Przetargi.pl
Budowa skateparku w Parku Solidarności w Kartuzach

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa skateparku w Parku Solidarności w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa skateparku o kształcie wydłużonej płyty o nawierzchni betonowej wraz z urządzeniami do jazdy na działce o nr ew. 60 obr. 3, w Kartuzach. Zakres inwestycji obejmuje również lokalizację elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci) oraz oświetlenie skateparku i odwodnienie płyty. 2. Teren objęty inwestycją położony jest w granicach zabytkowego zespołu urbanistycznego miasta Kartuzy wpisanego do rejestru zabytków woj. pomorskiego pod nr 915 na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.05.1978r. 3. Inwestycja zrealizowana zostanie w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Kartuz. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in. następujących robót: 1) prace ziemne – niwelacja terenu i korytowanie, wykopy kablowe, 2) wykonywanie warstw podbudowy, 3) wykonywanie nawierzchni płyty, 4) wykonanie betonowych elementów do jazdy wraz z metalowymi elementami, krawędziami i copingiem, 5) roboty montażowe – barierki, poręcze, 6) wykonanie odprowadzenia powierzchniowego wody opadowej, 7) zagospodarowanie terenu- montaż elementów małej architektury (kosze, ławki, tablica z regulaminem) 8) budowa linii kablowych, 9) montaż słupów i opraw oświetleniowych, 10) prace przełączeniowe i rozruchowe, 11) badania i pomiary, 12) wysiew trawy, 13) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie, wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach. 5. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca 6. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, STWiORB i poleceniami Inżyniera/Kierownika projektu. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz STWiORB – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. Podstawą wyceny jest projekt budowlany i projekt wykonawczy, na podstawie którego należy sporządzić cenę ryczałtową ostateczną przyjętą do przetargu. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 10. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji. 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych a także uzyskać niezbędne odbiory techniczne, zgodnie z warunkami uzgodnień branżowych, 3) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania, w ramach przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem elementów małej architektury podlegają obowiązkowej akceptacji Inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań archeologicznych, zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZA.5161.608.2018.EP z dnia 06.08.2018 r., 5) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych zgodnie z decyzją Starosty Kartuskiego nr KZ.4124.269.2018 z dnia 14.06.2018 r. 6) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne, b) roboty budowlane w zakresie wykonania płyty betonowej oraz betonowych elementów do jazdy wraz z metalowymi elementami, krawędziami i copingiem, c) roboty budowlane w zakresie wykonania odwodnienia terenu oraz oświetlenia. 11. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach