Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej przy Zabytkowym Zakładzie Hutniczym w Maleńcu

Zabytkowy Zakład Hutniczy w Maleńcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Maleniec 54
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 373 11 42 , fax. 041 373 11 42
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zabytkowy Zakład Hutniczy w Maleńcu
    Maleniec 54 54
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 373 11 42, fax. 041 373 11 42
    REGON: 26001154500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej przy Zabytkowym Zakładzie Hutniczym w Maleńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej przy Zabytkowym Zakładzie Hutniczym w Maleńcu na działce o numerze geodezyjnym 1100. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty wyburzeniowe 1. Roboty budowlane 2. Roboty instalacyjne: - elektryczne - centralnego ogrzewania - wodno - kanalizacyjne Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania określone zostały w załączonych do SIWZ projekcie budowlanym, opisach technicznych, przedmiarach robót, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: Szerokość - 26,00 m, długość - 11,00 m wysokość - 6,48m powierzchnia zabudowy - 297,00 m2 powierzchnia użytkowa - 244,23 m2 kubatura - 1 651,32 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Forma wadium musi być zgodna z określoną w art. 45 ust. 6 PZP. W przypadku wyboru wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 83 8988 0001 0040 0405 1969 0003 Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. Zamawiający uzna wpłatę wadium w formie pieniężnej tylko wtedy, gdy znajdą się one faktycznie na jego rachunku bankowym przed otwarciem ofert. Pozostałe formy wadium winny zostać złożone w kasie Zamawiającego przed otwarciem ofert lub dołączone do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP; 2. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 PZP; 3. prowadzą działalność gospodarczą, której zakres zawiera wykonywanie robót budowlanych; 4. zobowiążą się do ubezpieczenia budowy od odpowiedzialności cywilnej 5. spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; W przypadku konsorcjum, warunek określony w ppkt 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do formularza ofertowego); 2. oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust. 1 PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 2 do formularza ofertowego); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (z tolerancją do 20%)robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np: referencje) sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ 5. dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dotyczy kierowników robót wszystkich branży), tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego o okresie ważności zawierającym datę składania oferty. 6. zobowiązanie do ubiepieczenia budowy od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji robót budowlanych począwszy od dnia przekazania placu budowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) podpisują wszyscy wykonawcy - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składa odrębnie każdy wykonawca - dokument określony w ppkt 3) może dotyczyć tylko jednego wykonawcy - wykaz, o którym mowa w ppkt 4) może zawierać roboty wykonane przez różnych wykonawców wchodzących w jego skład. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.konskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach