będzie w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", objętego PROW na lata 2014-2020. Lokalizacja inwestycji znajduje się na działce nr. 23, 55 i 9/18 w m. Giezkowo. Zamówienie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego z dachami dwuspadowymi. Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. Dodatkowo należy wykonać nasadzenia roślinnych pnączy (np.: winobluszcz) wraz z konstrukcją mocującą na południowej części elewacji budynku. Stanowić one będą naturalną barierę energetyczną, która zapobiega nadmiernemu nagrzewaniu się budynku w lecie oraz wychłodzeniu w zimie. W budynku projektuje się następujące pomieszczenia: salę – świetlicę, pomieszczenie kotła, magazyn, biuro, salę komputerową, wc damski, męski i dla niepełnosprawnych, aneks kuchenny pomieszczenia składu opału oraz pomieszczenie gospodarcze. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać zagospodarowanie terenu przy świetlicy w postaci: terenów utwardzonych (tarasu z kostki betonowej gr 6 cm, terenu utwardzonego z kostki betonowej gr. 8 cm, opaski wokół budynku), terenów zielonych oraz małej architektury (ławki, kosze na śmieci, piłkochwyty, obudowa śmietników do segregacji śmieci). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z rozebraniem starego ogrodzenia. Wykonawca powinien skalkulować koszt wykonania ogrodzenia, przy założeniu, że Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał w postaci wymaganej liczby paneli, słupków i 1 furtki. Panele 3D ocynk o wymiarach 153x250 cm i oczkach 5x20x4 mm, słupki 6x6x200 cm. Wjazd na działkę zaprojektowano z drogi powiatowej. W zakresie prac objętych przedmiotem umowy jest również wykonanie zjazdu na teren działki oraz wycięcie 5 drzew wraz z ich zagospodarowaniem. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia zgodnie z załącznikiem nr 1B i 1C do SIWZ. Formularz wyceny wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - c.o. - zasilane z własnej kotłowni - wod-kan – włączone do istniejącej sieci - odprowadzenie wód opadowych - elektryczną – zasilanie z projektowanego przyłącza eNN - instalację komputerową, monitoring, odgromową - instalację fotowoltaiczną Zestawienie powierzchni:  powierzchnia zabudowy:254,56 m2  powierzchnia użytkowa:217,86 m2  kubatura:1 400,08 m3  teren utwardzony: 662,26 m2  teren zielony: 740,13 m2  istniejące boisko: 159,90 m2  istniejący plac zabaw: 421,65 m2  siłownia zewnętrzna – trawa: 274,00 m2 Przedmiot zamówienia obejmuję wycinkę pięciu drzew w pasie drogi powiatowej w okolicy projektowanego zjazdu i zatoki autobusowej. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji zezwalającej na wycinkę wspomnianych drzew. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje likwidacji odcinka kanalizacji sanitarnej. Została ona wykonana w 2018 roku. Mapa powykonawcza stanowi załącznik nr 1D do SIWZ. Zamawiający rezygnuje z wykonania zatoki autobusowej, chodnika, boiska i siłowni zewnętrznej. Zamawiający informuje, ze uległa zmianie lokalizacja przyłącza do sieci elektroenergetycznej. Warunki przyłączenia wraz z rysunkiem przebiegu części przyłącza wykonywanego przez ENERGĘ - OPERATOR S.A. stanowią załącznik nr 1E do SIWZ 3.3 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wszystkich robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w Dokumentacji Technicznej (STWiOR, przedmiary robót, projekty wykonawcze, projekty budowlane) dotyczącej budowy budynku świetlicy wiejskiej tj. w szczególności min. :  Roboty budowlano – montażowe budynku świetlicy wraz z jej wyposażeniem;  Roboty obejmujące zagospodarowanie terenu: ogrodzenie oraz elementy małej architektury;  Roboty w zakresie budowy układu komunikacyjnego (parkingi, drogi dojazdowe, zjazd z drogi powiatowej) wraz z zagospodarowaniem terenu i 24 – miesięcznym okresem pielęgnacji zieleni;  Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne:  wewnętrzne sieci wod-kan,  przyłącza i zewnętrzne sieci wod-kan,  instalacja p.poż.,  instalacje c.o.,  instalacje wentylacyjne,  Roboty elektryczne:  zasilanie rozdzielni głównej RG-WLZ,  rozdzielnię główną niskiego napięcia RG,  instalację oświetlenia podstawowego,  instalację oświetlenia ewakuacyjnego,  instalację gniazd 230V,  instalację gniazd 400V,  instalację techniczną 230V i 400V,  instalację komputerową,  instalację monitoringu CCTV,  ochronę przeciwprzepięciową,  ochronę od porażeń,  ochrona odgromowa,  kabel nn zasilający latarnie oświetlenia terenu,  latarnie oświetlenia terenu,  Instalacja fotowoltaiczna. 2) wykonanie robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę budynku świetlicy wiejskiej (nr BOŚ/486/2016, z dnia 8lipca 2016 r.) oraz zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z dn. 22.06.2016 r. ; 3) wykonanie i zamontowanie na terenie budowy, najpóźniej 7 dni od daty przekazania terminu budowy 1 szt. tablicy informacyjnej j oraz najpóźniej w dniu zakończenia robót budowlanych 1 szt. tablicy pamiątkowej zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Wzór tablicy oraz miejsce jej ustawienia należy uzgodnić z Zamawiającym. 4) wykonanie robót budowlanych, usług lub dostaw, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie wykonywania przedmiotu umowy (np. gdyby prace nie były wyraźnie wymienione w Umowie, jego załącznikach lub wykraczały poza szczegółowe wyliczenia czynności i prace w nich zawarte, ale które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie wykonawca powinien był przewidzieć w świetle obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia) 5) usunięcie zadrzewienia i jego zagospodarowania we własnym zakresie; 6) dostawa i montaż elementów wyposażenia świetlicy, dostarczane elementy wyposażenia należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym; 7) wyposażenie obiektu w podstawowy sprzęt p.poż. wraz z ich oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych; 8) likwidacja wszystkich kolizji, które ujawnią się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 9) uzyskanie odbiorów poszczególnych prac specjalistycznych przez zarządców odpowiednich gestorów sieci; 10) rejestracji urządzeń w UDT, które takiemu obowiązkowi podlegają wraz z opłatami; 11) przygotowania i zamontowania instrukcji obsługi dla urządzeń tego wymagających i obiektu oraz przeszkolenie w tym zakresie pracowników oraz operatora tego urządzenia w świetlicy oraz przekazanie w dniu odbioru końcowego harmonogramu przeglądów okresowych zamontowanych przez niego urządzeń i instalacji; 12) uzyskanie pozytywnych wyników badań wody z instalacji wodociągowej obiektu; 13) przeprowadzenie badania i pomiarów elektrycznych w tym badanie natężenia oświetlenia; 14) sporządzenia świadectwa energetycznego obiektu; 15) sporządzenia instrukcji bezpieczeństwa p.poż i urządzeń z nim związanych; 16) zamontowanie tablic informacyjnych bezpiecznego użytkowania np. placów zabaw, siłowni, dróg ewakuacyjnych; 17) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu wybudowanego wskutek realizacji Zadania Inwestycyjnego; 18) udzielenie gwarancji i rękojmi na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane Roboty oraz świadczenie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji, zgodnie z dalszymi postanowieniami Umowy; 19) udzielenie Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji; 20) wykonanie Zamówienia przy użyciu nowych wyrobów spełniających wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz. 1102), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1570) oraz wymaganiom określonym w Dokumentacji technicznej dla materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązuje się do okazania w odniesieniu do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, a dla materiałów nieobjętych certyfikacją deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z właściwymi normami lub aprobatę techniczną. 21) Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać i wykonywać polecenia osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach nr 1A - formularz wyceny wyposażenia, nr 1B - opis techniczny wyposażenia, nr 1C - podział wyposażenia wg pomieszczeń, załącznik nr 1D - mapa powykonawcza zlikwidowanego odcinka kanalizacji sanitarnej, nr 1E - lokalizacja przyłącza do sieci elektroenergetycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.103.2019”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Wykaz osób do oceny w kryterium: Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1.3 lit. B i pkt. 11.2. C rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 8A do SIWZ 3. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach