Gmina Miejska Łeba ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Łeba, Kościuszki 90
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8661 510 , fax. 59 8661 337
- Data zamieszczenia: 2022-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Łeba
Kościuszki 90
84-300 Łeba, woj. pomorskie
tel. 59 8661 510, fax. 59 8661 337
REGON: 770979743 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Skateparku - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace w zakresie dokończenia skateparku należy wykonać na podstawie:- dokumentacji projektowej pn. „Budowa skateparku w Łebie”, wykonanej przez BULLAIT AndrzejCiuchta ul. Okulickiego 13/21, 82-300 Elbląg w części dot. II etapu realizacji- opracowania dot. zagospodarowania terenu wokół skateparku.Opracowania stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.Zakres obejmuje m.in. wykonanie pozostałej części płyty betonowej, dostawę i montaż pozostałychurządzeń oraz demontaż i montaż istniejących urządzeń w nowym miejscu (rozmieszczeniewszystkich urządzeń zgodnie z rys. 2). Dodatkowo dostawa i montaż oświetlenia, obiektów małejarchitektury, wykonanie ciągów pieszych i nasadzeń wokół Skateparku.Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w opracowaniu, dokumentacjiprojektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowiązałącznik nr 7 SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robótoraz opis przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.W przypadku wystąpienia w którejkolwiek pozycji przedmiotu zamówienia nazw własnychZamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnychpolegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacjiprojektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tejdokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp złożeniastosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożoneww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzistosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciuoferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań3równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniuinnych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiałyi urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie sięfunkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość,bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałomi urządzeniom w Dokumentacji projektowej. Dopisuje się wyraz „lub równoważny” do wszystkichnazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w Dokumentacji projektowej.Wszystkie zapisy SWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartymw Dokumentacji projektowej. W sytuacji, gdy wymagania w SWZ przekraczają wymagania zawartew normach zastosowanie mają postanowienia zawarte w SWZ.Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiałpomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własnyprzedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej.Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę oraz odbiór odpadów i nieczystościWykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt i własnym staraniem. W przypadkukorzystania z przyłączy Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem robótzamontować własne liczniki na każdym punkcie poboru wody oraz energii elektrycznej,udokumentować ich odczyt oraz przekazać Zamawiającemu.Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć materiały rozbiórkowe w taki sposób, aby mogły one byćwykorzystane do ponownego wykorzystania. W szczególności dotyczy to krawężników, kostkidrogowej, płytek, oznakowania drogowego. Wykonawca ma obowiązek zdać powstały materiałprotokolarnie z uwzględnieniem jego rodzaju i ilości. Przed utylizacją jakiegokolwiek materiałurozbiórkowego należy zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem, czy nie jest on potrzebny doponownego wykorzystania.Wykonawca zapewni obsługę budowy: kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniuo zamówieniu i niniejszej SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie 30 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach Gminnego Żłobka Gustek w Gminie Ustka
Dodano: 2024-07-23 - Restauracja i konserwacja budynku pałacu w Zespole Pałacowo-Ogrodowym w Choczewie
Dodano: 2024-07-22 - Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
Dodano: 2024-07-22 - Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-07-22 - „Modernizacja drogi gminnej ul. Łąkowej w Mierzeszynie”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Dodano: 2024-07-19 - Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
Dodano: 2024-07-18 - Remont częściowy budynku nr 124 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-16 - „Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów (I)” – 3 postępowanie
Dodano: 2024-07-15 - "Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
Dodano: 2024-07-12