Przetargi.pl
Budowa słonecznej suszarni ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w Ujeździe - zaprojektuj i wybuduj

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2013-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa słonecznej suszarni ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w Ujeździe - zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej oraz budowa słonecznej suszarni ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków. Integralną częścią niniejszej SIWZ jest Program Funkcjonalno - Użytkowy, który zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia . Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace projektowe i wykonawcze ( budowlane i montażowe ) niezbędne do budowy słonecznej suszarni ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie . 1. Zakres prac projektowych obejmuje: 1. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację dla przedsięwzięcia polegającego na budowie słonecznej suszarni ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w Ujeździe . 2. Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego budowy słonecznej suszarni ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w Ujeździe rozbudowy w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę - po 5 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej oraz po 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 3. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich - po 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 4. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży - po 2 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej oraz po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 5. Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 6. Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę . Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgadniania zastosowanych w projekcie rozwiązań technicznych na każdym etapie sporządzania dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przed przekazaniem dokumentacji organowi wydającemu decyzję o pozwoleniu na budowę, przekazać ją Zamawiającemu, który następnie zwróci się do niezależnego specjalisty w zakresie technologii osuszania ścieków o wydanie opinii dotyczącej zawartych w projekcie rozwiązań technicznych i technologicznych. Wykonawca po zakończeniu prac projektowych zobowiązany będzie do uzyskania akceptacji projektu przez Zamawiającego. 2. Zakres prac wykonawczych obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych zgodnie ze sporządzonym wcześniej i zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem budowlanym opracowanym na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, a także zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami bhp, 2. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub innego dokumentu równoznacznego. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych w sposób umożliwiający funkcjonowanie istniejącej oczyszczalni ścieków tzn. bez jej wyłączania z eksploatacji. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 3. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4. Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy. 5. Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej 6. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 7. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach