Gmina Nawojowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-335 Nawojowa, Ogrodowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 445 70 68 , fax. 18 445 70 10
- Data zamieszczenia: 2017-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nawojowa
Ogrodowa 2
33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
tel. 18 445 70 68, fax. 18 445 70 10
REGON: 491892529 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa strażnicy OSP w Nawojowej” poprzez przebudowę i rozbudowę części hali magazynowej oraz zmianę sposobu użytkowania na strażnicę OSP – stan surowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dotyczących Budowy strażnicy OSP w Nawojowej poprzez przebudowę i rozbudowę części hali magazynowej oraz zmianę sposobu użytkowania na strażnicę OSP – stan surowy, zgodnie z dokumentacją projektową, zezwoleniem na realizację inwestycji oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Roboty demontażowe i rozbiórkowe; 2) Roboty ziemne i przygotowawcze; 3) Roboty fundamentowe i izolacyjne; 4) Wykonanie murów i konstrukcji; 5) Wykonanie zbrojenia konstrukcji; 6) Wykonanie montażu konstrukcji stalowej; 7) Wykonanie wentylacji – kominów; 8) Wykonanie konstrukcji drewnianej dachu; 9) Roboty pokrywcze; 10) Montaż stolarki zewnętrznej (okna); 11) Wykonanie instalacji elektrycznej (bez osprzętu i tablic); 12) Montaż rur do instalacji wodnej (bez baterii i osprzętu); 13) Montaż rur kanalizacyjnych (bez osprzętu i armatury); 14) Wykonanie tynków wewnętrznych; 2. Na wykonawcy spoczywać będzie także: a) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; b) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów powykonawczych odpowiednio do zakresu wykonanych robót, c) pełna obsługa geodezyjna budowy wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą sporządzoną w trzech kompletach w skali 1:500 oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej dla zakresu objętego umową. d) dostarczenie protokołu z badań stopnia zagęszczenia nasypów. 3. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych, stanowiących załącznik nr 15 do SIWZ. Użyte w Przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w bieżącym postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych oraz dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnych z innymi przepisami w zakresie wymagań stawianym materiałom budowlanym. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami tzw. sztuki budowlanej. 7. Na wykonany przedmiot zamówienia, wykonawca udziela rękojmi na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000–7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych; 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Instalacja kanalizacji sanitarnej 45330000-9 Instalacja wody ciepłej i zimnej 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359). 3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr IRB.271.1.2017”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nawojowej, ul. Ogrodowa 2, 33 – 335 Nawojowa, przed upływem terminu składania ofert. W tytule zabezpieczenia należy wskazać „Wadium – zamówienie publiczne nr IRB.271.1.2017” 6. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza gospodarczego w budynku przy ul. 3 Maja 2.
Dodano: 2024-07-30 - Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji przy drodze wojewódzkiej 957 na odcinkach Zawoja Lajkonik Zawoja Policzne etap II (odc. 080 km 3+104,8 - 3+902,5
Dodano: 2024-07-30 - PRZEBUDOWA DACHU W SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PIETRZEJOWICE - WYMIANA POKRYCIA
Dodano: 2024-07-29 - Renowacja obiektu dworskiego w Szczurowej
Dodano: 2024-07-29 - Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni
Dodano: 2024-07-29 - „Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy – Zdroju (roboty elektryczne)”
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
Dodano: 2024-07-26 - Remont części budynku nr 22 w kompleksie wojskowym w Oświęcimiu
Dodano: 2024-07-26 - Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap I b.
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie kolejnego etapu remontu dachu w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie, al. Dygasińskiego 15
Dodano: 2024-07-25