Przetargi.pl
BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W JASTRZĘBNIKACH

Urząd Gminy w Blizanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-814 Blizanów, 52
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7511066 , fax. 062 7641113
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Blizanowie
    52 52
    62-814 Blizanów, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7511066, fax. 062 7641113
    REGON: 00053300900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-blizanow.everest-pi.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W JASTRZĘBNIKACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Jastrzębnikach Skrócona charakterystyka techniczna: - budynek stacji uzdatniania wody; - zbiornik retencyjny wody V = 2x100m3 - komora zasuw; - osadnik infiltracyjny wód popłucznych; - umocnienie nawierzchni drogi wewnętrznej i chodnika; - ogrodzenie terenu SUW z brama wjazdową i furtką; - ogrodzenie strefy bezpośredniej ujęć wody nr 1 i 2; - technologia uzdatniania wody; - instalacje elektryczne wraz z montażem rozdzielni w SUW, wykonanie zasilania pomp głębinowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia Wadium w wysokości 50.000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki: 5.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) z późn.zmianami. 5.2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres z należytą starannością wykonali - min. 2 łącznie /dwa/ zadania - każde odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowie łącznie 2(dwóch) stacji uzdatniania wody o wydajności powyżej 29 m3 /h- każde zadanie (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie -referencje z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, w odpowiednich zakresach, z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa. 5.4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,tj. wykażą, że posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tys. zł. 5.5/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.6/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji. 5.7/ Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Dokumenty niezbędne do oceny spełniania powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 6.1/Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - /zał. nr 2/, wraz z zaświadczeniami: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo oświadczenie wykonawcy o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej /zał. nr 5/, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/ - Załącznik Wykonawcy b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert a potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - Załącznik Wykonawcy c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - Załącznik Wykonawcy d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby (zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Wykonawcy e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Wykonawcy UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) 6.2/ Wykaz, że w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali min. 2 /dwa/ zadania każde odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.budowie łącznie 2(dwóch) stacji uzdatniania wody o wydajności powyżej 29m3/h- każde zadanie(poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).- /zał. Nr 3/ - referencje. 6.3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych w punkcie 5.3 b) niniejszej specyfikacji - /zał. Nr 4 i 4a. 6.4/ Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, że Wykonawca posiada wymaganą zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ - co najmniej 500 tys. zł - /zał. Wykonawcy/ 6.5/ Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa) /zał. Wykonawcy/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/blizanow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach