Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza w trybie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Wielka Nieszawka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-165 Wielka Nieszawka, Toruńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Nieszawka
    Toruńska 12
    87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 871118750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych i wyposażeniem, dla zadania pn. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza w trybie zaprojektuj i wybuduj. Realizacja przedmiotu umowy została podzielona na następujące etapy: 1) etap 1 – obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej, 2) etap 2 – obejmujący wykonanie robót budowlanych i dostawę wyposażenia. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalna - Użytkowy oraz uszczegółowienie wyposażenia w nim zawartego (zwane dalej dokumentacją projektową) zawarty w specyfikacji warunków zamówienia, który wraz z ofertą Wykonawcy, i harmonogramem prac stanowi załącznik do niniejszej umowy. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności. Wykaz sprzętów które w szczególności należy uwzględnić w wyposażeniu świetlicy:Wyposażenie zaplecza1. Zlewozmywak z blachy na szafce z baterią – ilość szt. - 2;2. Umywalka ze stali nierdzewnej z baterią – ilość szt. - 1;3. Blat kuchenny powlekany o gr. 3,8 cm z rantem PCV – ilość m2 – 3,12;4. Lodówka z chłodziarką – ilość szt. – 1;5. Kuchenka indukcyjna do zabudowy – ilość szt. – 1;6. Piekarnik elektryczny do zabudowy – ilość szt. – 1;7. Szafki kuchenne jednodrzwiowe – ilość szt. – 10;8. Kredens kuchenny – ilość szt. – 1;9. Regał stalowy – ilość szt. 2;10. Zmywarka – ilość szt. 1; Wyposażenie biurowe1. Komoda na dokumenty – ilość szt.- 2;2. Regał na dokumenty – ilość szt. – 2;3. Krzesło na kółkach – ilość szt. -2;4. Biurko – ilość szt. – 2; Wyposażenie sali1. Krzesła modułowe – ilość szt. – 105;2. Stół świetlicowy – ilość szt. – 15.3. Dokumentacja projektowa i wyposażenie winna być na etapie opracowania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. Brak konsultacji i uzgodnień przyjętych rozwiązań w dokumentacji projektowej uprawnia Zamawiającego do żądania wprowadzenia zmian w dokumentacji na każdym etapie realizowanej inwestycji na ryzyko i koszt Wykonawcy.4. Zakres rzeczowy, przedmiotu umowy, obejmuje w szczególności: a) wykonanie dokumentacji technicznej (projekt architektoniczno-budowlany), obejmującej: - Sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym pozwolenia na budowę. Należy w szczególności uwzględnić: • wykonanie projektu budowlanego, zawierającego projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowlany wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień, • wykonanie projektów branżowych wykonawczych: instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, instalacji wodno- kanalizacyjnej wraz z przyłączami, klimatyzacji, wentylacji grawitacyjnej, instalacji fotowoltaicznej. b) Uzyskanie akceptacji projektu budowlanego w zakresie jej zgodności z Programem Funkcjonalno- Użytkowym c) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, d) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów, e) Wykonanie robót budowlanych, f) Przeprowadzenie wymaganych prób, badan i sprawdzeń, g) Wyposażenie budynku, w tym w urządzenia higieniczno- sanitarne, h) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych, wykazu wyposażenia i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenia Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do protokolarnego przekazania Zamawiającemu w jego siedzibie: 1) dokumentacji projektowej opracowanej w formie papierowej – opisowej i graficznej, w tym: a) Koncepcja, 1 egz. b) Projekt Budowlany, 5 egz., c) Projekt Wykonawczy, 5 egz., d) Projekty branżowe, 3 egz., e) STWIOR, 3 egz., f) Plan BIOZ, 3 egz., g) Przedmiar robót, 2 egz., h) Kosztorys, 2 egz., 2) oświadczenia, że projekty zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, - uzyskanie prawomocnej decyzji upoważniającej do rozpoczęcia robót. 7. Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa. 8. Wykonanie robót budowlanych i wyposażenia obiektu w systemie - zaprojektuj i wybuduj na podstawie opracowanego projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 12 000,00 zł powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty 800 000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 800 000,00 złb) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają odpowiednie uprawnienia, na stanowisku:- jedną osobą na stanowisko: Kierownik Budowy: Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- jedną osobą uprawnioną do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- jedną osobą uprawnioną do projektowania w specjalności architektonicznej: Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej- jedną osobą uprawnioną do projektowania w specjalności sanitarnej: Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- jedną osobą uprawnioną do projektowania w specjalności elektrycznej: Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychUwagi:1. Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zmianami).2. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.3. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.4. W przypadku warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim personelem zdolnym do wykonania zamówienia, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji.Dodatkowo:1. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub muszą to być ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.2. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.3. Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zmianami) i - jeżeli jest to wymagane- ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach