Przetargi.pl
Budowa stadionu lekkoatletycznego z terenem rekreacyjno-sportowym w ramach systemu Odra-Velo wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach wydatków kwalifikowanych oraz niekwalifikowanych w Siechnicach dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Dolnego Śląska na lata 2007-2013

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2014-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stadionu lekkoatletycznego z terenem rekreacyjno-sportowym w ramach systemu Odra-Velo wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach wydatków kwalifikowanych oraz niekwalifikowanych w Siechnicach dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Dolnego Śląska na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy stadionu lekkoatletycznego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w systemie pod klucz. Zakres robót określony projektami technicznymi obejmuje w szczególności: 1)Usunięcie naleciałości organicznych oraz roślinności z całości terenu, 2)Profilacja, uzupełnienie i dogęszczenie podbudowy oraz wykonanie nawierzchni bieżni, półkoli i rozbiegów do urządzeń sportowych, 3)Uzupełnienie ziemi urodzajnej i dokończenie wykonania boiska z trawy naturalnej, 4)Zaprojektowanie i wykonanie w całości instalacji nawadniającej boisko z trawy naturalnej wraz ze sterowaniem, 5)Naprawa nawierzchni kortów oraz ogrodzenia, 6)Dokończenie wykonania i wykonanie urządzeń sportowych, 7)Dokończenie wykonania i wykonanie trybun i budynków zaplecza, 8)Dokończenie wykonania, naprawa i wykonanie dróg dojazdowych i parkingów, 9)Dokończenie wykonania i wykonanie urządzeń towarzyszących.10)Dokończenie wykonania i wykonanie uzbrojenia terenu 11)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Stan istniejący zawiera elementy podbudów pod nawierzchnię, częściowe odwodnienie terenu, częściowo wykonane urządzenia sportowe, część elementów kubaturowych, drogi dojazdowe i parkingi z częściową nawierzchnią do naprawy. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W związku z powyższym Zamawiający wyznacza termin dokonania przedmiotowej wizji w dniu 03.03.2014r. w godzinach od 11:00 do 13:00 -zebranie wykonawców przed wizją w budynku Urzędzie Miejskim w Siechnicach przy ulicy Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, pok. 207 o godzinie 11:00. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres realizacji robót budowlanych, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z opracowaniem i uzgodnieniem projektu organizacji ruchu zastępczego (jeżeli zajdzie konieczność). Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w następujących dokumentach w podanej kolejno hierarchii ich ważności:1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,2)dokumentacja projektowa opracowana przez Maćków Pracownia Projektowa Sp. z o.o., stanowiąca załącznik nr 15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 16 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia4)Przedmiar robót w zakresie podstawowym, dodatkowym i naprawczym - Biuro Inżynierskie Via Regia Sp. z o.o., stanowiący załącznik nr 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający informuje, że w dołączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w Projekcie Budowlanym zamiennym z 2011 roku (plik pn.:Załącznik nr 17 Projekt_zamienny_Mackow_grudzien_2011.zip) zeskok skoczni dwustronnej do skoku w dal i trójskoku ma wymiar wewnętrzny 4,02. W Projekcie Wykonawczym zamiennym z 2011 roku (plik pn.:Załącznik nr 18 PWzamienny marzec 2013.zip) na rysunkach planu zagospodarowania terenu oraz rys. 08 Skoczni pojawiają się błędne wymiary: wewnętrzny 4,38 m a zewnętrzny 5,50 m. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymiary z Projektu Budowlanego zamiennego. W związku z powyższym Zamawiający dołącza do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Projekt zagospodarowania terenu z naniesionymi poprawkami, o których mowa powyżej, tj. dokument pn: Załącznik nr 19 dokumentacja poprawiona 14012014.zip, stanowiący Załącznik nr 19 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące pliki: 1) 0966_PWzam_1_verD-PZLA-a.pdf, 2) 20111228_02_stadion-wymiarowanie_rev0.pdf, 3) 20111228_03_bieznia-wymiarowanie_rev0.pdf, 4) 20111228_04_row-usytuowanie_rev0.pdf, 5) 20131212_01a_plan zagospodarowania terenu_rev2.pdf, 6) 20131212_05_row-wymiarowanie_rev2.pdf, 7) 20131212_06_skok wzwyz-wymiarowanie_rev1.pdf, 8) 20131212_07_skok o tyczce-wymiarowanie_rev1.pdf, 9) 20131212_08_skocznia do skoku w dal wymiarowanie_rev1.pdf, 10) 20131212_09_pchniecie kula-wymiarowanie_rev1.pdf, 11) 20131212_10_rzut dyskiem i mlotem-wymiarowanie_rev1.pdf, 12) 20131212_11_rzut oszczepem-wymiarowanie_rev1.pdf. Zamawiający informuje ponadto, że: 1)wymaga, aby Wykonawca wykonał nawierzchnię w kolorze standardowo używany na tego typu stadionach lekkoatletycznych, czyli klasyczny zbliżony do koloru nawierzchni z mączki ceglastej. 2)w przedmiarze robot naprawczych podano: poz. 582.d.1 Rozbiórka i utylizacja - odwodnienie liniowe bieżni - korytka SPORTFIX SUPER o wym (długość x szerokość x wysokość) = 100x160x196. Tymczasem w inwentaryzacji robót wykonanych ten opis prac odpowiada pozycji 581 a pozycja 582 dotyczy innych robót. W wycenie robót należy kierować się opisem pozycji. 3)dopuszcza zgodę na przeniesienie wierzytelności - cesja. Przeniesienie wierzytelności nastąpić może tylko na podstawie trójstronnie podpisanej umowy cesji wierzytelności z instytucją finansową/bankiem dla zabezpieczenia kredytu. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do zaopiniowania przez Zamawiającego wzór umowy cesji a po jej podpisaniu dostarczyć podpisany egzemplarz Zamawiającemu. 4)ogranicza zakres robót koniecznych do wykonania w stosunku do projektu budowlanego, tj. wykonawca zobowiązany jest do wykonania bieżni 6 torowej (zarówno na prostej jak i na okrężnej) zamiast bieżni 8-torowej na prostej i 6-torowej bieżni na okrężnej wskazanej w projekcie. 5) dopuszcza zmianę technologii tj. z elementów betonowanych in situ na elementy prefabrykowane, pod warunkiem uzyskania zgody Inżyniera Kontraktu. Dokumentacja projektowa i przedmiar w wersji papierowej dostępnesą do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia). Dla prawidłowego oszacowania kosztów inwestycji przez Wykonawcę Zamawiający załącza przedmiary robót (Załącznik nr 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Przedmiar ten wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do ustalania nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty poprzez sporządzenie kalkulacji w ramach kosztorysu ofertowego uproszczonego opracowanego przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W sytuacji gdy rozwiązania zawarte w projekcie wykonawczym są sprzeczne lub niezgodne z projektem budowlanym, nie mogą być uznane za wiążące. W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym a wykonawczym należy zawsze uznać, że projekt wykonawczy jest obarczony błędem i należy go doprowadzić do zgodności z projektem budowlanym. Zmiana projektu wykonawczego w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności między dokumentem wyższego rzędu (projekt budowlany) a dokumentem pochodnym (projekt wykonawczy). W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Analogiczna relacja nadrzędności zachodzi między projektem wykonawczym a przedmiarem. Projekt wykonawczy jest uszczegółowieniem projektu budowlanego i stanowi podstawę opracowania przedmiaru. Przedmiar stanowi wyliczenie i zestawienie planowanych prac wykonywanych na podstawie rysunków w dokumentacji projektowej. Podstawowym celem przedmiaru nie jest opisanie robót lecz umożliwienie ich wyceny. W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym, projektem wykonawczym a przedmiarem bezwzględnie pierwszeństwo należy przyznać projektowi budowlanemu i wykonawczemu. Wynika z tego, że konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej, które nie zostały ujęte w przedmiarze lub zostały ujęte w mniejszym zakresie - nie jest zmianą przedmiotu umowy i nie wymaga podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Wykonanie takich robót nie jest również zamówieniem dodatkowym. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacja projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. wybudowania obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: 1) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.); 2) zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowników wszystkich robót branżowych koniecznych do realizacji zamówienia jak również ich codzienną obecność podczas wykonywania robót branżowych. Opis sposobu rozliczania wynagrodzenia:1)Wynagrodzenie musi zawierać wszystkie koszty związane z uzyskaniem przez Wykonawcę przychodu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia, jak również koszty usług nie ujętych w dokumentacji projektowej - a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia jak np.: wszelkie koszty robót: przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczających, organizacji i utrzymania terenu budowy, koszty wykonania niezbędnych prób, badań, uzgodnień, nadzorów, wpięć, sprawdzeń, opinii, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła, koszty dostaw, montażu i rozruchu urządzeń, koszty i opłaty związane z odbiorami wykonanych robót i urządzeń, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, ubezpieczeniem budowy, przeprowadzeniem szkoleń, oznaczeniem urządzeń i elementów tj. ograniczenia użytkowania, itp. 2)Ostateczna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie określona w oparciu o faktycznie zrealizowany zakres robót, wynikający z dokonanych i potwierdzonych przez Inżyniera Kontraktu: obmiarów robót nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, oraz sporządzonych na ich podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych: a)kosztorysów powykonawczych robót podstawowych, b)kosztorysów powykonawczych robót nie ujętych w kosztorysie powykonawczym robót podstawowych. 3)Ceny jednostkowe robót użyte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym pozostają niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4)Kosztorys powykonawczy robót podstawowych stanowi kalkulację sporządzoną metodą uproszczoną, która jest podstawą wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 5 pkt. 1 Umowy. 5) Kosztorys powykonawczy robót nie ujętych w kosztorysie powykonawczym robót podstawowych - stanowi kalkulację sporządzoną metodą uproszczoną lub metodą szczegółową, która jest podstawą wynagrodzenia Wykonawcy za realizację robót budowlanych koniecznych do wykonania w przypadku: a)potrzeby wykonania robót budowlanych niewykraczających swym zakresem poza przedmiot zamówienia określonego w § 1 pkt. 1 Umowy, których ilość jednostek przedmiarowych wskazanych przez Zamawiającego w przedmiarze robót (na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy i dokonał wyceny robót) została zaniżona w odniesieniu do faktycznej ilości jednostek przedmiarowych, którą należy wykonać celem zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiot zamówienia, b)potrzeby wykonania robót budowlanych niewykraczająca swym zakresem poza przedmiot zamówienia określonego w § 1 pkt. 1 Umowy, które zostały pominięte w przedmiarze robót (na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy i dokonał wyceny robót), a których wykonanie jest konieczne do zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 6)W przypadku konieczności wykonania robót budowlanych niewykraczająca swym zakresem poza przedmiot zamówienia określonego w § 1 pkt. 1 Umowy, o których mowa w ust. 7 zostaną wykonane po: sporządzeniu przez Kierownika Budowy protokołu konieczności wykonania robót wraz ze wstępną kalkulacją ich wykonania potwierdzonego przez Inżyniera Kontraktu, a w przypadku ustanowienia nadzoru autorskiego również przez Projektanta sprawującego nadzór autorski oraz po zatwierdzeniu przez Zamawiającego.7)Rozliczenie robót koniecznych do wykonania, o których mowa w ust. 7 pkt.1) nastąpi na podstawie potwierdzonych przez Inżyniera Kontraktu obmiarów powykonawczych oraz sporządzonych na ich podstawie metodą uproszczoną sprawdzonych i zatwierdzonych kosztorysów powykonawczych robót nie ujętych w kosztorysie powykonawczym robót podstawowych, przy zastosowaniu cen jednostkowych robót zastosowanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. 8) Rozliczenie robót koniecznych do wykonania, o których mowa w ust. 7 pkt.2)nastąpi na podstawie potwierdzonych przez Inżyniera Kontraktu obmiarów powykonawczych oraz sporządzonych na ich podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych kosztorysów powykonawczych robót nie ujętych w kosztorysie powykonawczym robót podstawowych, przy zastosowaniu cen analogicznych do tych przyjętych w kosztorysie ofertowym lub (gdy nie ma możliwości zastosowania analogii) metodą szczegółową przy użyciu minimalnych stawek składników cenotwórczych (Rb-g, S, Kp, Z) z publikatorów SEKOCENBUD lub Orgbud z kwartału poprzedzającego datę zgłoszenia do odbioru wykonanych robót, zaś cen materiałów przyjętych wg dowodów zakupu, jednakże nie wyższych niż średnie ceny z publikatorów SEKOCENBUD lub Orgbud z kwartału poprzedzającego datę zgłoszenia do odbioru wykonanych robót. 9)W przypadku udzielenia zamówienia na roboty uzupełniające, dodatkowe lub zamienne wartości tych robót zostaną uzgodnione z Zamawiającym: a)przy zastosowaniu cen analogicznych do tych przyjętych w kosztorysie ofertowym, b)lub (gdy nie ma możliwości zastosowania analogii) na podstawie:- Ceny materiałów i wyrobów budowlanych będą rozliczane na podstawie faktur zakupu, jednakże nie wyższych niż średnie ceny z publikatorów SEKOCENBUD lub Orgbud z kwartału poprzedzającego datę zgłoszenia do odbioru wykonanych robót, - Stawki pracy sprzętu rozliczane będą w wysokości minimalnych stawek najmu sprzętu za kwartał poprzedzający wykonanie robót, opublikowanych w biuletynie wydawnictwa Sekocenbud lub Orgbud, - Stawki robocizny rozliczane będą w wysokości minimalnych stawek robocizny za kwartał poprzedzający datę zgłoszenia do odbioru wykonanych robót, opublikowanych w biuletynie wydawnictwa Sekocenbud lub Orgbud. 10) Ostateczne wynagrodzenie w zakresie złożonego kosztorysu ofertowego zostanie ustalone kosztorysem powykonawczym zgodnie z przyjętymi cenami jednostkowymi i czynnikami cenotwórczymi wyszczególnionymi w kosztorysie ofertowym oraz rzeczywiście wykonanymi i odebranymi ilościami robót udokumentowanych i potwierdzonych przez Inżyniera Kontraktu w książce obmiarów Zgodnie z treścią ogłoszenia, wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest do wykonania zadania w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2014r.z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany jest do zachowania następujących terminów pośrednich na: 1)wykonanie parkingu do 30.07.2014r.,nawierzchnia sztuczna poliuretanowa w całości do 15.08.2014 r., 2)wykonanie nawierzchni naturalna z trawy do 30.08.2014 r.,3)wykonanie trybun do 30.08.2014 r., 4)wykonanie i montaż wszystkich urządzeń sportowych do 10.09.2014r.,5)wykonanie dróg dojazdowych do 20.09.2014 r., zakończenie realizacji przedmiotu umowy do 30.09.2014 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 100 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach