Przetargi.pl
Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bystrzyca wraz z budową sieci wodociągowej

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. Św. Rocha 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 313 5966 , fax. 71 313 5966
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Św. Rocha 3 3
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 313 5966, fax. 71 313 5966
    REGON: 02037921900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bystrzyca wraz z budową sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące m.in. budowę nowej stacji uzdatniania w miejscowości Bystrzyca o projektowanych parametrach wydajności uzdatniania wody-70 m3/h , rozbiór max.- 110m3/h , max. wydajność dobowa- 1300 m3/d (max. możliwości technolog. 1400 m3/d) oraz sieci wodociągowej, a w szczególności: 1) rozbiórka stacji uzdatniania wody ( dalej SUW ) w m. Bystrzyca, gmina Oława, i budowę nowej SUW, 2) budowę sieci wodociągowej w miejscowości Bystrzyca i Janików. Trasa przebiegu o długości sieci zlokalizowana jest w poboczach drogi powiatowej oraz dróg gminnych. 1. Roboty budowlane obejmujące rozbiórkę i budowę stacji uzdatniania wody (zakres rzeczowy wg załączonych projektów). 1) Roboty rozbiórkowe. Przeznacza się do rozbiórki: odstojnik popłuczyn o wym. 3,30x6,60m i głębokości 1,80m, istniejącą stację SUW - dwa budynki w rzucie prostokątne funkcjonalnie ze sobą połączone o wym. a) budynek część hala technologiczna 8,7x14,0m wys. ok.4-5,0m b) budynek część socjalno-gospodarcza 9,1x13,7m wys. ok. 5-6,0m c) łącznik obu budynków - 3,6x2,0m wys. ok. 3,0m. Budynki o ścianach murowanych z bloczków gazobetonowych bez ocieplenia, rozbiórka obu budynków wraz z łącznikiem do poziomu przyziemia. Kubatura ścian do demontażu ok. 200m3, kubatura dachów przeznaczonych do rozbiórki: ok. 110m3. Wszystkie urządzenia i instalacje technolog. w bud. starej stacji przeznaczone są do demontażu, istniejący zbiornik chłonny, bezodpływowa studzienka neutralizacyjna oraz bezodpływowy zbiornik ścieków sanitarnych o wymiarach 55 x 20 m i głębokości 1,89m. do likwidacji przez zasypanie ziemią uzyskaną podczas prac ziemnych przy budowie nowych obiektów budowlanych. Po wykonaniu nowej sieci elektrycznej ulega likwidacji istniejący kabel energetyczny zasilający. Ogrodzenie istniejące -do demontażu długość ok. 285,0mb. 2) Roboty budowlane: nowy budynek SUW w wersji tradycyjnej, składający się z hali filtrów oraz pompowni, z magazynkiem, sterownią z WC, chlorownią z magazynem oraz pomieszczeniem agregatu prądotwórczego, oraz: - 2 zbiorniki wyrównawcze wody uzdatnionej, żelbetowe o pojemności 300m3 każdy, odstojnik popłuczyn, - studzienka neutralizacyjna i zbiornik ścieków sanitarnych, - zbiornik chłonny, doziemny na odprowadzenie nadosadowych wód popłucznych. - rurociągi międzyobiektowe SUW będzie pracował w pełnym układzie automatycznym. 3)Roboty technologiczne montaż układu technologicznego uzdatniania wody wg załączonej dokumentacji w tym: montaż zbiorników filtracyjnych o śr. 1800 mm, szt.6 w układzie filtracji I i II stopnia, wraz ze złożami filtracyjnymi i pełnym uzbrojeniem, montaż mieszacza wodno - powietrznego o śr..1200 mm szt.1 wraz z urządzeniami dodatkowymi, montaż nowej pompowni, sprężarkowi oraz odwiert nowej studni 2 wa wraz z obudową i pompą, montaż nowej armatury i osprzętu. 4) Likwidacja istniejącej studni. 5) Przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej wraz z dostawą i montażem agregatu prądotwórczego odpowiedniej mocy. 2 Budowa sieci wodociągowej. Roboty obejmują budowę sieci wodociągowej w postaci rurociągu tranzytowego na odcinku SUW Bystrzyca do miejscowości Bystrzyca i Janików zlokalizowanej w poboczach drogi powiatowej oraz dróg gminnych. Materiał rur PEHD o Dn 160 mm i dł = 373 m, dn = 110 mm i dł = 3080 m i dn = 90 mm i dł. 10 m wraz z armaturą wg załączonego projektu. Dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia są: dokumentacja projektowa ( projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, informacja bioz) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB ) i stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiary robót nie mają mocy obowiązującej jako podstawa wykonania robót i wyceny ofert - stanowią dokumenty pomocnicze. 3. Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez co należy rozumieć projekt budowlany i projekty wykonawcze, a dla SUW także projekt technologii), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ), z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Nadzoru Autorskiego. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie rozruchu technologicznego oraz przeszkolenie obsługi SUW. Koszty rozruchu obciążają wykonawcę. 3) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane prawem dokumenty, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej, oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. 4) Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem i warunkami geologicznymi oraz przewidzieć odpowiedni sprzęt i środki na wykonywanie robót w terenie o podwyższonym poziomie wód gruntowych. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia transportu materiałów i urządzeń oraz prowadzenia robót budowlanych w sposób nie powodujący uszkodzeń oraz dewastacji elementów pasa drogowego. Wszelkie zanieczyszczenia jezdni np. błoto, muszą być systematycznie usuwane. W przypadku uszkodzenia elementów pasa drogi wykonawca winien je natychmiast na własny koszt naprawić w uzgodnieniu z Zamawiającym. 6) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek, a SUW uzyska parametry uzdatniania wody. 7) Wykonawca zapewni serwis na terenie kraju, który zapewni rozpoczęcie usuwania awarii SUW w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od zawiadomienia faxem lub telefonicznie, jeżeli awaria będzie dotyczyła procesu technologicznego uzdatniania wody lub w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od zawiadomienia po stwierdzeniu innej nieprawidłowości w pracy SUW. 8) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 9) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. 10) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 11) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, certyfikaty CE, b) protokoły z badania materiałów i urządzeń, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania e) w szczególności wykonawca przekaże atesty Państwowego Zakładu Higieny na zestawy filtracyjne i aeratory. 12) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 13) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 14) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) art. 4. oraz w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r Nr 243 poz. 1623) art. 10. 15) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień : a) warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą; b) jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jej zaakceptowanie; c) uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy; d) za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność finansowo-rzeczowa spoczywa na wykonawcy; e) wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy; f) Zamawiający przewiduje możliwość przeniesienia wierzytelności podwykonawcy z wykonawcy na Zamawiającego, jeżeli stwierdzone zostanie, że wykonawca opóźnia się w regulowaniu należności dla podwykonawcy ponad okres rozliczenia przewidziany w ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. rok Nr 139 poz. 1323 ze. zm.). 4. Warunki gwarancji i rękojmi. 1) Na wykonane roboty i zamontowane urządzenia technologii SUW wykonawca udzieli Zamawiającemu : a) gwarancji jakości na okres: - 36 miesięcy na zamontowane urządzenia technologii SUW oraz na roboty budowlane, licząc od daty odbioru końcowego. b) rękojmi na okres: - 36 miesięcy na zamontowane urządzenia technologii SUW oraz za wady wykonania robót budowlanych, licząc od daty odbioru końcowego. 2) Wykonywanie czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie Zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. 4) Na dostarczone urządzenia i maszyny stałe wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 36 miesięcy licząc od daty ich uruchomienia. 5) Na dostarczone i zamontowane urządzenia i maszyny stałe wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostępny na terenie Polski. 6) Wykonawca zapewni rozpoczęcie usuwania awarii SUW w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od zawiadomienia faxem lub telefonicznie - jeżeli awaria będzie dotyczyła procesu technologicznego uzdatniania wody lub w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od zawiadomienia po stwierdzeniu innej nieprawidłowości w pracy SUW. 7) W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części ponosi Wykonawca. 5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy wynikający z dokumentacji projektowej, wskazań i wytycznych zawartych w SIWZ i STWiORB oraz rozruch SUW ( z uwzględnieniem uaktywnienia nowego złoża ). 2) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty. 3) Zamawiający przewiduje możliwość płatności za wykonanie części robót w okresach kwartalnych. Wówczas faktura za rozliczenie wykonanych robót może być wystawiona po podpisaniu protokołu odbioru częściowego potwierdzającego faktycznie wykonane roboty. Rozliczenia takie mogą być prowadzone do kwoty nie przekraczającej 90 % ceny ofertowej brutto, a faktura rozliczenia końcowego może być wystawiona po dokonanym rozruchu SUW i uzyskaniu wymaganych parametrów uzdatniania wody na kwotę nie mniejszą niż 10 % ceny ofertowej brutto. 4) Zapłata za poszczególne faktury może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Nadzór Inwestorski. 5) Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczek. 6) Zamawiający nie wyraża zgody na przelew wierzytelności na rzecz banku lub innej instytucji finansowej ani też na rzecz innego podmiotu lub osób fizycznych. Jedynym wierzycielem dla Zamawiającego będzie wykonawca wybrany w wyniku zakończonego postępowania przetargowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach