Gmina Dygowo ogłasza przetarg
- Adres: 78-113 Dygowo, Kolejowa 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dygowo
Kolejowa 1
78-113 Dygowo, woj. zachodniopomorskie
REGON: 330920630 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dygowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Miechęcinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na inwestycji pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Miechęcinie”. Projektowane zagospodarowanie działki przewiduje zlokalizowanie na działce 92/4 obręb Miechęcino budynku świetlicy, jednokondygnacyjnego, bez podpiwniczenia z poddaszem nieużytkowym. Dla prawidłowego funkcjonowania obiektu przewiduje się przyłączenia do sieci elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej. Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących prac: Roboty ziemne Fundamenty (płyta fundamentowa na palach) Izolacja fundamentów Ściany i elementy konstrukcyjne Dach konstrukcja (połacie) Sufit nad parterem Dach pokrycie Stolarka okienna Stolarka drzwiowa Podłoża Ocieplenie i wykonanie posadzek Tynki wewnętrzne, okładziny, malowanie Elewacja Instalacja kanalizacji sanitarnej Instalacja wody ciepłej i zimnej Instalacja centralnego ogrzewania Kotłownia Instalacja gazowa Przyłącze wody Przyłącze kanalizacji sanitarnej Instalacje elektryczne Skład odpadów stałych (śmietnik) Utwardzenie terenu Tereny zieloneUWAGA!Prace fundamentowe należy wycenić i wykonać zgodnie z projektem technicznym konstrukcyjnym z dnia 24 maja 2023 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 15.000,00 zł .Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania.2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:nr konta: 21 8562 0007 0040 0291 2000 00605. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 460.000,00zł,2) zdolności technicznej lub zawodoweja) warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł polegającą na przebudowie lub budowie budynku o parametrach zbliżonych do tych jakie zamawiający określił w dokumentacji projektowej dla prowadzonego postępowaniab) dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako Kierownik budowy, posiadającą co najmniej 48 miesięcy doświadczenia zawodowego (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/ robót w branży budowlanej oraz posiadającą uprawnienia budowlane* bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania przez wykonawcę wymaganego doświadczenia zawodowego osoby, o której mowa w lit. b poprzez sumowanie doświadczenia z kilku wykonanych zamówień przez tą osobę w tym samym okresie.*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 220 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Nowe Warpno
Dodano: 2024-02-08 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Myśliwskiej 24d działka 100/2, obręb 19 w Międzyzdrojach
Dodano: 2023-12-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla Miasta i Gminy Gryfino.
Dodano: 2023-11-22 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej 3 w Białogardzie.
Dodano: 2023-10-12 - Budowa kaplicy na cmentarzu komunalnym w Tucznie
Dodano: 2023-10-02 - „Przebudowa pomostu na jeziorze Siecino w miejscowości Cieszyno” – II postępowanie
Dodano: 2023-08-24 - Budowa wiaty handlowej, śmietnikowej, budynku socjalno-biurowego oraz rozbiórka budynku toalety i 10 budynków handlowo-usługowych w ramach przebudowy targowiska miejskiego w Kołobrzegu.
Dodano: 2023-08-16 - Budowa wiaty handlowej, śmietnikowej, budynku socjalno-biurowego oraz rozbiórka budynku toalety i 10 budynków handlowo-usługowych w ramach przebudowy targowiska miejskiego w Kołobrzegu.
Dodano: 2023-08-16 - Hydroizolacja poszycia górnego pokładu głowicy molo w Kołobrzegu
Dodano: 2023-08-14 - Modernizacja terenu podwórka przy ulicy Budowlanej w Kołobrzegu
Dodano: 2023-08-10