Gmina Dolsk ogłasza przetarg
- Adres: 63140 Dolsk, Plac Wyzwolenia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 825 001 , fax. 612 825 510
- Data zamieszczenia: 2019-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolsk
Plac Wyzwolenia 4
63140 Dolsk, woj. wielkopolskie
tel. 612 825 001, fax. 612 825 510
REGON: 63125816400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dolsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej, boiska trawiastego do piłki nożnej, placu zabaw oraz utwardzenia terenu i parkingu w Księginkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Zakres robót – I etap: • roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę, • fundamentowanie, • roboty murarskie, • wykonanie konstrukcji dachowych oraz pokryć dachowych, • montaż stolarki okiennej i drzwiowej, • elewacja, • posadzki, • sufit podwieszany, • tynki wewnętrzne, malowanie, • schody i pochylnie, • izolacja cieplna – ściany zewnętrzne, • instalacja wod-kan, c.o., wentylacja, system odprowadzania spalin, • instalowanie centralnego ogrzewania, • roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych, b) Zakres robót - II etap: • mikroinstalacja fotowoltaniczna, • utwardzenie terenu – plac zabaw, • opaska, • utwardzenie terenu – komunikacja wewnętrzna i parking, • boisko do piłki nożnej, • ogrodzenie placu zabaw, • bariera łańcuchowa, brama i mostki. c) Dodatkowe informacje: • Prace należy wykonać zgodnie z treścią SIWZ, dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, przedmiarem -kosztorysem ofertowym), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. • Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. • W ofercie należy uwzględnić koszty zabezpieczenia zaplecza budowy, dostawy prądu, wody oraz uwzględnić w kalkulacji wszelki sprzęt budowlany jak i zabezpieczający tj. np.: ogrodzenie terenu budowy, zabezpieczenie terenu przed ingerencją osób niepowołanych. • Wykonawca zapewni przeszkolenie personelu eksploatacyjno-konserwatorskiego w zakresie budowy urządzeń, kontroli ich pracy elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii. • Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy. • Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kompletny przedmiot zamówienia niezbędny do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, włącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. d) Ponadto zakres prac obejmuje: • Sporządzenie operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza, 2) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę uzgodnień, badań i sprawdzeń jeżeli takowe są wymagane przez inspektorów nadzoru inwestorskiego określone w przepisach i normach, 6) kompletny zakończony dziennik budowy, • Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 – letniego okresu gwarancji/rękojmi. e) Technologia wykonania prac: • Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. • Wszystkie zastosowane materiały (jeżeli jest wymagane przepisami prawa) muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. • Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. • Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim związane jest to z przedmiotem zamówienia. • Teren okoliczny oraz ruch pieszy, należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (na konto wskazane przez Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Kosztorys ofertowy. 9. Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji). 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli umocowanie nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeżeli dotyczy), lub poręczenia o których stanowi art. 45 ust 6 pzp. 11. Oświadczenie o zatrudnieniu osób wykonujących przedmiot zamówienia w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.) na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (zał. nr 7), które będą brały czynny udział przy realizacji zadania związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, co najmniej w zakresie: robót ogólnobudowlanych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12 - Budowa mostu na ul. Olszynowy Zakątek w Dobrzycy
Dodano: 2024-07-12 - „Młode pokolenie w służbie dziedzictwa kultury - renowacja XVIII-wiecznego budynku szkoły – dawnego Pawilonu Pałacu Biskupów Poznańskich”
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kanalizacji w miejscowości Ryżyn
Dodano: 2024-07-12