Przetargi.pl
Budowa Skate Parku w Jerzykowie, gmina Pobiedziska

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2011-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Skate Parku w Jerzykowie, gmina Pobiedziska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Skate Parku w Jerzykowie, gmina Pobiedziska. W ramach zadania planuje się wykonać: a) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z przygotowaniem terenu pod skate park (roboty ziemne, ułożenie kostki brukowej wraz z obrzeżami, budowa ogrodzenia wraz z furtką i bramofurtką, wykonanie ścieżki od ulicy Spokojnej do skate parku, wykonanie trawników, nasadzenie zieleni). W przedmiot zamówienia wchodzi również: - koszt związany z uporządkowaniem całego terenu, - wywiezieniem nadmiaru ziemi lub przywiezienia ziemi pod trawnik - jeżeli zaistnieje taka konieczność, - obsługa geodezyjna terenu; - przygotowanie nawierzchni skate parku b) Dostawa i montaż wyposażenia skate parku: - Ławka młodzieżowa z fundamentem - 3 sztuki; - Kosz na śmieci 35 l. z fundamentem - 1 sztuka - Stojak rowerowy z fundamentem - 1 sztuka - MINIRAMPA z wyposażeniem - 1 sztuka - GRINBOX 1 wraz z wyposażeniem - 1 sztuka - GRINBOX 2 wraz z wyposażeniem - 1 sztuka - PORĘCZ PROSTA MAŁA wraz z wyposażeniem - 1 sztuka - Tablica z regulaminem skate parku - zamontowana na stopach fundamentowych zagłębionych na głębokość min. 60 cm z wykonaniem stóp - 1 sztuka - transport i montaż elementów opisanych w w/w punktach na miejsce montażu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania innych wymiarów urządzeń niż zostało to określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Podane rysunki w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są tylko rysunkami przykładowymi. Zaproponowany sprzęt ma być zgodny ze szczegółowym opisem zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 3 SIWZ. 5. Wykonawca winien przygotować wizualizację, dokumentację wykonawczą, rysunki wykonawcze i korekty projektu zagospodarowania warunkujące realizację przedmiotu zamówienia. Stosowne dokumenty przed przystąpieniem do robót należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji. 6. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a) wykonanie zakresu robót wynikającego z szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, b) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, c) Wykonanie wizualizacji, dokumentacji wykonawczych, rysunków wykonawczych warunkujących realizację przedmiotu zamówienia. Wszystkie zmiany muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym, a zgodę na ich wykonanie musi wydać Zamawiający. Uzgodnienia, dokumentacje wykonawcze i rysunki wykonawcze w trakcie trwania procesu inwestycyjnego należy uzgodnić przed przystąpieniem do wykonania elementu realizowanego na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę dokumentacji i rysunków. d) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku, e) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, f) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, g) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., h) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, i) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, j) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, k) jeżeli zaistnieje konieczność poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego zgodnie z taryfikatorem, w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie pasa drogowego. l) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 7. Posadowienie urządzeń musi uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. 8. Urządzenia do wyposażenia skate parku muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi i posiadać zgodności z obowiązującymi normami. Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty potwierdzające wymaganych prawem norm i muszą zostać załączone do protokołu odbioru. 9. Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję konserwacyjną, instrukcję użytkownika oraz opis montażu. 10. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci i młodzieży. 11. Wszystkie urządzenia muszą być wypoziomowane. 12. Przeprowadzanie przez okres gwarancji (36 miesięcy) corocznych kontroli podstawowych. 13. Zamawiający nie przewiduje korekty ceny ryczałtowej ustalonej przez wybranego Wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac, których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót i zabezpieczenia interesu osób trzecich. 14. Zamawiający uznaje, że każdy Wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z opisu szczegółowego i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie. 15. Szczegółowy zakres prac obejmuje dokumentacja, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opis szczegółowy przedmiotu zamówienia, projekt zagospodarowania działki, przedmiary, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę zaksięgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach 58 904400010010000039420012 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach