Przetargi.pl
„Budowa sortowni odpadów komunalnych dla Miasta i Gminy Szamotuły”- zaprojektuj i wybuduj

Miasto i Gmina Szamotuły ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, Dworcowa 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48612927501 , fax. +48612920072
  • Data zamieszczenia: 2022-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Szamotuły
    Dworcowa 26
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. +48612927501, fax. +48612920072
    REGON: 631258230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sortowni odpadów komunalnych dla Miasta i Gminy Szamotuły”- zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych” zgodnie z wstępną promesą nr Edycja3PGR/2021/2166/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przez Zamawiającego na realizację niniejszej inwestycji. W ramach zadania należy:Zaprojektować i wykonać kompletną Sortownię odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną w m. Piotrkówko, gmina Szamotuły. Zakres zamówienia obejmuje: - projektowanie, - roboty, - dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym stół sortowniczy do ręcznej segregacji odpadów i belownica do odpadów);- usunięcie wad.a także wszelkie inne działania niezbędne do przejęcia robót, objętych niniejszym zamówieniem, przez Zamawiającego – w tym pozyskanie stosownych decyzji niezbędnych do wybudowania i uruchomienia przedsięwzięcia, m. in.:- warunki zabudowy;- decyzja środowiskowa;- decyzja pozwolenia na budowę;- decyzja pozwolenia na użytkowanie;- decyzja pozwolenie na przetwarzenia ze zbieraniem.Całość przedsięwzięcia objętego niniejszym opracowaniem, a w szczególności technologia musi co najmniej spełniać przepisy krajowe, UE oraz być zgodna z Najlepszymi Dostępnymi Technikami (BAT). Koszty spełnienia wymagań postawionych w Wymaganiach Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia będą uważane za uwzględnione w cenie Inwestycji. Określenie wielkości obiektu 1. Hala stalowa łukowa lub modułowa do sortowania i magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych – 630 m2Infrastruktura towarzysząca 1. Drogi, place wewnętrzne, miejsca postojowe – 2200 m2Uszczegółowienie zakresu zamówienia i robót Inwestycja obejmuje funkcjonalnie budowę Sortowni poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną w celu czasowego magazynowania odpadów komunalnych zbieranych od mieszkańców miasta i gminy Szamotuły. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń i decyzji, niezbędnych do właściwego wykonania projektów i wybudowania inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymogami Umowy i przekazania nowych obiektów do eksploatacji, w tym w szczególności: a) opracowanie koncepcji architektoniczno-technologicznej i uzyskanie dla niej akceptacji Zamawiającego, b) wykonanie dokumentacji geotechnicznej, c) przeprowadzenie inwentaryzacji przyrodniczej, d) uzyskanie szczegółowych warunków przyłączenia do sieci, e) opracowanie projektu budowlanego, uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, f) opracowanie projektów wykonawczych. 2) prace przygotowawcze: a) przejęcie i zagospodarowanie placu budowy, b) ukształtowanie terenu pod Sortownię i jego zagęszczenie, c) wytyczenie przez uprawnionego geodetę poszczególnych obiektów (budowli), 3) roboty budowlane: a) wykonanie wszelkich robót budowlanych dla poszczególnych obiektów wraz z instalacjami towarzyszącymi, b) zagospodarowanie terenu, w tym: - wykonanie oświetlenia terenu, c) wykonanie przyłączeń do sieci elektroenergetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej.4) dostawa wyposażenia dla Sortowni, w tym: - stół sortowniczy - belownica do odpadów5) przygotowanie do eksploatacji: a) wykonanie instrukcji eksploatacyjnych i konserwacji, b) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, c) opracowanie wniosku o pozwolenie na użytkowanie, przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego procedury tego zezwolenia oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, d) opracowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na zbieranie i przetwarzanie odpadów poszczególnych rodzajów dostarczanych do Sortowni, tj. o kodzi 15 01 01 i 15 01 02.Uwaga:Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót określone w Programie funkcjonalno – użytkowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikającej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych). Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8 do SWZ;b) Projekt umowy – załącznik nr 7 SWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 1.000.000,00 zł (dwa miliony złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na, na budowie sortowni odpadów lub budynku przemysłowego lub hali stalowej wraz/lub z infrastrukturą towarzyszącą o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda z nich, (każda robota budowlana w ramach odrębnej umowy). Zamawiający również uwzględni wykonane roboty budowlane w formie zaprojektuj i wybuduj.Uwaga !!! Przez jedno zamówienie rozumie się zamówienie w ramach jednej umowy, przy czym jeśli Wykonawca wykonywał zamówienie wspólnie z innym wykonawcą (np. jako konsorcjum) uprawniony jest wykazać jedynie swoje własne doświadczenie.Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:1. Min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą minimum 5 – letnie doświadczenie;2. Min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, posiadającą minimum 5 – letnie doświadczenie;3. Min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą minimum 5 – letnie doświadczenie;4. Min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej, posiadającą minimum 5 – letnie doświadczenie;5. Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie w w/w specjalności. Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień;6. Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy tej branży;7. Kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej branży;8. Kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w w/w specjalności. Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień;Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień.UWAGA!Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.) - które pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym umową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach