Przetargi.pl
Budowa świetlicy w Łukowicach Brzeskich,Gmina Skarbimierz.

Gminna Biblioteka Publiczna w Skarbimierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-318 Skarbimierz Osiedle, ul. Parkowa 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4046601 , fax. 0-77 4046600
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Skarbimierzu
    ul. Parkowa 12 12
    49-318 Skarbimierz Osiedle, woj. opolskie
    tel. 0-77 4046601, fax. 0-77 4046600
    REGON: 53058020500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarbimierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury Gminy Skarbimierz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy w Łukowicach Brzeskich,Gmina Skarbimierz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa świetlicy wiejskiej na działce nr. 274/7 na podstawie dokumentacji technicznej , przedmiaru robót i pozwolenia na budowę - I etap. świetlica pow.zabudowy - 336,38m2 powierzchnia chodników - 287,35m2 powierzchnia dróg i placu manewrowego - 534,31m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wartość wadium -12130,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osóbzdolnych do wykonania zamówienia,3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia,4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kosztorys ofertowy,2.Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24.1 pkt9 ustawy oraz w art.24 ust.1 pkt 4-8, 4.ZAświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające o nie zalefaniu z opłacaniem podatków oraz zaświadczenie z ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne,5.Oświadczenie oferenta ,że nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 ust.2 ustawy Pzp,8.Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz przyjęciem tych warunków bez zastrzeżeń ,9.Oświadczenie ,że oferent dokonał wizji lokalnej na przyszłym placu budowy oraz,że nie wnosi żadnych zastrzeżeń do otrzymanego przedmiaru robót,10.Referencje za okres 5 lat,11.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 12.Sprawozdania finansowego albo jego części lub innego dokumentu określającego obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata /2006-2008/, a jeżeli okres działalności jest krótrzy - za ten okres , polisa lub dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarbimierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach