Przetargi.pl
Budowa stałego zjazdu na plaże przy ul. Gryfa Pomorskiego Las – zejście nr J

Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 913 275 652 , fax. 913275630
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
    ul. Książąt Pomorskich 5
    72500 Międzyzdroje
    tel. 913 275 652, fax. 913275630

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stałego zjazdu na plaże przy ul. Gryfa Pomorskiego Las – zejście nr J
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa stałego zjazdu na plaże przy ul. Gryfa Pomorskiego Las – zejściu nr J” obejmująca: remont drogi leśnej na plażę przy ul. Gryfa Pomorskiego Las – zejście J, budowę stałego zjazdu technicznego na plażę ul. Gryfa Pomorskiego Las – zejście J Teren objęty pracami projektowymi znajduje się w granicach pasa technicznego, w miejscu istniejącego zejścia na plażę „J”. Istniejące zejście z nawierzchni utwardzonej z płyt betonowych typu MON ułożonych na gruncie, z istniejącym dojściem/dojazdem (poza zakresem opracowania) od ul. Gryfa Pomorskiego z ułożonych na gruncie drogowych płyt betonowych typu MON i jombo. Na terenie objętym wnioskiem znajdują się: sieć elektroenergetyczna. Teren nie jest ogrodzony i obecnie jest ogólnodostępny. Teren inwestycji znajduje się w granicach obszaru Natura 2000, ochrona siedliskowa, Wolin i Uznam PLH320019. 1. Konstrukcję zaprojektowano jako płytę żelbetową, monolityczną wylewaną na mokro o grubości 40 cm z betonu C30/37 (klasa ekspozycji XC4, XS3, XF4, F-150, W8), zbrojoną prętami ze stali B500ST. W górnej części po obu stronach zejścia przewidziano murki żelbetowe, monolityczne wylewane na mokro o wysokości 50 cm i grubości 25 cm z betonu C30/37 (klasa ekspozycji XC4, XS3, XF4, F-150, W8), zbrojonych prętami ze stali B500ST. Płyta posadowiona jest na palach wykonanych w technologii FDP (przemieszczeniowe wiercone) o średnicy 40 cm i długości min. 8,0 m z betonu C30/37, zbrojonych prętami ze stali B500ST. Płytę żelbetową należy zatrzeć grzebieniem o szerokich zębach (1cm szerokości/0,5cm głębokości), lub naciąć w jodełkę do środka. Płytę należy wykonać na podkładzie z betonu C12/15. Dopuszcza się zmianę technologii palowania przy czym nie zaleca się wykonywać pali wbijanych. Zmianę sposobu palowania należy uzgodnić z Projektantem zjazdu. Wykonawca winien wykonać projekt technologiczny pali w którym ostatecznie określi długość pala przenoszącego projektowane obciążenie. Należy wykonać jedno próbne obciążenie pala w celu potwierdzenia nośności pala. Projekt próbnego obciążenia wykona Wykonawca robot palowych. Zabezpieczenie zjazdu, zaprojektowano jako konstrukcję narzutową z naturalnych kamieni łamanych ułożonych na geowłókninie na wyprofilowanej skarpie. Od podnóża skarpa zabezpieczona będzie zagłębiona poniżej średniego zwierciadła wody gruntowej, a więc poniżej poziomu plaży. Podstawowym elementem projektowanego umocnienia brzegowego będzie narzut z kamieni łamanych, którego zadaniem będzie rozproszenie energii falowania. Celem wykonania narzutu kamiennego zostanie wykonana skarpa o nachyleniu nie większym niż 1:3. Skarpa ta zostanie oparta na gruncie rodzimym na którym, celem uzyskania zakładanego nachylenia umocnienia, zostanie wykonany nasyp z piasku średniego, który należy zagęścić do Is = 0,98. Na tak przygotowanym podłożu ułożona zostanie geowłóknina stanowiąca warstwę separacyjno – filtracyjną na której wykonane zostanie właściwe zabezpieczenie w postaci narzutu kamiennego. Narzut, którego podstawa usytuowana zostanie na rzędnej – 1,2 m, a korona na rzędnej ~+4,5 m, składał się będzie z dwóch warstw kamienia łamanego masie 300-600 kg, a łączna grubość jego warstwy wyniesie ca. 1,2 m. Narzut ułożony zostanie na geowłókninie zabezpieczonej warstwą ochronną ze żwiru frakcji 4,0 do 31,5 mm. ROZWIĄZANIA DROGOWE Wszystkie parametry geometryczne i techniczno-eksploatacyjne przyjęto na podstawie przepisów zawartych w Dz. U. nr 43 z 14 maja 1999 r. poz. 430 (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie). Inwestycję przewiduje się wykonać w jednym etapie. Etap ten stanowi zjazd techniczny wykonany z betonowej kostki brukowej w kolorze szarym i grubości 8 cm, stylizowanej na starobruk kamienny. Rozwiązania projektowe w planie Na potrzeby projektu przyjęto następujące założenia: Odcinek C – D: szerokość zjazdu: 4,00 m przekrój poprzeczny zjazdu: jednostronny 3,0 % załamania osi w planie: 0 szt. pobocza: obustronne, gruntowe, 0,75 m krawężniki: obr. zjazdu opornikiem bet. 12x25 długość zjazdu: 17,36 mb Rozwiązania projektowe w profilu Wszystkie profile zaprojektowano trzymając się w miarę możliwości blisko istniejących rzędnych terenu w osi planowanych jezdni. odcinek C-D -pochylenia podłużne w profilu wynosi i=3,815% ale zjazd zaprojektowany na łączeniu z remontowana drogą leśną której dokumentacja stanowi odrębne opracowanie. Droga w miejscu początku zjazdu ma pochylenie podłużne i=4,365%, załamanie osi w profilu na łączeniu drogi leśnej i zjazdu jest wyokrąglone łukiem kołowym o R=250 m. Konstrukcja nawierzchni Założono następujące warstwy i grubości Konstrukcja nawierzchni zjazdu - odcinek C - D: 8 cm - Betonowa kostka brukowa w kolorze szarym, stylizowana na starobruk kamienny, 4 cm - Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 25 cm - Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, kruszywo łamane 0/31,5 mm 15 cm - Warstwa gruntocementu o Rm=2,5 -5,0 MPa, 10 cm - Warstwa pospółki ------- - Geotkanina separacyjna ∑62 2. Etap ten stanowi droga leśna o nawierzchni z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 mm, uzyskanego w wyniku przekruszenia skały litej. Geometria drogi leśnej w planie nie ulegnie zmianie i po remoncie będzie miała takie sam kształt jak przed wykonaniem robót remontowych. Rozwiązania projektowe w planie Na potrzeby projektu przyjęto następujące założenia: Odcinek C – D: szerokość jezdni: zmienna: minimum 2,30 m przekrój poprzeczny jezdni: jednostronny 3,0 % pobocza: gruntowe, 0,75 m długość odcinka: około 85 mb Rozwiązania projektowe w profilu Remont projektuje się jako wymianę istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni na nową wraz z nową konstrukcją poboczy, rzędne projektowane jezdni w osi pozostaną bez zmian. Konstrukcja nawierzchni Założono następujące warstwy i grubości Konstrukcja nawierzchni jezdni na odcinku (od km 0+000 do km 0+050): 8 cm - Warstwa górna z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, kruszywo łamane 0/31,5 mm 18 cm - Warstwa dolna z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, kruszywo łamane 0/63 mm 10 cm - Warstwa z pospółki ------ - Geotkanina separacyjna 50 cm - Wymiana gruntu na grunt mineralny niewysadzinowy o CBR ≥20% ------ - Geotkanina separacyjna ∑86 cm Konstrukcja nawierzchni jezdni na odcinku (od km 0+050 do końca odcinka): 8 cm - Warstwa górna z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, kruszywo łamane 0/31,5 mm 18 cm - Warstwa dolna z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, kruszywo łamane 0/63 mm 10 cm - Warstwa z pospółki ------ - Geotkanina separacyjna ∑36 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym między innymi koszty wycinki drzewostanu, regulacji istniejących nawierzchni wraz z urządzeniami naziemnymi uzbrojenia podziemnego z dostosowaniem do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów i ciągów pieszych przyległych do planowanej inwestycji, odbiorów, atestów, prób, przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zamiennej. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2 Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach