Przetargi.pl
Budowa świetlicy we wsi Nowy Świat (dz. nr 35).

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 49-313 Lubsza, ul. Szkolna 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 412 08 56, 411 86 16 , fax. (077) 412 08 57
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    ul. Szkolna 4 4
    49-313 Lubsza, woj. opolskie
    tel. (077) 412 08 56, 411 86 16, fax. (077) 412 08 57
    REGON: 53058133400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubsza.tensoft.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy we wsi Nowy Świat (dz. nr 35).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku świetlicy , parkingu na 3 utwardzone miejsca postojowe, utwardzone dojście i plac przy schodach zewn., instalacje (przyłącza i wewnętrzne): wod.-kan., elektryczna; c.o.(elektr.), instalacja odgromowa i wentylacyjna. Budynek jednokondygnacyjny, z dachem dwuspadowym, konstrukcja dachu drewniana z gotowych wiązarów kratowych, pokrycie blachodachówką. Ławy fundamentowe żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków żwirobetonowych. Ściany konstrukcyjne i działowe z pustaków ceramicznych, schody i pochylnia betonowe. Ściany zewn. wykończone tynkiem, malowane farbami elewacyjnymi,część wykończona płytkami klinkierowymi. Powierzchnie : zabuodwy 256,81m2, uzytkowa 215,87m2, kubatura 1547,20m3, wys. zabudowy 6,74m, dojścia 139,0m2, miejsc postojowych 43,0m2, placu przy schodach 42,0m2, schodów zewn. i pochylni dla niepełnosprawnych 33,12m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 15000,00zł (słownie piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - co udokumentują poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - co udokumentują poprzez : a/ wykonanie robót budowalnych dot. przynajmniej jednego obiektu budowlanego o pow. i kubaturze odpowiadającej zakresowi niniejszego zamówienia, b/ dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia : kierownik budowy z uprawnieniami w specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i kierownicy robót w zakresie instalacji wod-kan (sieci i wewnętrzne), wentylacyjnej i elektrycznej; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co udokumentują posiadaniem środków finansowych min. 200 000,-zł lub zdolności kredytowej w tej samej wysokości, 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spelnienia tych warunków dokonywana będzie w oparciu o niżej wymienione dokumenty, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do siwz, 2/aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 3/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpiecze Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaleglych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówien publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/pelnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 7/wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 8/wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom,jeżeli wykonawca przewiduje ich zatrudnienie, 9/wykaz osób, którym będą powierzone kluczowe stanowiska (wg załącznika nr 3 do siwz) oraz dokumenty uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów, 10/informację banku lub spóldzielczej kasy oszczędnościowo-klredytowej, w ktorych wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubsza.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach