Przetargi.pl
Budowa stacji uzdatniania wody na działce nr 138/2 22 oraz 25 we wsi Jeziorko, Gmina Piątnica wraz z niezbędną infrastrukturą.

Gmina Piątnica ogłasza przetarg

  • Adres: 18421 Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 162 476 , fax. 86 218 24 56
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
    ul. Stawiskowska 53
    18421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
    tel. 862 162 476, fax. 86 218 24 56
    REGON: 54229600017
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugpiatnica.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji uzdatniania wody na działce nr 138/2 22 oraz 25 we wsi Jeziorko, Gmina Piątnica wraz z niezbędną infrastrukturą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami pozwolenia na budowę, a w szczególności: - przebudowa infrastruktury sanitarnej i elektrycznej: a) kolektory wodociągowe - ok. 170 mb, b) kolektory sanitarne - ok. 80mb, c) kable elektryczne - ok. 140mb; - budowa stacji uzdatniania wody: a) remont ujęć (obudów studziennych), b) budowa budynku SUW, c) budowa instalacji odprowadzających ścieki, d) przebudowa zasilania - linii kablowych zasilających i sterujących: - budowa zbiorników wyrównawczych, a) dwa zbiorniki wyrównawcze o pojemności 100m3 każdy, - wykonanie dróg dojazdowych utwardzonych, - remont istniejącego ogrodzenia z siatki, - zagospodarowanie działki. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna oraz Szczegółowe Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar, jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny stanowiące załącznik do SIWZ. 2) Ponadto zamówienie obejmuje: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do prawidłowego wykonania obiektów, - wykonanie inwentaryzacji robót. Inwentaryzację nowych sieci uzbrojenia, ulicy i innych elementów zagospodarowania terenu należało będzie sporządzić na papierze w 4 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w PODG i K w Łomży oraz na nośniku elektronicznym w formacie dwg do przekazania Zamawiającemu, - odtworzenia, napraw, sprzątania dróg, chodników, jeśli potrzeba ich wykonania spowodowana będzie prowadzonymi robotami, - zapewnienie zagospodarowania lub zutylizowania zgodnie z obowiązującymi przepisami materiałów z rozbiórki i innych stanowiących odpady, - sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykonanie i ustawienia tablicy informacyjnej budowy zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, - zapewnienie utrzymania i zabezpieczenia placu oraz zaplecza budowy, - wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów wody pitnej, - przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, - przeprowadzenie niezbędnych szkoleń z obsługi SUW, - dostarczenie kompletu wyposażenia z zakresu ochrony przeciwpożarowej i bhp, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW, - wykonanie instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW, - wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD, - wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych, - wykonanie pozostałych prac, wynikających z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją Inwestycji, - bezpłatne serwisowanie urządzeń i instalacji do końca okresu gwarancji. Gwarancja nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków dla Zamawiającego jak np. okresowe płatne przeglądy, umowy serwisowe oraz inne zastrzeżenia, od których zależna miałaby być ważność lub okres udzielanej gwarancji. 2. Zawarte w załącznikach określających szczegółowy zakres prac i przedmiot zamówienia do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji niż 36 miesięcy (3 lata) oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (operatorzy sprzętu, pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232151-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 55.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione w formie: • pieniężnej – przelewem na rachunek bankowy w HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium – Nr sprawy: GPT.271.17.2017” • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach