Przetargi.pl
Budowa świetlicy miejskiej wraz z placem zabaw i infrastrukturą techniczną przy ul. Parkowej w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego nr 2017/19 pn: „Budowa świetlicy miejskiej wraz z placem zabaw”

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 227 686 301, fax. 227 686 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy miejskiej wraz z placem zabaw i infrastrukturą techniczną przy ul. Parkowej w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego nr 2017/19 pn: „Budowa świetlicy miejskiej wraz z placem zabaw”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa świetlicy miejskiej wraz z placem zabaw i infrastrukturą techniczną przy ul. Parkowej w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego nr 2017/19 pn: „Budowa świetlicy miejskiej wraz z placem zabaw”. 3.2 Zakres robót: - roboty ziemne, - wykonanie fundamentów, - wykonanie ścian nadziemia, słupów - montaż zbrojenia, - wykonanie drewnianej więźby dachowej - wykonanie wykończeń – ścianki działowe, ślusarka okienna i drzwiowa, stolarka drzwiowa, tynki i okładziny wewnętrzne, podkłady i posadzki, malowanie, roboty ślusarsko – kowalskie - wykonanie elewacji, - wykonanie dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych, - realizacja placu zabaw, - wykonanie elementów zagospodarowania terenu: mała architektura, ogrodzenie, - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, - instalowanie wentylacji, - roboty instalacyjne c.o, pompa ciepła - roboty instalacyjne elektryczne wewnętrzne, - wykonanie instalacji fotowoltanicznej, - wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, 3.3 Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Budowlanym, Wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3.4 Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 3.5 Charakterystyka techniczna obiektu: Powierzchnia zabudowy: 312,64 m2 Powierzchnia użytkowa: 229,85 m2 Kubatura: 1750,00 m3 Długość budynku: 29,40 m Szerokość budynku: 9,90 m Wysokość górnej krawędzi elewacji budynku: 4,20 m Dach: dwuspadowy Liczba kondygnacji: 1 Forma architektoniczna i funkcja obiektu budowlanego Budynek świetlicy zaprojektowano jako wydłużony prostopadłościan przekryty trzema identycznymi dwuspadowymi dachami. Funkcjonalnie budynek składa się z trzech części: Sali spotkań, strefy pomocniczej i dwóch sal do zajęć okazjonalnych. Budynkowi towarzyszy plac zabaw, zapewniono również parking. 3.6 Warunki wykonania robót: 1. Roboty, których nie można było przewidzieć na etapie projektowania nie może być podstawą przedłużenia terminu realizacji zamówienia. 2. W przypadku niespójności między dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia należy je traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. 3. Wszelkie zastrzeżenia Wykonawcy dotyczące Dokumentacji Projektowej, Terenu Budowy, warunków gruntowych, kolizji w zakresie infrastruktury ujawnione po terminie zawarcia Umowy nie mogą być podstawą do dochodzenia roszczeń od Zamawiającego oraz do żądania przez Wykonawcę przesunięcia terminu zakończenia robót. 4. Uszczegółowienie rysunków projektowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie może być traktowane jako wada Dokumentacji Projektowej mająca wpływ na możliwość zrealizowania robót przez Wykonawcę, wzrostu kosztów prac lub opóźnienie prac, a konieczność takich uszczegółowień traktowana jest jako obowiązek Wykonawcy w ramach opracowywania dokumentacji warsztatowej. 3.7 Wymagania w stosunku do Wykonawcy. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 2. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas budowy miejsc postojowych przy ul. Przyłuskiego. 3. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie nie później niż 14 dni od podpisania umowy. 4. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 6. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji materiałowej poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: • ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016. poz. 1570 tj. z dnia 28.09.2016 r. • rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2016 r., poz. 1968 z późn. zm.); • rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 8. W przypadku, gdy w STW i OR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 9. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 10. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy. 3.8 Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Lp Pozycja z przedmiaru branża ogólnobudowlana Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. nr 1 - 105 wymaga się 2 Poz. nr 106 - 116 nie wymaga się 3 Poz. nr 117 - 164 wymaga się Lp Pozycja z przedmiaru branża sanitarna – inst. wew. Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. 1 – 58 wymaga się 2 Poz. 59 nie wymaga się 3 Poz. 60 - 143 wymaga się Lp Pozycja z przedmiaru branża sanitarna - przyłącza Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. 1 - 24 wymaga się 2 Poz. 25 - 26 nie wymaga się Lp Pozycja z przedmiaru branża elektryczna Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. 1 - 95 wymaga się 2 Poz. 96 - 97 nie wymaga się 3 Poz. 98 - 143 wymaga się 3.9 Obowiązki Wykonawcy 1. Wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy Prawo budowlane. 2. Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3. Wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o Dokumentację projektową z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. Kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5. Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i odbioru ostatecznego robót w zakresie określonym postanowieniami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6. Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza, oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 7. Utrzymywanie na własny koszt w należytym stanie, nadającym się do użytkowania czynnych, ogólnodostępnych dróg i chodników przechodzących przy terenie placu budowy. 8. Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 9. Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 10. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 11. Zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja według własnych potrzeb zaplecza budowy. 12. Sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126), 13. Przedłożenie harmonogramu rzeczowo-finansowego z chwilą podpisania umowy. 14. Przedłożenie wykazu personelu Wykonawcy i Podwykonawców w zakresie kadry technicznej oraz kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy. 15. Udział w naradach koordynacyjnych. 3.10 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 44 000,00 PLN (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.6.1 Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach