Przetargi.pl
Budowa studni w Tarczku

Gmina Pawłów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-225 Pawłów, Pawłów 56a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 721 670 , fax. 412 721 679
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawłów
    Pawłów 56a
    27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 721 670, fax. 412 721 679
    REGON: 29101058200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa studni w Tarczku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu otworu hydrogeologicznego studziennego, zlokalizowanego w Tarczku (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie) na działce nr 10. W ramach zamówienia zrealizowane zostaną roboty w zakresie wykonania:  otworu hydrogeologicznego do głębokości 100,0 m, urządzeniem mechanicznym, systemem mechaniczno-udarowym o średnicach dostosowanych do rur wiertniczych; wiercenie należy rozpocząć w rurach o średnicy 18 (457 mm) i postawić je na głębokości ca 15,0 w 4,0 m korku iłowym w celu zamknięcia poziomu czwartorzędowego; dalsze wiercenie należy prowadzić w rurach o średnicy 370 mm „na boso” do końcowej głębokości,  filtrowania otworu kolumną filtracyjną o konstrukcji zgodnej ze sporządzonym projektem robót geologicznych,  pompowania oczyszczającego otworu min. 24 h oraz pompowania pomiarowego otworu trzema stopniami depresji w czasie 24+24+24 godziny od ustalenia się depresji na każdym stopniu dynamicznym,  badań laboratoryjnych próby wody tj. analizy fizyko-chemicznej i mikrobiologicznej,  niwelacji projektowanego otworu w dowiązaniu do państwowej sieci geodezyjnej,  dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia w terminie ważności decyzji. Szczegółowy zakres robót i badań określony został w projekcie robót geologicznych. Wszelkie roboty w ramach zamówienia prowadzone będą z zachowaniem przepisów bhp oraz zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska. Po zakończeniu prac teren wokół wiertni zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu pierwotnego. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Zaleca się by wykonawca zapoznał się z lokalizacją inwestycji w terenie. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. „Prawo budowlane”. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Uwaga! Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić m.in.: obsługę geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej; organizację i zabezpieczenie placu robót; uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy). Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert w tym kryterium zawarto w pkt 13.4. SIWZ. Uwaga! Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych przy realizacji niniejszego zamówienia. Wymagania określone w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp zawiera pkt 19.9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starachowicach 06 8518 0006 2001 0000 0462 0003. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: Wadium na przetarg pn. „Budowa studni w Tarczku”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach