Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471
- Data zamieszczenia: 2019-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471
REGON: 67022345100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa siłowni zewnętrznej i street workout na os. Potkanów i budowa street workout przy PSP 9 ul. Sandomierska, oraz budowa siłowni zewnętrznej i infrastruktury towarzyszącej na dz. 13/17 ul. Planty, Broni, Poniatowskiego, Traugutta w Radomiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej i street workout na os. Potkanów i budowa street workout przy PSP 9 ul. Sandomierska, oraz budowa siłowni zewnętrznej i infrastruktury towarzyszącej na dz. 13/17 ul. Planty, Broni, Poniatowskiego, Traugutta w Radomiu. Zamówienie zostało podzielone na 3 odrębne części (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych). 2.1. Zakres prac realizowanych poszczególnych części obejmuje: A. Część I pn.: „Budowa siłowni zewnętrznej i street workout na os. Potkanów”: B. Część II pn.: „Budowa placu do ćwiczeń street workout przy PSP nr 9 ul. Sandomierska”: C. Część III pn.: „Budowa siłowni zewnętrznej i infrastruktury towarzyszącej na dz. 13/17 ul. Planty 5, Broni 2 i 4, Poniatowskiego 6, Traugutta 1”: 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót dot. danej części. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy (dot. wszystkich części); b) pełna obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja powykonawcza po 4 egz. (dot. każdej części), c) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle), wolnostojącej (ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym)- dla każdej części, d) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia oraz istniejących na terenie drzew - dot części I i III; e) odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni lub instalacji (dot. wszystkich części); f) odtworzenie zniszczonego trawnika i uzupełnienie nawierzchni trawiastej (posianie trawy) po wykonaniu robót budowlanych (dot. wszystkich części); g) uporządkowanie terenów po budowach (dot. wszystkich części); h) likwidacja placów budów (dot. wszystkich części); oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie (odrębnie w odniesieniu do każdej części na którą Wykonawca składa ofertę) na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji każdej z części zamówienia: roboty drogowe, roboty związane z dostawą i montażem urządzeń, roboty dot. zieleni, były przez Wykonawcę danej części -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: - w odniesieniu do części I pn.: „Budowa siłowni zewnętrznej i street workout na os. Potkanów” w wysokości: 2.200,00 (słownie: dwa tysiące dwieście i 00/100) złotych, - w odniesieniu do części II pn.: „Budowa placu do ćwiczeń street workout przy PSP nr 9 ul. Sandomierska” w wysokości: 1.200,00 (słownie: tysiąc dwieście i 00/100) złotych, - w odniesieniu do części III pn.: „Budowa siłowni zewnętrznej i infrastruktury towarzyszącej na dz. 13/17 ul. Planty 5, Broni 2 i 4, Poniatowskiego 6, Traugutta 1” w wysokości: 1.800,00 (słownie: tysiąc osiemset i 00/100) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zielona Czytelnia przy Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu
Dodano: 2024-07-20 - Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Promnie
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa Nasielskiego Ośrodka Kultury - Poprawa infrastruktury kulturalnej - ETAP I
Dodano: 2024-05-27 - Budowa toru pumptrack w Skubiance w ramach zadania pn.:„Zagospodarowanie terenu boiska sportowego w Skubiance”
Dodano: 2024-04-09 - Utworzenie terenu zieleni miejskiej w rejonie ul. Borsuczej
Dodano: 2024-04-03 - Budowa gminnego boiska do piłki nożnej w miejscowości Radzanów
Dodano: 2024-03-08 - Rewitalizacja placu zabaw na „Osiedlu Kopernika” w Grodzisku Mazowieckim mająca na celu poprawę dostępności, projekt realizowany w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna (...)"
Dodano: 2024-03-01 - Utworzenie terenu zieleni miejskiej w rejonie ul. Borsuczej
Dodano: 2024-02-22 - Modernizacja boiska sportowego/piłkarskiego o sztucznej nawierzchni przy ul. 3 Maja 7 w Ciechanowie
Dodano: 2024-01-29 - Wymiana nawierzchni boiska sportowego/piłkarskiego w zakresie zadania pn. Wymiana płyty boiska przy ul. Gomulińskiego w Pruszkowie
Dodano: 2023-12-19