Przetargi.pl
Budowa socjalnego osiedla mieszkalnego przy ul. Darzyborskiej w Poznaniu wraz z infrastrukturą (budowa 6 budynków A, B, C, D, E, F - 50 mieszkań)

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa socjalnego osiedla mieszkalnego przy ul. Darzyborskiej w Poznaniu wraz z infrastrukturą (budowa 6 budynków A, B, C, D, E, F - 50 mieszkań)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Uporządkowanie Terenu Budowy przed przystąpieniem do robót, w szczególności wywóz gruzu znajdującego się na Terenie Budowy oraz utylizacja odpadów; b) usunięcie drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń kompensacyjnych na Terenie Budowy najpóźniej do dnia wskazanego w decyzji Prezydenta Miasta Poznania, która zostanie przekazana wyłonionemu Wykonawcy; c) wybudowanie socjalnego osiedla mieszkaniowego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w szczególności: przyłączami wodno-kanalizacyjnymi, drogami wewnętrznymi, miejscami postojowymi i małą architekturą, na terenie położonym w Poznaniu przy ulicy Darzyborskiej, na działkach o numerach ewidencyjnych: 8/7 (dla przyłączy), 8/8 ark. 22, obręb Kobylepole, zgodnie z decyzjami pozwolenia na budowę z dnia 31.05.2017 r., nr 1180/2017 i z dnia 30.08.2017 r., nr 1889/2017 oraz Dokumentacją Projektową, a nadto wykonanie nowych zjazdów oraz zagospodarowanie terenu otaczającego budynki; d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu; e) koordynowanie robót związanych z wykonaniem przyłączy i/lub sieci mediów przez gestorów mediów (m.in. przez ENEA S.A., PSG Sp. z o.o.) oraz usunięciem kolizji z istniejącą infrastrukturą (w szczególności uzgodnienie terminów i warunków wykonania przyłączy i/lub sieci); f) zapewnienie wyposażanego w meble biurowe kontenera biurowego do wyłącznej dyspozycji pracowników Zamawiającego oraz inspektorów nadzoru, podłączonego do zasilania Terenu Budowy wraz z dostępem do węzła sanitarnego; g) zamontowanie na Terenie Budowy co najmniej jednego urządzenia rejestrującego obraz (kamery) umożliwiającego śledzenie postępu robót on - line oraz dokumentowanie postępu robót na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu adresu IP łącza kamer / kamery. Specyfikacja urządzenia rejestrującego została określona w załączniku nr 14 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia , przed upływem terminu składania ofert , wadium w kwocie 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.4, 12.7, 12.8, 12.9 12.10 SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.4 12.7, 12.8 12.9, 12.10 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach