Przetargi.pl
Budowa stałego zadaszenia estrady plenerowej w Stepnicy

Gminny Ośrodek Kultury w Stepnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-112 Stepnica, Portowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 418 86 28 , fax. 91 418 86 28
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Stepnicy
    Portowa 7
    72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 418 86 28, fax. 91 418 86 28
    REGON: 97430500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gokstepnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stałego zadaszenia estrady plenerowej w Stepnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowana inwestycja obejmuje: Budowę stałego zadaszenia estrady plenerowej. 1. Istniejąca otwarta konstrukcja żelbetowa estrady posiada zadaszenie w formie plandek podwieszanych na belkach stalowych. Konstrukcję zadaszenia stałego stanowić będą więzary stalowe z kształtowników zamkniętych spawanych, składających się z rozwidlonych zdwojonych słupów w kształcie litery V i opartej na niej łukowej belki zadaszenia. 5 więzarów mocowanych będzie bezpośrednio, przegubowo do konstrukcji posadowienia sceny – zewnętrznych belek oczepowych, fundamentowych. Pokrycie dachu z blachy trapezowej T55. Projekt obejmuje również odwodnienie dachu. Tylna i boczne ściany wypełnione będą z poliwęglanu litego. 2. Projekt zakłada przesunięcie istniejących stopni schodów, należy w miarę możliwości nie dokonywać ich przesunięcia. Na etapie składanie oferty Wykonawca wycenia roboty związane z przesunięciem stopni istniejących schodów, jednak jeśli w trakcie realizacji inwestycji nie będzie konieczne ich przesunięcie, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o ten element za pomocą aneksu do umowy. 3. Należy pozostawić istniejące belki do mocowania plandek. Zamieszczono dodatkowy opis i rysunki projektowe. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie profilu zamkniętego 250x150x9 , należy tylko dopasować elementy przy ich spawaniu. 5. Do oferty należy załączyć zestawienie kosztów budowy stałego zadaszenie estrady oraz przeniesienia stopni schodów zgodnie z załącznikiem do formularza ofertowego. 6. Dokonano zmiany nieistotnej do projektu. Tylna ściana z zabudową istniejącą do pozostawienia. 7. Dokonano zmian nieistotnych w projekcie budowlanym. Wprowadzono dodatkowe elementy poziome - rygle 120x120 cm ( z istniejących słupków w ścianach bocznych ) w rozstawie równym szerokości płyt zamontowanych obecnie ( do wykorzystania ) Mocowane pomiędzy słupami ram głównych zgodnie z rysunkiem zamiennym. Zastosowane płyty nie są poliwęglanem komorowym tylko litym - akryl. Szczegółowy zakres robót określa: - projekt budowlany, architektura i konstrukcja stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branży drogowej stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, - decyzja pozwolenia na budowę, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, W/w załączniki stanowią integralną część SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu zamówienia powykonawczą Inwentaryzację geodezyjną wraz z mapą zasadniczą. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiotowa inwestycja z uwagi na charakter zabudowy nie zmienia istniejących rozwiązań na potrzeby osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.700,00 słownie: trzy tysiące siedemset złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP numer 52 1020 4812 0000 0902 0102 9222. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego. Należy załączać oryginał dokumentu wadialnego wraz z ofertą w odrębnej kopercie oznaczonej WADIUM i nazwa postępowania. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie grupa kapitałowa, formularz ofertowy Numer sekcji: III Punkt: 3,4,5,6,7 Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu i pkt 1 lit. b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu i pkt 1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu i pkt. 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach