Przetargi.pl
Budowa Strefy Aktywności Gospodarczej na terenie miasta Ścinawa

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7400225, 76 7400245 , fax. 76 7400201
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7400225, 76 7400245, fax. 76 7400201
    REGON: 39064756400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Strefy Aktywności Gospodarczej na terenie miasta Ścinawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objętego prawem opcji 2. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest wykonanie robót budowlanych polegających na utworzeniu strefy aktywności gospodarczej (SAG) w mieście Ścinawa wraz z sieciami kanalizacji sanitarnej, wody, kanalizacji deszczowej, gazu, przyłączami wody i kanalizacji sanitarnej, oświetleniem terenu, obsługą komunikacyjną, ogrodzeniem, oraz zagospodarowaniem terenu, zgodnie z dokumentacją opracowaną przez JS ARCHITEKCI Julitta Chmiel- Sobieralska, ul. Lotnicza 107, Szymanów, 51-180 Wrocław. 3. Przedmiot zamówienia podstawowego składa się z następujących etapów: Etap I. Branża drogowa Etap II. Branża elektryczna- przebudowa linii napowietrznej Etap III. Branża elektryczna Etap IV. Branża sanitarna Etap V. Zagospodarowanie terenu- ogrodzenie Etap VI. Zagospodarowanie terenu- zieleń, nasadzenia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrezygnowania z realizacji poszczególnych etapów zamówienia w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z dostawy asfaltu na potrzeby realizacji warstw drogowych w etapie I. 4. Adres inwestycji zamówienia podstawowego: działka nr 4/1, 4/2, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 19, 20, 21 obręb 4. miasta Ścinawa, jednostka ewidencyjna Ścinawa 021104_4 Gmina Ścinawa, Powiat Lubiński, woj. dolnośląskie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy. Zamówienie dodatkowej, ściśle oznaczonego zakresu w ramach przedmiotu zamówienia zależy wyłącznie od swobodnej woli Zamawiającego. Do zakresu objętego prawem opcji należy każde zadanie osobno: a) Przebudowa ul. Legnickiej w Ścinawie na odcinku od ronda SAG do ul. Wincentego Witosa w Ścinawie wraz z ścieżką rowerową: nr działki 19, obręb 4. miasta Ścinawa, jednostka ewidencyjna Ścinawa 021104_4 Gmina Ścinawa, Powiat Lubiński, woj. dolnośląskie. b) Przebudowa ul. Legnickiej od ronda SAG dw kierunku miejscowości Ręszów wraz z ścieżką rowerową: nr działki 18,19 obręb 4. miasta Ścinawa, jednostka ewidencyjna Ścinawa 021104_4 Gmina Ścinawa, Powiat Lubiński, woj. Dolnośląskie oraz działki nr 170, część 171, 172 (na szerokości drogi powiatowej), 174 obręb Krzyżowa jednostka ewidencyjna Ścinawa 021104_4 Gmina Ścinawa, Powiat Lubiński, woj. Dolnośląskie 6. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od : a) możliwości finansowych Gminy Ścinawa na etapie realizacji umowy podstawowej b) posiadanych środków finansowych na dzień podpisania umowy na roboty budowlane. 7. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale jest realizacją umowy zawartej w ustalonych przez nią warunkach poprzez złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 250.000,00 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 52 8669 0001 2035 0351 9390 0005. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginalny dokument gwarancyjny powinien być złożony luźno, w jednej kopercie z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy trwale spiąć z ofertą. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), c) kwotę gwarancji(poręczenia), d) termin ważności gwarancji(poręczenia), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zapłaci kwotę gwarancji jeżeli: i. Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, ii. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorysy ofertowe opracowane metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ oraz załącznik nr 15 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach