Przetargi.pl
Budowa stałych składnic drewna, mijanek, miejsc postoju przy liniach oddziałowych łączących się z drogami publicznymi w leśnictwie Michałów, obrębu leśnego Starachowice

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, Rotmistrza Witolda Pileckiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 2745384, 274 76 20 , fax. 41 2745384, 274 76 20
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice
    Rotmistrza Witolda Pileckiego 14 d
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 2745384, 274 76 20, fax. 41 2745384, 274 76 20
    REGON: 29002010100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stałych składnic drewna, mijanek, miejsc postoju przy liniach oddziałowych łączących się z drogami publicznymi w leśnictwie Michałów, obrębu leśnego Starachowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa stałych składnic drewna, mijanek, miejsc postoju przy liniach oddziałowych łączących się z drogami publicznymi w leśnictwie Michałów, obrębu leśnego Starachowice Stałe składnice drewna znajdują się na terenie następujących działek ewidencyjnych: a) Składnica nr 1 na działkach nr 173/1202 obr. 006 Gminy Starachowice i 172/1201 obr. ewid. Adamów Gminy Brody, b) Składnica nr 2 na działkach nr 171/1200 i 170/1202 obr. ewid. Adamów Gminy Brody, c) Składnica nr 3 na działkach nr 179/1201 i 178/1201 obr. ewid. Adamów Gminy Brody, d) Składnica nr 4 na działkach nr 177/1201 i 172/1201 obr. ewid. Adamów Gminy Brody, e) Składnica nr 5 na działkach nr 184/1201 i 183/1202 obr. ewid. Adamów Gminy Brody. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie: - stałej dużej składnicy drewna wraz z dojazdem, mijanką, wydłużonym zjazdem na linii oddziałowej pomiędzy oddziałem 173/172 w l. Michałów, zjazdu z drogi publicznej powiatowej relacji Starachowice – Lubienia dz. ewid. 41/2 obr. ewid. 006 Gmina Starachowice i dz. ewid. nr 554 obr. ewid. Adamów Gmina Brody, - stałej dużej składnicy drewna wraz z dojazdem, mijanką, wydłużonym zjazdem na linii oddziałowej pomiędzy oddziałem 171/170 w l. Michałów, zjazdu z drogi publicznej powiatowej relacji Starachowice – Lubienia dz. ewid. nr 554 obr. ewid. Adamów Gmina Brody, - stałej dużej składnicy drewna wraz z dojazdem, mijanką, wydłużonym zjazdem na linii oddziałowej pomiędzy oddziałem 179/178 w l. Michałów, zjazdu z drogi publicznej powiatowej relacji Starachowice – Lubienia dz. ewid. nr 554 obr. ewid. Adamów Gmina Brody, - stałej dużej składnicy drewna wraz z dojazdem, miejscem postojowym, wydłużonym zjazdem na linii oddziałowej pomiędzy oddziałem 177/176 w l. Michałów, zjazdu z drogi publicznej powiatowej relacji Starachowice – Lubienia dz. ewid. nr 554 obr. ewid. Adamów Gmina Brody, - stałej dużej składnicy drewna wraz z dojazdem, miejscem postojowym, wydłużonym zjazdem na linii oddziałowej pomiędzy oddziałem 184/183 w l. Michałów, zjazdu z drogi publicznej powiatowej relacji Starachowice Adamów dz. ewid. nr 553 obr. ewid. Adamów Gmina Brody, w tym również robót przygotowawczych, zabezpieczających, likwidujących, zakończeniowych i porządkowych, w tym odwóz poza tereny LP Nadleśnictwa Starachowice nadmiaru ziemi odspojonej w trakcie realizacji inwestycji oraz odwóz poza teren Nadleśnictwa Starachowice karp pozyskanych w następstwie karczowania pni drzew w trakcie realizacji inwestycji, przy czym Zamawiający zrzeka się na rzecz Wykonawcy praw do karp i do ziemi wykopanej i odspojonej w trakcie wykonania w/w prac; b) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę obejmującej: wytyczenie obiektów w terenie (w szczególności głównych osi obiektów budowlanych nadziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów realizowanych obiektów, stałych punktów wysokościowych – reperów), przygotowanie materiałów niezbędnych do realizacji i odbioru robót (w tym zanikowych i ulegających zakryciu) zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego, rozliczenie powierzchni, na której zostały zrealizowane obiekty wg poszczególnych działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych w zakresie koniecznym do wprowadzenia zmian wg kategorii użytków wraz z określeniem sumarycznej powierzchni wykonanej inwestycji, c) przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej przedkładanej do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego do zawiadomienia związanego z zakończeniem inwestycji zgodnie z przepisami i zapisami decyzji pozwolenia na budowę), d) dopełnienie wszelkich obowiązków, wynikających z korzystania z dróg publicznych, wymaganych przepisami i uzgodnieniami z zarządcą drogi i zarządzającym ruchem na drogach powiatowych, z których zjazdy stanowią przedmiot budowy niniejszego zamówienia, e) dopełnienie wszelkich obowiązków oraz uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń, wynikających z prowadzenia robót budowlanych na terenie działek ewid. stanowiących drogi publiczne (zjazdy z dróg publicznych na drogi będące przedmiotem budowy niniejszego zamówienia), wymaganych przepisami i uzgodnieniami z zarządcą drogi i zarządzającym ruchem na drodze powiatowej oraz innymi instytucjami opiniującymi zgodnie z przepisami, w szczególności dot. zajęcia pasa drogowego dróg powiatowych i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu (przez instytucje i organy uzgadniające projekt czasowej organizacji ruchu zgodnie z przepisami), wraz z powiadomieniem właściwych organów o wprowadzeniu zmiany organizacji ruchu, w szczególności z uwzględnieniem decyzji znak zn.: PD.420.266.2018.RM, zn.: PD.420.265.2018.RM, zn.: PD.420.264.2018.RM . f) inne prace konieczne do realizacji Przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną, nie uwzględnionymi wprost w SIWZ, w tym dokumentacji projektowej. g) sporządzenie dokumentów wyszczególnionych w § 2 ust. 2 lit. z), aa), ab), ac); wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ h) realizowanie w okresie udzielonej gwarancji jakości napraw i robót objętych gwarancją wyszczególnionych w Karcie gwarancyjnej, w sposób w niej wskazany; Szczegółowy zakres robót będących Przedmiotem zamówienia, standard jakości ich wykonania oraz właściwości wyrobów budowlanych przedstawia dokumentacja projektowa (zwana łącznie dalej „dokumentacją projektową”), obejmująca: a) Projekt wykonawczy „Budowa stałych składnic drewna, mijanek i miejsc postojowych przy liniach oddziałowych łączących się z drogami publicznymi w leśnictwie Michałów” - załącznik nr 1 do SIWZ (zwany dalej „Projektem”) (w niniejszym postępowaniu obowiązuje zakres projektu dla lokalizacji obiektów nr od 1 do 5 na terenie działek 173/1202, 172/1201, 41/2, 171/1200, 170/1200, 178/1201, 179/1201, 176/1203, 177/1201, 183/1202, 184/1201, 553, 554); b) Projekt budowlany „Budowa stałych składnic drewna, mijanek i miejsc postojowych przy liniach oddziałowych łączących się z drogami publicznymi w leśnictwie Michałów” (w niniejszym postępowaniu obowiązuje zakres projektu dla lokalizacji obiektów nr od 1 do 5 na terenie działek 173/1202, 172/1201, 41/2, 171/1200, 170/1200, 178/1201, 179/1201, 176/1203, 177/1201, 183/1202, 184/1201, 553, 554); wraz z decyzją pozwolenia na budowę zn: BK.I.6740.3.13.2019.2019.JM, decyzją na lokalizację zjazdu zn.: PD.420.266.2018.RM, decyzją na przebudowę zjazdu zn.: PD.420.265.2018.RM, decyzją na przebudowę dwóch zjazdów zn.: PD.420.264.2018.RM c) Szczegółowe specyfikacje techniczne dla „Budowa stałych składnic drewna, mijanek i miejsc postojowych przy liniach oddziałowych łączących się z drogami publicznymi w leśnictwie Michałów” ” - załącznik nr 3 do SIWZ (zwana dalej „STWiOR”) (w niniejszym postępowaniu obowiązuje zakres STWiOR dla lokalizacji obiektów nr od 1 do 5 na terenie działek 173/1202, 172/1201, 41/2, 171/1200, 170/1200, 178/1201, 179/1201, 176/1203, 177/1201, 183/1202, 184/1201, 553, 554); d) Przedmiary robót wg wyszczególnienia poniżej:  Przedmiar robót etap I – zjazd 1 dot. budowy stałej składnicy drewna i mijanki przy linii oddziałowej łączącej się z drogą publiczną w leśnictwie Michałów – załącznik nr 4.1 do SIWZ (zwany dalej „Przedmiarem);  Przedmiar robót etap II – zjazd 2 dot. budowy stałej składnicy drewna i mijanki przy linii oddziałowej łączącej się z drogą publiczną w leśnictwie Michałów – załącznik nr 4.2 do SIWZ (zwany dalej „Przedmiarem);  Przedmiar robót etap III – zjazd 3 dot. budowy stałej składnicy drewna i mijanki przy linii oddziałowej łączącej się z drogą publiczną w leśnictwie Michałów – załącznik nr 4.3 do SIWZ (zwany dalej „Przedmiarem);  Przedmiar robót etap IV – zjazd 4 dot. budowy stałej składnicy drewna i miejsca postojowego przy linii oddziałowej łączącej się z drogą publiczną w leśnictwie Michałów – załącznik nr 4.4 do SIWZ (zwany dalej „Przedmiarem);  Przedmiar robót etap V – zjazd 5 dot. budowy stałej składnicy drewna i miejsca postojowego przy linii oddziałowej łączącej się z drogą publiczną w leśnictwie Michałów – załącznik nr 4.5 do SIWZ (zwany dalej „Przedmiarem); e) Waloryzacja przyrodnicza terenu inwestycji „Budowa stałych składnic drewna, mijanek i miejsc postojowych przy liniach oddziałowych, łączących się z drogami publicznymi w leśnictwie Michałów obrębu leśnego Starachowice wraz z oceną oddziaływania na środowisko” - załącznik nr 5 do SIWZ (w niniejszym postępowaniu obowiązuje zakres projektu dla lokalizacji obiektów nr od 1 do 5 na terenie działek 173/1202, 172/1201, 41/2, 171/1200, 170/1200, 178/1201, 179/1201, 176/1203, 177/1201, 183/1202, 184/1201, 553, 554); f) Geotechniczne warunki posadowienia - opinia geotechniczna, dokumentacja badań podłoża gruntowego, projekt geotechniczny dla potrzeb budowy składnic drewna „Opinia geotechniczna i dokumentacja badań podłoża gruntowego dla potrzeb budowy sześciu składnic drewna wraz z dojazdem, mijankami lub miejscami postoju, wydłużonymi zjazdami, zjazdami z dróg publicznych powiatowych na terenie obrębu Starachowice w leśnictwie Michałów” - załącznik nr 6 do SIWZ(w niniejszym postępowaniu obowiązuje zakres dokumentu dla lokalizacji obiektów nr od 1 do 5 na terenie działek 173/1202, 172/1201, 41/2, 171/1200, 170/1200, 178/1201, 179/1201, 176/1203, 177/1201, 183/1202, 184/1201, 553, 554) ; g) Projekt stałej organizacji ruchu dot. lokalizacji zjazdu z drogi publicznej na terenie działek 177/1201, 176/1203, 554 wraz z pismem KD.II.7120.15.2019 – załącznik nr 12 do SIWZ. h) Zaktualizowany opis rogatki (zapory), stanowiący uzupełnienie do STWiOR w zakresie wymagań dla materiału i montażu rogatki – załącznik nr 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości w wysokości 38 000.00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r., poz.359z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego banku ING Bank Śląski, nr rachunku: 80 1050 1432 1000 0005 0015 3721 z dopiskiem: „wadium ZG.270.1.13.2019 budowa składnic i mijanek w leśnictwie Michałów”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt. 9.1. terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna, tj.: poręczenia bankowego lub SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 14 - sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni wykonawcy, którzy złożyli odrębną ofertę (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni wykonawcy, którzy złożyli odrębną ofertę. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach