Przetargi.pl
Budowa skweru rekreacyjnego przy ul. Piastowskiej Etap II i III.

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 59064823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl (www.bip.radomsko.pl)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa skweru rekreacyjnego przy ul. Piastowskiej Etap II i III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa skweru rekreacyjnego przy ul. Piastowskiej Etap II i III” ETAP II tj.: Przebudowa układu komunikacyjnego dla obsługi ZSG nr 1 i zabudowy mieszkalno – usługowej wraz z budową skweru przy ul. Piastowskiej 17- 19, w zakresie obejmującym tylko budowę skweru przy ul. Piastowskiej, ETAP III tj.: Remont chodnika wzdłuż pawilonów handlowych. 2. Przedmiot zamówienia dla etapu II tj.: Przebudowa układu komunikacyjnego dla obsługi ZSG nr 1 i zabudowy mieszkalno – usługowej wraz z budową skweru przy ul. Piastowskiej 17 - 19, w zakresie obejmującym tylko budowę skweru przy ul. Piastowskiej należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym budowy skweru rekreacyjnego przy ul. Piastowskiej w Radomsku tj.: placu zabaw, obiektów małej architektury, fontanny, instalacji oświetlenia ulicznego (słupy oświetleniowe), instalacji wodociągowej i instalacji monitoringu oraz innej infrastruktury technicznej, na fragmencie działki nr ew. 34/37 obręb 27 Radomsko przy ul. Piastowskiej w Radomsku, z uwzględnieniem wyjaśnień projektanta z dnia 14.10.2020r., do projektu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.1 Przedmiot zamówienia w/w zadania dla etapu II obejmuje w szczególności: - wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, - wykonanie bezpiecznych nawierzchni na terenie placu zabaw (nawierzchnia wylewana, piasek), - urządzenie zieleni w zakresie wykonania m.in. trawników oraz niezbędnych: nasadzeń; przesadzeń; wycinek roślin/drzew, - wykonanie oświetlenia wraz z instalacją monitoringu, - wykonanie przyłącza wodociągowego, - dostawę i montaż obiektów małej architektury (kosze na śmieci, ławki, ogrodzenie, tablica informacyjna), - dostawę i montaż fontanny (kabel zasilający fontannę został zaprojektowany w dużej części po trasie kabla oświetleniowego. Kabel na rysunku oznaczony został linią przerywaną w związku z tym na odcinku, na którym idą oba kable obok siebie linie nakładają się. Zasilenie fontanny należy wykonać kablem 5x10mm a oświetlenie 5x2,5 mm. Rozdzielnica sterująca stanowi element fontanny, lokalizacja miejsca rozdzielnicy i szafki sterującej fontanną należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta w uzgodnieniu z zamawiającym), - dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, - budowę systemu odprowadzenia wody z fontanny poprzez system 3 sączków, - niezbędna regulację wysokościową nawierzchni z kostki betonowej, - dostawę i montaż słupków betonowych (parkingowych). 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla etapu II zawierają: - Projekt budowlany budowy skweru rekreacyjnego przy ul. Piastowskiej w Radomsku tj.: placu zabaw, obiektów małej architektury, fontanny, instalacji oświetlenia ulicznego (słupy oświetleniowe), instalacji wodociągowej i instalacji monitoringu oraz innej infrastruktury technicznej, na fragmencie działki nr ew. 34/37 obręb 27 Radomsko przy ul. Piastowskiej w Radomsku – stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – stanowiąca dodatek nr 11 do SIWZ. - wyjaśnienia projektanta z dnia 14.10.2020r. – stanowiące dodatek nr 12 do SIWZ, - wyjaśnienia treści SIWZ z uprzednio przeprowadzonego postępowania - stanowiące dodatek nr 13 do SIWZ, Przedmiar robót (branży zagospodarowanie terenu) - stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ, przedmiar robót (branży elektrycznej) - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ oraz przedmiar robót (branży sanitarnej) - stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ załączono jedynie informacyjnie (poglądowo) ze względu na rodzaj wynagrodzenia (ryczałt) 2.3 Zastosowane w projekcie budowlanym przykłady urządzeń placu zabaw oraz elementy małej architektury (ławki i kosze na śmieci) mają charakter poglądowy . Wykonawca ma obowiązek wykorzystać materiały, urządzenia posiadające równoważne właściwości zgodne z projektem budowlanym. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały, urządzenia producentów o nie gorszych parametrach. Podane wymiary urządzeń są przykładowymi. Przy realizacji zadania należy spełnić wymagania dotyczące strefy bezpieczeństwa przy jednoczesnym spełnieniu wymagań stawianych urządzeniom (nie dopuszcza się zmian zagospodarowania terenu w zakresie wymiarów oraz wielkości powierzchni przeznaczonych dla zaprojektowanych urządzeń). Zatem dopuszcza się dostawę i montaż urządzeń o innych parametrach niż wskazane w projekcie. Maksymalna różnica nie może przekraczać +/- 5% . Dopuszcza się dostawę i montaż fontanny o innych parametrach niż wskazane w projekcie. Maksymalna różnica nie może przekraczać +/- 5% . Dopuszcza się dostawę i montaż tablicy informacyjnej o innych parametrach niż wskazane w projekcie. Maksymalna różnica nie może przekraczać +/- 5% . Dopuszcza się dostawę i montaż ogrodzenia o innych parametrach niż wskazane w projekcie. Maksymalna różnica nie może przekraczać +/- 5% . 3. Przedmiot zamówienia dla etapu III tj.: Remont chodnika wzdłuż pawilonów handlowych należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, lokalizacją określoną na mapie zasadniczej/sytuacyjnej oraz zasadami wiedzy technicznej. 3.1 Przedmiot zamówienia dla etapu III obejmuje w szczególności: - remont istniejących chodników o nawierzchni z kostki betonowej polegający na zmianie nawierzchni na nową, - wykonanie utwardzenia o nawierzchni z kostki betonowej, - regulację urządzeń infrastruktury podziemnej, - niezbędną regulację wysokościową nawierzchni z kostki betonowej. Wykonując chodnik w istniejącym śladzie należy zwrócić uwagę na skosy, które zaznaczone są na zagospodarowaniu w Projekcie budowlanym dla etapu II. Kostka betonowa znajdująca się wzdłuż działki o nr ewidencyjnym 413 obręb 27 nie podlega wymianie. Wzór nowej kostki powinien być identyczny jak tej zastosowanej wzdłuż działki o nr ewidencyjnym 413 obręb 27 (przy budynku apteki) i identyczny jak ten do wykonania w ramach etapu II niniejszego zamówienia. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla etapu III zawierają: - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 17 do SIWZ. - Mapa sytuacyjna na której Zamawiający ustalił zakres wykonania prac- stanowiąca dodatek nr 18 do SIWZ. Przedmiar robót (branży drogowej) - stanowiący dodatek nr 19 do SIWZ, załączono jedynie informacyjnie (poglądowo) ze względu na rodzaj wynagrodzenia (ryczałt). Uwaga: Z uwagi na fakt, iż Etap II (tj.: Przebudowa układu komunikacyjnego dla obsługi ZSG nr 1 i zabudowy mieszkalno – usługowej wraz z budową skweru przy ul. Piastowskiej 17- 19, w zakresie obejmującym tylko budowę skweru przy ul. Piastowskiej) przedmiotowej inwestycji jest współfinansowany ze środków zewnętrznych, wszelkie dokumenty, w tym m.in. faktury, protokoły, pisma winny być przygotowywane osobno dla każdego z etapów inwestycji objętej niniejszą umową. Etap I polegający na przebudowie układu komunikacyjnego dla obsługi ZSG nr 1 i zabudowy mieszkalno – usługowej (umowna nazwa wykonanego zadania: „Budowa parkingu na 60 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z budową kanalizacji deszczowej przy ul. Piastowskiej 17-19 w Radomsku” został wykonany w grudniu 2017 r. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w projekcie budowlanym, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie/wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 9 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca ( Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 6 projektu/wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 9 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, szczegóły w pkt II.7) niniejszego ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 5) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach