Przetargi.pl
Budowa studni głębinowej dla stacji uzdatniania wody

Urząd Gminy w Poświętnem ogłasza przetarg

  • Adres: 05-326 Poświętne, ul. Krótka 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7520390 w. 24 , fax. 025 7520390 w. 16
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Poświętnem
    ul. Krótka 1 1
    05-326 Poświętne, woj. mazowieckie
    tel. 025 7520390 w. 24, fax. 025 7520390 w. 16
    REGON: 00054184200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: poswietne.bip-e.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa studni głębinowej dla stacji uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie otworu studziennego w miejscowości Wola Ręczajska, gm. Poświętne. Głębokość projektowanej studni 35 m. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera: 1. Przedmiar Robót - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Projekt prac geologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. e) Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 15. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda od wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia (Kierownik Robót/Geolog) posiadają wymagane uprawnienia (kopia uprawnień zawodowych), Kierownik Robót/Geolog winien posiadać doświadczenie zawodowe (staż pracy) wyrażające się w sprawowaniu funkcji kierownika robót/geologa w powierzonym zakresie, przez okres nie krótszy niż 4 lata. c) zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Gminy - Miasta, lub decyzja o odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległości podatkowych. d) zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 16. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie budowy studni głębinowej dla stacji uzdatniania wody, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, o wartości robót nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Z załączonych dokumentów musi wynikać rodzaj robót, ilość, data i miejsce wykonania - wymaga się, aby Wykonawca udokumentował fakt wykonania, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych w przedmiotowej branży. b) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku wskazania w oświadczeniu narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował, do oświadczenia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń. c) Oświadczenie o niezbędnych do realizacji zadania osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku wskazania w oświadczeniu niezbędnych do realizacji zadania osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, do oświadczenia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 17. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych); wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [UWAGA: w przypadku przestawienia kwoty środków kredytowych lub zdolności kredytowej w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą kwotę na PLN po kursie średnim waluty opublikowanym w tabeli kursów NBP z wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert] ; b) oświadczenie pisemne, że Wykonawca nie będzie występował do Zamawiającego o udzielenie żadnych zaliczek; c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony co najmniej od odpowiedzialności deliktowej (w zakresie szkód wyrządzonych osobom trzecim w następstwie czynu niedozwolonego); 18. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. 19. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poswietne.bip-e.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach