Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
- Data zamieszczenia: 2018-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
REGON: 570791164 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa stanowiska dla autokarów i parkingu dla rodziców dowożących dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Budowa stanowiska dla autokarów i parkingu dla rodziców dowożących dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2". Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia. Przebudowa polegać będzie na budowie parkingu (wraz z infrastrukturą techniczną) dla rodziców dowożących dzieci do szkoły, wraz z utwardzeniem terenu umożliwiającym wjazd i wyjazd autokarów oraz tymczasowym stanowiskiem postojowym, umożliwiającym bezpieczne wsiadanie i wysiadanie młodzieży (dot. wycieczek autokarowych) poprzez wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania. Dla odwodnienia parkingu zaprojektowano jeden wpust deszczowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i ust. 1b ustawy, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp oraz o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp - wzór załącznik nr 2 do SIWZ; UWAGA: a) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa wyżej (zał. nr 2 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa wyżej (zał. nr 2 do SIWZ) oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa wyżej (zał. nr 2 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę - (jeśli dotyczy) W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego doświadczenia, zrealizuje te usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału, albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 4) wypełniony kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 793859P w miejscowości Czachory.
Dodano: 2024-07-17 - Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa ulicy Franciszka Krawczykowskiego w Brzezinach
Dodano: 2024-07-08 - Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku
Dodano: 2024-06-26 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie niezbędnych prac umożliwiających dostęp do drogi publicznej właścicieli działek nr 589, 1/8, 1/7
Dodano: 2024-06-24 - Budowa dróg na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce (zakres obejmuje budowę dróg oraz wodociągu na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce)
Dodano: 2024-06-21 - „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1490P w m. Nowe Brzeźno”
Dodano: 2024-06-21 - Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu – etap I
Dodano: 2024-06-12 - Rozwój powiatowej infrastruktury drogowej polegający na rozbudowie drogi powiatowej nr 1735P „Kwilcz – Miłostowo – Krzyżkówko” - etap 2
Dodano: 2024-06-11