Gmina Siewierz ogłasza przetarg
- Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
- Data zamieszczenia: 2014-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16 16
42-470 Siewierz, woj. śląskie
tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
REGON: 00053076100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa siłowni terenowych w miejscowościach Nowa Wioska, Dziewki, Tuliszów oraz budowa siłowni terenowej i placu zabaw w Wojkowicach Kościelnych (Gmina Siewierz) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa czterech siłowni terenowych w Gminie Siewierz. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w Opisie zadania, na rysunkach z planem zagospodarowania terenu, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót - stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Siłownię terenową w miejscowości Nowa Wioska należy zlokalizować przy remizie OSP i placu zabaw, na działce nr 82, stanowiącej własność Gminy Siewierz. Zadanie to obejmuje w szczególności: a. Budowę placyku i chodnika (dojścia) z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z podbudową i obrzeżami, b. Dostawę i montaż 5 podwójnych urządzeń siłowni terenowej wraz z fundamentem, w tym: urządzenie podwójne typu biegacz i orbitrek, urządzenie podwójne typu wyciąg i krzesło, urządzenie podwójne typu rower i jeździec, urządzenie podwójne typu surfer i twister, urządzenie podwójne typu narciarz i wioślarz, c. Dostawę i montaż dwóch ławek z oparciem wraz z fundamentem, d. Dostawę i montaż kosza na śmieci wraz z fundamentem, e. Zagospodarowanie zieleni polegające na dostawie i rozścieleniu ziemi urodzajnej i wykonaniu trawnika. 3. Siłownię terenową w miejscowości Dziewki należy zlokalizować przy budynku oddziału przedszkolnego, na działce nr 616/2, stanowiącej własność Gminy Siewierz. Zadanie to obejmuje w szczególności: a. Budowę placyku z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z podbudową i obrzeżami, b. Dostawę i montaż 5 podwójnych urządzeń siłowni terenowej wraz z fundamentem, w tym: urządzenie podwójne typu biegacz i orbitrek, urządzenie podwójne typu wyciąg i krzesło, urządzenie podwójne typu rower i jeździec, urządzenie podwójne typu surfer i twister, urządzenie podwójne typu narciarz i wioślarz, c. Dostawę i montaż dwóch ławek z oparciem wraz z fundamentem, d. Dostawę i montaż kosza na śmieci wraz z fundamentem, e. Zagospodarowanie zieleni polegające na dostawie i rozścieleniu ziemi urodzajnej i wykonaniu trawnika. 4. Siłownię terenową w miejscowości Tuliszów należy zlokalizować przy istniejącym placu zabaw, na działce nr 35/1, stanowiącej własność Gminy Siewierz. Zadanie to obejmuje w szczególności: a. Dostawę i montaż 5 podwójnych urządzeń siłowni terenowej wraz z fundamentem, w tym: urządzenie podwójne typu biegacz i orbitrek, urządzenie podwójne typu wyciąg i krzesło, urządzenie podwójne typu rower i jeździec, urządzenie podwójne typu surfer i twister, urządzenie podwójne typu narciarz i wioślarz, b. Dostawę i montaż dwóch ławek z oparciem wraz z fundamentem, c. Dostawę i montaż kosza na śmieci wraz z fundamentem, d. Zagospodarowanie zieleni polegające na dostawie i rozścieleniu ziemi urodzajnej i wykonaniu trawnika. 5. Siłownię terenową i plac zabaw w miejscowości Wojkowice Kościelne należy zlokalizować przy ulicy Karsów, na działce nr 1400/2. Zadanie to obejmuje w szczególności: a. Wycinkę drzew - 23 szt. wraz z uporządkowaniem i wyrównaniem terenu po wycince, b. Budowę placyku z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z podbudową i obrzeżami, c. Dostawę i montaż 5 podwójnych urządzeń siłowni terenowej wraz z fundamentem, w tym: urządzenie podwójne typu biegacz i orbitrek, urządzenie podwójne typu wyciąg i krzesło, urządzenie podwójne typu rower i jeździec, urządzenie podwójne typu surfer i twister, urządzenie podwójne typu narciarz i wioślarz, d. Dostawę i montaż 8 urządzeń zabawowych wraz z fundamentem oraz jednego regulaminu placu zabaw, w tym: zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią I, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią II, zestaw zabawowy z linarium i ścianką wspinaczkową, huśtawka wahadłowa typu bocianie gniazdo, huśtawka wahadłowa podwójna z jednym siedziskiem kubełkowym i jednym zwykłym, huśtawka typu ważka sprężynowiec - 2 sztuki, regulamin placu zabaw. e. Dostawę i montaż czterech ławek z oparciem wraz z fundamentem, f. Dostawę i montaż kosza na śmieci wraz z fundamentem, g. Dostawę i montaż stojaka na rowery wraz z fundamentem. h. Budowę ogrodzenia siłowni i placu zabaw o wysokości 1,2 długość 90 m z furtką, wraz z fundamentem i. Zagospodarowanie zieleni polegające na dostawie i rozścieleniu ziemi urodzajnej i wykonaniu trawnika oraz zasadzeniu 23 szt. iglaków. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, b) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, c) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót, d) wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, e) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, g) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, h) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, i) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, j) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, k) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, l) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). m) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport do 6 km i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę. n) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. o) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 8. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 7 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 9. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w opisie zadania, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 10. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 11. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 12. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 13. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół bezusterkowego odbioru końcowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia ewentualnych podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji i dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. 14. Na realizację zadania Gmina stara się uzyskać dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W przypadku otrzymania dofinansowania, procedury związane z odbiorem i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej PROW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg - robót związanych z umocnieniem poboczy na terenie Powiatu Cieszyńskiego w 2016r. Nr sprawy 4/2016
Dodano: 2016-04-14 - Rewitalizacja Zabytkowego Parku Pszczyńskiego-Przebudowa Alei Głównej w Zabytkowym Parku Pszczyńskim-etap III (odcinek od km.+380,38 do km.+620,64)
Dodano: 2016-01-28 - Rozbudowa istniejącego Skateparku w Parku Pszczyńskim
Dodano: 2015-10-23 - Budowa parkingu i chodnika przy ul. Korczaka w Tychach
Dodano: 2015-10-07 - Rewitalizacja Zabytkowego Parku Pszczyńskiego-Przebudowa Alei Głównej w Zabytkowym Parku Pszczyńskim-etap II a.
Dodano: 2015-08-04 - II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zad. 1. Modernizacja ścieżek w parku Górnika przy ul. 1-go Maja i na zieleńcu im. R. Biegeszowej przy ul. B. Chrobrego w Rybniku zad. 2. Modernizacja drogi wewnętrznej i ścieżek na cmentarzu komunalnym przy ul.Zadumy i przy ul. Rudzkiej w Rybniku zad. 3. Modernizacja drogi wewnętrznej na terenie bazy ZZM przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku zad. 4. Remont kamiennych schodów terenowych na terenie parku Kozie Góry przy ul. Chwałowickiej w Rybniku
Dodano: 2015-06-30 - Remont ciągu pieszego wzdłuż linii lasu od ul. Wieniawskiego do ul. A. Krajowej w Tychach
Dodano: 2015-06-01 - Przebudowa chodnika przy al. Niepodległości - od budynku nr 146 do ul. Wyszyńskiego w Tychach
Dodano: 2015-05-15 - Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego os. N-O w Tychach - I etap
Dodano: 2015-04-02 - Zagospodarowanie miejsc o szczególnym znaczeniu dla zaspokajania potrzeb mieszkańców miejscowości Zendek
Dodano: 2015-03-12