Przetargi.pl
Budowa Stacji Badawczej i Ośrodka Dydaktyczno - Szkoleniowego Jeździectwa i Hipoterapii przy ul. Doświadczalnej 50, 20-950 Lublin wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - ETAP 1A

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2021-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Stacji Badawczej i Ośrodka Dydaktyczno - Szkoleniowego Jeździectwa i Hipoterapii przy ul. Doświadczalnej 50, 20-950 Lublin wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - ETAP 1A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa Stacji Badawczej i Ośrodka Dydaktyczno - Szkoleniowego Jeździectwa i Hipoterapii przy ul. Doświadczalnej 50, 20-950 Lublin wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - ETAP 1A. Zamawiający podzielił inwestycję na niezależne etapy realizacyjne. Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszego postępowania jest ETAP 1A Inwestycji (opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SWIZ). W ramach Etapu 1A wykonawca jest zobowiązany do wzniesienia i wyposażenia obiektu w zakresie zgodnym z załączoną dokumentacją wykonawczą i częścią rysunkową oraz OPZ stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Całość prac winna być wykonana w sposób umożliwiający kontynuowanie inwestycji w kolejnych etapach realizacyjnych, bez konieczności przeróbek ukończonej infrastruktury budowlano instalacyjnej. Dotyczy to w szczególności otworowania i przejść instalacyjnych w ukończonych elementach budynku. W załączonej do SIWZ dokumentacji wykonawczej „Architektura” i „Zagospodarowanie Terenu” wszystkie prace budowlano montażowe, które zostały przewidziane do realizacji w ramach Etapu 1A zostały oznaczone kolorem niebieskim Uwaga: Podstawą do wyceny zakresu prac jest załączona Dokumentacja Projektowa: Ilekroć w Załączniku Nr 1 do SIWZ zawarte jest sformułowanie „przedmiary prac są materiałem pomocniczym nie mogącym stanowić podstawy do rozliczeń z inwestorem” nie dotyczy to niniejszego postępowania ponieważ Zamawiający nie udostępnia Wykonawcom przedmiarów robót. Ponadto w ramach Etapu 1A wykonawca jest zobowiązany do realizacji następujących zadań i czynności: A – Prace wstępne poprzedzające proces budowlany. B – Prace Budowlane Przygotowawcze C – Prace Budowlane D– Czynności Formalno Prawne. Szczegółowy zakres w/w prac i czynności został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ (dokument pod nazwą Opis Przedmiotu Zamówienia). 2. Jakość użytych materiałów: 1/ użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 2/ W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowane materiały i urządzenia przed ich wbudowaniem. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (w tym na zamontowane urządzenia i wbudowane materiały) liczonej od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru całego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach