Ochotnicza Straż Pożarna w Siedliszczkach ogłasza przetarg
- Adres: 21-050 Piaski, Siedliszczki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 58 21 020 , fax. 0-81 58 21 020
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Siedliszczkach
Siedliszczki
21-050 Piaski, woj. lubelskie
tel. 0-81 58 21 020, fax. 0-81 58 21 020
REGON: 43228467800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja Pożytku Publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej kulturalno-oświatowej w miejscowości Siedliszczki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa świetlicy wiejskiej kulturalno-oświatowej w miejscowości Siedliszczki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Ze względu na ryczałtowy charakter zamówienia kosztorysy ofertowe nie są elementem oferty podlegającej ocenie, a ewentualne błędy stwierdzone w kosztorysie nie stanowią przesłanki odrzucenia oferty. 5) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 6) Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 7) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma?gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokółu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piaskium.bip.e-zeto.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Janowie Lubelskim
Dodano: 2016-03-21 - Przystosowanie do celów biurowych lokalu mieszkalnego przy ul. Strażackiej 7/2 w Lublinie należącego do Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie oraz remont pomieszczeń biurowych zlokalizowanych w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ul. Strażackiej 7 w Lublinie, (nr sprawy WL.2370.55.2015)
Dodano: 2015-11-04 - Modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie - etap V.
Dodano: 2015-05-05 - Termomodernizacja obiektów Komendy Miejskiej PSP w Chełmie przy ul. prym. S. Wyszyńskiego 2 B
Dodano: 2014-04-11 - Remont pomieszczeń Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (nr sprawy WL.2370.20.2013)
Dodano: 2013-09-05 - Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej PSP w Lublinie przy ulicy Strażackiej 7 w Lublinie (nr sprawy WL - 2370/41/2012)
Dodano: 2012-10-16 - Przebudowa instalacji technologicznej istniejącej kotłowni olejowej na gazową
Dodano: 2011-10-05 - Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej - I etap - stan surowy otwarty
Dodano: 2011-07-13 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Majdanie Kawęczyńskim w ramach operacji: Adaptacja strażnicy OSP na świetlicę wiejską w Majdanie Kawęczyńskim
Dodano: 2011-04-01 - Przebudowa i rozbudowa części budynku głównego strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie, przy ul. Okszowskiej 9.
Dodano: 2010-09-21