Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach - część I

Gmina Kodrąb ogłasza przetarg

  • Adres: 97512 Kodrąb, ul. 22 Lipca
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6819317, 6819325 , fax. 44 6819317, 6819325
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kodrąb
    ul. 22 Lipca 7
    97512 Kodrąb, woj. łódzkie
    tel. 44 6819317, 6819325, fax. 44 6819317, 6819325
    REGON: 59064802000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach - część I
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania pn.: Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach – część I zostanie wykonany następujący zakres robót: a) Roboty budowlane: - budynek świetlicy (stan surowy i wykończeniowy) b) Roboty instalacyjne: - instalacja wodociągowa z przyłączem wodociągowym, - instalacja kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym ścieków, - instalacja klimatyzacji, - instalacja wentylacji, - roboty wykończeniowe. c) Roboty elektryczne: - zasilanie od złącza (w linii ogrodzenia) do budynku, - oświetlenie, - zasilanie urządzeń grzewczych, - instalacja odgromowa. d) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (budynek z infrastrukturą towarzyszącą). Etap I – termin wykonania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r. Zakres robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym na podstawie kosztorysu ofertowego przez wybranego Wykonawcy w momencie podpisania umowy ze względu na możliwość finansowania zadania do kwoty 150 000,00 zł. Harmonogram rzeczowo-finansowy zadania sporządzony przez Wykonawcę będzie przedstawiony Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Etap II – termin wykonania: od 1.01.2018 r. do 31.08.2018 r. Realizacja pozostałej części budowy świetlicy. Nastąpi zapłata za roboty wykonane w roku 2018. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: a) Projekt budowlany wykonawczy, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Przedmiar. 3.3 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia i związane z wykonaniem tego przedmiotu zamówienia dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy Robót. Wymaganie nie dotyczy Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych, jeżeli Wykonawca udowodni, iż osoba powołana do pełnienia tej funkcji była związana przed zawarciem niniejszej Umowy z Wykonawcą inną formą zatrudnienia np. wieloletnim kontraktem lub prowadzi działalność gospodarczą obejmującą pełnienie tej funkcji i będzie pełnić tę funkcję osobiście. Szczegóły pracownicze uregulowane zostały w części IV SIWZ stanowiącej projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach