Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Jasinie wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2017-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Jasinie wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę Świetlicy Wiejskiej w Jasinie przy ul. Wrzesińskiej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku (parking, dojścia, zieleń), budowę nowego zjazdu na działkę oraz nowe instalacje przyłączeniowe. Przeznaczeniem obiektu jest funkcja kulturalna. Salę główną świetlicy zaprojektowano dla maksymalnie 50 osób o powierzchni 86 m2, przystosowaną do prowadzenia spotkań, zebrań, projekcji filmów, prowadzenia szkoleń, warsztatów, wystaw, itp. Powierzchnia zabudowy przedmiotowej świetlicy – 185 m2. Budynek zaprojektowano jako współczesną prostą bryłę, na rzucie prostokąta, o płaskim dachu. Obiekt jest 1 kondygnacyjny, niski, niepodpiwniczony. Bryłę budynku urozmaica podcień z przeszklonym wiatrołapem. Na elewacji zastosowano okładzinę z desek drewnianych. Teren opracowania objęty jest Decyzją o warunkach zabudowy nr 23/2017 z dnia 16.02.2017 roku. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje techniczne dla poszczególnych branż, kosztorysy przedmiarowe dla poszczególnych branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż. Szczegółowy zakres prac obejmuje wykonanie: robót ogólnobudowlanych, w tym: - robót ziemnych; - fundamentów; - ścian fundamentowych; - podłoży i posadzek na parterze; - konstrukcji żelbetowych; - ścian nośnych i działowych; - konstrukcji dachu wraz z jego pokryciem; - stolarki okiennej i drzwiowej; - tynków, oblicowań oraz malowania wewnętrznego; - wykonanie elewacji budynków; instalacji wewnętrznych wod-kan; instalacja gazowa; instalacji co; instalacji elektrycznych; oświetlenia zewnętrznego; robót drogowych; małej architektury i zieleni. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody związane z realizacją Umowy, w szczególności za utratę dóbr materialnych, uszkodzenie ciała lub śmierć osób oraz ponosi odpowiedzialność za wybrane metody działań i bezpieczeństwo na Terenie Budowy; 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem Inwestycji będącej przedmiotem Umowy, chyba że odpowiedzialnym za powstałe szkody jest Zamawiający lub osoba trzecia, za którą Zamawiający ponosi odpowiedzialność. 3. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego udzielenia odpowiedzi na zgłoszone szkody; 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych elementów Inwestycji, w tym robót oraz za jakość zastosowanych Materiałów, Urządzeń i Wyposażenia; 5. Przeprowadzenie wizji lokalnej przed datą złożenia oferty. 6. Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi – jeżeli konieczne. 7. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności warunków lub uzgodnień branżowych, wystąpienie oraz uzyskanie aktualnych. 8. W przypadku konieczności usunięcia drzew lub krzewów nie ujętych w dokumentacji, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, wykona inwentaryzację zieleni kolidującej oraz na podstawie pełnomocnictwa uzyska decyzje zezwalające na usunięcie zieleni kolidującej (jeśli będzie wymagana). 9. Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłat). 10. Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. 11. Informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem). 12. Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 13. Obsługa geodezyjna w trakcie budowy. 14. Zakup i dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. 15. Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. 16. wywóz odpadów, gruzu, utylizacji materiałów, urządzeń i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przepisami dot. BHP obowiązującymi u Zamawiającego oraz w myśl ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami); 17. Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych – Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 ze zm.) 18. Świadczenie serwisu, przeglądów oraz konserwacji wszystkich instalacji i urządzeń w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych – przez cały okres trwania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262410-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną