Przetargi.pl
„Budowa „Strefy aktywności mieszkańca” przy ul. Wiązowej – jako miejsca aktywnego wypoczynku” – postępowanie nr 2

Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 515 186, , fax. 322 515 081
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
    ul. Tadeusza Kościuszki 138
    40523 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 515 186, , fax. 322 515 081
    REGON: 3545711101122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.katowice.eu/jednostki/zzm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa „Strefy aktywności mieszkańca” przy ul. Wiązowej – jako miejsca aktywnego wypoczynku” – postępowanie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa „Strefy aktywności mieszkańca” przy ul. Wiązowej – jako miejsca aktywnego wypoczynku. – postępowanie nr 2 2. Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, obręb Bogucice- Zawodzie 0002, Strefa aktywności została zlokalizowana w obrębie działek wskazanych przez inwestora K.m. 22, działki nr 119/6, 120/8. Siłownia plenerowa została zaprojektowana przy ul. Wiązowej. 3. BILANS TERENU: 1) Granica terenu objętego wnioskiem – 3 890 m2 2) Nawierzchnia syntetyczna - 61 m2 3) Nawierzchnia ze zrębków drzewnych - 487 m2 4) Powierzchnia nawierzchni utwardzonych – asfalt barwiony - 211 m2 5) Powierzchnia biologicznie czynna - powyżej 80% 4. Budowa: Celem projektu jest stworzenie przyjaznej i dostępnej przestrzeni publicznej, której główną funkcją jest umożliwienie wykonywania ćwiczeń i zabaw w terenie zgodnie z wytycznymi Budżetu Obywatelskiego. Zakłada się ustawienie: – elementów małej architektury (ławki, kosze, urządzenia zabawowe oraz fitness). Zakłada się wykonanie: – robót polegających na niwelacji oraz utwardzeniu powierzchni gruntu (nawierzchnia w strefach urządzeń zabawowych – bezpieczna - syntetyczna oraz ze zrębków drzewnych), – nawierzchni alejki (barwiony asfalt w kolorze czerwonym). Rozwiązania funkcjonalno - kompozycyjne: • Urządzenia siłowni zewnętrznej zostały dobrane pod względem ćwiczeń, jakie można na nich wykonywać. Zastosowano urządzenia fitness i street workout. Kolorystyka urządzeń fitness jest stała: kolor szary (RAL 9007) oraz turkusowy (RAL 5018). Urządzenie street workout jest w kolorystyce antracytowej (RAL 7016) i limonkowej (kolor S1060-G60Y). • Urządzenia zabawowe w kolorystyce zgodnej z projektem. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa Załącznik Nr 8 do SIWZ zawierający projekt, w tym: 1) Przedmiar robót, 2) Opis techniczny z Informacją BIOZ, 3) Rysunki techniczne i konstrukcyjne, 4) Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wraz z ofertą (wzór OFERTY stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ): a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ), b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo (w oryginale) dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów. ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 2. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Do wypełnionego formularza oferty zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej, wykazując koszty jednostkowe robocizny, materiału, sprzętu. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy przedstawia: 1) informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w Rozdz. VIII pkt 1. ppkt 1) lit. a i b SIWZ, 2) dokumenty określające w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane roboty dotyczą, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6) oświadczenie podmiotu o:  braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;  braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;  niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 716 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach