Przetargi.pl
Budowa strażnicy OSP Blachownia

Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg

  • Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
    ul. Sienkiewicza 22 22
    42-290 Blachownia
    tel. 034 3270409, 3270461
    REGON: 00052361400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa strażnicy OSP Blachownia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale III pkt. 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych, drogowych i instalacyjnych tj.: a) Konstrukcje drewniane, b) Ściany murowane, c) Obudowa ścian zewnętrznych, d) Obudowa i odwodnienie dachu, e) Stolarka okienna i drzwiowa oraz bramy garażowe, f) Podłoża i posadzki, g) Tynki, malowanie i oblicowanie wewnętrzne, h) Instalacja odgromowa, i) Wewnętrzna sieć elektroenergetyczna, j) Wewnętrzna sieć teletechniczna, k) Wewnętrznej sieci wodociągowej, l) Wewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, m) Wewnętrznej sieci elektrycznej, n) Wewnętrznej sieci centralnego ogrzewania, o) Wewnętrznej sieci wentylacji, klimatyzacji oraz odsysania spalin dla czterech stanowisk garażowych, p) Przyłącza ciepłowniczego wraz z węzłem cieplnym, q) Przyłącza i zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej, r) Przyłącza kanalizacji sanitarnej, s) Przyłącza wodociągowego, t) Przyłącze elektroenergetyczne, u) Przełożenie istniejącej sieci elektroenergetycznej, v) Prace związane z odtworzeniem nawierzchni po wykonaniu przyłączy oraz przeniesienie pomnika, w) Wewnętrzne drogi dojazdowe, chodniki oraz plac manewrowy, Przedmiot zamówienia opisany jest przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacją projektową na którą Zamawiający uzyskał ostateczne pozwolenie na budowę. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, drogowych i instalacyjnych opisanych w przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr od 10a do 10h do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4. Wymagania Zamawiającego: a. Roboty budowlane należy wykonywać wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST), stanowiącej Załącznik Nr11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego stanowiącą Załącznik Nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b. Wykonawca wykona konstrukcje drewniane z warstwowego drewna klejonego, zgodnie z załącznikiem Nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec swoich pracowników i osób trzecich za szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót budowlanych, d. Wykonawca zapewni właściwą, jakość i niezawodność wykonanych przez siebie robót budowlanych, e. Wykonawca udzieli pisemnej, 36-, 48- albo 60- miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. f. Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT poprzedzonych protokołem odbioru częściowego robót i częściowym kosztorysem podwykonawczym, przy czym Strony ustalają, że Zamawiający wypłaci w 2015 roku odebrane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego zakończone elementy robót ujętych w harmonogramie rzeczowo- finansowym. Pozostała część zamówienia zostanie wypłacona w roku 2016 roku, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo- finansowym na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT poprzedzonej protokołem bezusterkowego odbioru końcowego robót oraz kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy), 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, 3.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, przed upływem terminu składania ofert, 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.W pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 b.W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c.W gwarancjach bankowych, d.W gwarancjach ubezpieczeniowych, e.W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804), 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a.upłynął termin związania ofertą, b.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c.Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d.wpłynął wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: b.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn e.leżących po stronie wykonawcy, f.w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blacownia.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach