Przetargi.pl
BUDOWA STAWU ANTECKIEGO W ANDRYCHOWIE – DOKOŃCZENIE ROZPOCZĘTEJ INWESTYCJI w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Pańska Góra - kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej

GMINA ANDRYCHÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338429952
  • Data zamieszczenia: 2022-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ANDRYCHÓW
    Rynek 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 338429952
    REGON: 072182031
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA STAWU ANTECKIEGO W ANDRYCHOWIE – DOKOŃCZENIE ROZPOCZĘTEJ INWESTYCJI w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Pańska Góra - kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: BUDOWA STAWU ANTECKIEGO W ANDRYCHOWIE – DOKOŃCZENIE ROZPOCZĘTEJ INWESTYCJI w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Pańska Góra - kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”. 5.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 5.2.1 Etap I - wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez Wojciecha Ciejkę, wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami, decyzjami i uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę, lub zmianę istniejącej decyzji o pozwoleniu na budowę. 5.2.1.1 Prace projektowe zadania obejmują w szczególności następujący zakres:5.2.1.1.1 aktualizacja map do celów projektowych,5.2.1.1.2 dane ewidencyjno-prawne,5.2.1.1.3 projekt zagospodarowania terenu wraz z opisem,5.2.1.1.4 projekt robót ziemnych i niwelacji terenu,5.2.1.1.5 projekt inwentaryzacji zieleni,5.2.1.1.6 projekt w części drogowej,5.2.1.1.7 projekt w części konstrukcyjnej,5.2.1.1.8 projekt sieci zewnętrznych,5.2.1.1.9 projekt oświetlenia i odwodnienia drogowego, 5.2.1.1.10 uzgodnienia branżowe, 5.2.1.1.11 uzgodnienie ZUDP oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami,5.2.1.1.12 przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach Państwowego Gospodarstwa Wodnego–Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Żywcu, oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie (gdy wymagane), 5.2.1.1.13 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, 5.2.1.1.14 plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),5.2.1.1.15 projekt organizacji ruchu docelowy i na czas prowadzenia robót,5.2.1.1.16 zbiorcze zestawienie kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK),5.2.1.1.17 przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże,5.2.1.1.18 wyceny robót (kosztorysy szczegółowe) w rozbiciu na poszczególne branże wraz z podaniem czynników cenotwórczych, 5.2.1.1.19 uzyskanie ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę lub zmianę istniejącej decyzji pozwolenia na budowę. 5.2.2 Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 2 pkt 1) projektu umowy zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i harmonogramem rzeczowo– finansowo - terminowym, o którym mowa w§6 projektu umowy oraz skompletowanie wymaganych dokumentów do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB) na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji (gdy wymagane).5.2.2.1 Roboty budowlane obejmują w szczególności następujący zakres: 5.2.2.1.1 roboty przygotowawcze,5.2.2.1.2 makroniwelacja terenu zbiornika wraz z robotami profilującymi dno zbiornika,5.2.2.1.3 budowę ogroblowania, urządzeń wodnych zasilających i odwadniających zalew,5.2.2.1.4 wykonanie hydroizolacji w formie przesłony przeciwfiltracyjnej lub w innej technologii zaakceptowanej przez Zamawiającego,5.2.2.1.5 zabezpieczenie grobli narzutem kamiennym od strony odwodnej,5.2.2.1.6 budowę tras pieszo-rowerowych na groblach zalewu,5.2.2.1.7 budowę kładki/mostku nad ciekiem wodnym (mostek górny), 5.2.2.1.8 budowę/przebudowę/remont kładki/mostku nad ciekiem wodnym (mostek dolny),5.2.2.1.9 budowę pomostu,5.2.2.1.10 budowę zielonej strefy rekreacji i wypoczynku,5.2.2.1.11 budowę strefy rekreacyjnej dla dzieci wraz z montażem urządzeń zabawowych,5.2.2.1.12 budowę zejścia pieszego w formie schodów terenowych,5.2.2.1.13 budowę sprawnego systemu odprowadzenia wód opadowych,5.2.2.1.14 budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, użytkowego i iluminacji wybranych obiektów,5.2.2.1.15 budowę instalacji telewizji dozorowej (system monitoringu miejsc publicznych),5.2.2.1.16 dostawę i montaż obiektów małej architektury wraz z wyposażeniem,5.2.2.1.17 nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, humusowanie i obsiew mieszankami traw korpusów zapór ziemnych,5.2.2.1.18 dostawę i montaż elementów informacji o terenie i informacji turystycznej,5.2.2.1.19 budowę studni głębinowej,5.2.2.1.20 wykonanie hydrantu wraz z przyłączem,5.2.2.1.21 budowa ogrodzenia systemowego, panelowego od strony zachodniej,5.2.2.1.22 budowa dwóch odejść pieszych w kierunku ul. Dąbrowskiego,5.2.2.1.23 budowa dwóch miejsc postojowych przy dojściu do ul. Dąbrowskiego (MP+MPN), 5.2.2.1.24 uporządkowanie terenu po robotach budowlanych,5.2.2.1.25 wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: 5.2.2.1.25.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót,5.2.2.1.25.2 organizację zaplecza,5.2.2.1.25.3 wytyczenie geodezyjne,5.2.2.1.25.4 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,5.2.2.1.25.5 zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień,5.2.2.1.25.6 napełnienie zbiornika wodą oraz wykonanie wymaganych badań wody, z zastrzeżeniem§7 ust.2, pkt 8 projektu umowy,5.2.2.1.25.7 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, 5.2.2.1.25.8 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,5.2.2.1.25.9 badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, 5.2.2.1.25.10 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,5.2.2.1.25.11 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,5.2.2.1.25.12 wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta,5.2.2.1.25.13 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót,5.2.2.1.25.14 uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń),5.2.2.1.25.15 uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane,5.2.2.1.25.16 uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego.5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w PFU wraz z załącznikami oraz specyfikacjach wymagań technicznych: mała architektura, oświetlenie, monitoring.5.3.1 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie z uwzględnieniem parametrów podanych w specyfikacjach wymagań technicznych: mała architerktura, oświetlenie, monitoring, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ. 5.3.2 Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w specyfikacji wymagań technicznych: mała architerktura, oświetlenie, monitoring Wykonawca składa w formularzu ofertowym. 5.4 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45247270-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach