Przetargi.pl
Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Piegonisko Wieś oraz wymiana odcinka sieci wodociągowej – SUW Piegonisko Wieś w ramach operacji „Poprawa stanu gospodarki wodnej poprzez budowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Piegonisko Wieś oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Pieczyska”

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 62874 Brzeziny, ul. 1000-lecia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 698 004, , fax. 627 698 062
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. 1000-lecia 8
    62874 Brzeziny, woj. wielkopolskie
    tel. 627 698 004, , fax. 627 698 062
    REGON: 25085556400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Piegonisko Wieś oraz wymiana odcinka sieci wodociągowej – SUW Piegonisko Wieś w ramach operacji „Poprawa stanu gospodarki wodnej poprzez budowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Piegonisko Wieś oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Pieczyska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Piegonisko Wieś, gm. Brzeziny oraz wymiana odcinka sieci wodociągowej – SUW Piegonisko Wieś w ramach operacji pn. „Poprawa stanu gospodarki wodnej poprzez budowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Piegonisko Wieś oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Pieczyska” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej na operacje typu „Gospodarka wodno - ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45252120-5 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie w dwóch etapach – ETAP I i ETAP II. X – rok realizacji danego zadania (zakresu rzeczowego) Lp. Zakres rzeczowy ETAP I – rok 2017 ETAP II – rok 2018 A. Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Piegonisko Wieś 1 Studnia głębinowa – OBIEKT suw Piegonisko Wieś X nie dotyczy 2.1. Rurociąg doprowadzające wodę ze studni nr 1 do budynku SUW X nie dotyczy 2.2 Rurociąg zasilające z budynku SUW do i ze zbiorników retencyjnych X nie dotyczy 2.3. Rurociągi kanalizacji sanitarnej X nie dotyczy 2.4. Rurociągi kanału spustowego i kanału wód popłucznych ze zbiornikiem X nie dotyczy 3. Makroniwelacja, drogi i place oraz ogrodzenia nie dotyczy X 4.1. Kanalizacja wód popłucznych - montaż zasuwy w studni przed osadnikiem wód popłucznych X nie dotyczy 4.2. Kanalizacja ścieków sanitarnych, chemicznych oraz z kratek X nie dotyczy 5. Zbiorniki retencyjne wody uzdatnionej o pojemności V 150m3szt nie dotyczy X 6. Zbiorniki retencyjne wód ze zbiornika wód popłucznych - 20x12 m X nie dotyczy 7. Budynek stacji uzdatniania X nie dotyczy 8. SUW-techniologia X nie dotyczy 9. SUW instalacje elektryczne i automatyka nie dotyczy X 10. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obiektu nie dotyczy X B. Wymiana odcinka sieci wodociągowej – SUW Piegonisko Wieś 1 Roboty ziemne X nie dotyczy 2 Roboty montażowe X nie dotyczy 3 Roboty odtworzeniowe X nie dotyczy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarach robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 3 lata – maksymalnie 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badan i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca musi wykonać inwentaryzację geodezyjno-powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia użytkowania dla stacji uzdatniania wody w terminie do dnia 25.07.2018 r. Jeżeli na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót. 2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązany jest w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy, przekazać Zamawiającemu dokument/-y w formie oryginału (np. wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia podpisana przez Wykonawcę) lub kserokopie innych dokumentów kadrowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych Wymagań: a) Zamawiający uprawniony jest do kontroli na placu budowy czy czynności o których mowa w ust. 1) wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy zobowiązani są do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska) dla przeprowadzenia kontroli. b) O każdym wykrytym przypadku, w którym czynności, o których mowa w ust. 1) wykonuje osoba niezatrudniona na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zawiadomi odpowiednie służby. 4) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 19.000,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy 00/100) z dopiskiem: „Wadium – Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Piegonisko Wieś oraz wymiana odcinka sieci wodociągowej – SUW Piegonisko Wieś” 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej Oddział Brzeziny Nr konta 43 8404 0006 2006 0016 4050 0011. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku dokonania przelewu – potwierdzone za zgodność ksero dowodu przelewu dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1, 2) Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 (Wykonawca wypełnia załącznik w formacie EXCEL lub WORD), 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) – załącznik nr 3a i 3b, 4) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. XIX 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach