Przetargi.pl
Budowa siłowni plenerowej ze strefą relaksu w miejscowościach Wach, Chudek, Brzozówka i Jeglijowiec w Gminie Kadzidło

Gmina Kadzidło ogłasza przetarg

  • Adres: 07420 Kadzidło, ul. Targowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 618 016
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kadzidło
    ul. Targowa 4
    07420 Kadzidło, woj. mazowieckie
    tel. 297 618 016
    REGON: 55066819500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa siłowni plenerowej ze strefą relaksu w miejscowościach Wach, Chudek, Brzozówka i Jeglijowiec w Gminie Kadzidło
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż siłowni plenerowych ze strefą relaksu w czterech miejscowościach ( Wach, Chudek, Brzozówka, Jeglijowiec) na terenie Gminy Kadzidło. Zamówienie zostało podzielone na 2 części wymienione poniżej : Część I - Budowa siłowni plenerowej ze strefą relaksu w miejscowościach Wach i Chudek Zadanie w obydwu miejscowościach obejmuje ten sam zakres rzeczowy. W każdej z miejscowości przewidziane jest zamontowanie poniższych urządzeń sportowo – rekreacyjnych:  biegacza, wioślarza, wahadła, orbitreka, stepera, pajacyka,  czterech sztuk ławek z rur z oparciem, długość ławki nie mniej niż 180 cm,  betonowego stolika z planszą do gry w szachy z 4 pojedynczymi siedziskami,  tablicy zawierającej regulamin korzystania z siłowni na świeżym powietrzu,  tablicy informacyjnej według wzoru określonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Ponadto w każdej miejscowości należy wykonać trawnik na powierzchni 200 m2 i dokonać nasadzenia żywotnikiem zachodnim w ilości 6 sztuk. Wykonawca przyjmuje na siebie zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. Urządzenia do ćwiczeń należy zamontować do słupów posadowionych 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowych fundamentach o średnicy 30 cm. Wierzch stóp fundamentowych powinien znajdować się ok. 2 cm. poniżej poziomu trawnika. Główne elementy stalowe urządzeń należy wykonać z rur o grubości ścianki co najmniej 3,2 mm. Wszystkie elementy stalowe powinny być ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome powinny być ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Każde urządzenie do ćwiczeń musi posiadać trwale przymocowaną instrukcję jego użytkowania. Urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i spełniać normy jakości określone w odrębnych przepisach. Muszą być przeznaczone do ćwiczeń dla osób powyżej 14 lat. Lokalizacja urządzeń zgodnie z załączonym planem zagospodarowania. Tablica informacyjna i tablica zawierająca regulamin muszą być wykonane z trwałych materiałów, np.: stali nierdzewnej, blachy lub pleksi . Wymiary tablicy informacyjnej nie powinny być mniejsze niż 60 cm wysokość x 80 cm szerokość. Treść napisu zgodnie z załącznikiem. Teren pod trawnik należy uprzednio wyrównać i nawieźć ziemią urodzajną o grubości warstwy co najmniej 10 cm. Część II - Budowa siłowni plenerowej ze strefą relaksu w miejscowościach Brzozówka i Jeglijowiec Zadanie w obydwu miejscowościach obejmuje ten sam zakres rzeczowy. W każdej z miejscowości przewidziane jest zamontowanie poniższych urządzeń sportowo – rekreacyjnych: - biegacza, wioślarza, wahadła, orbitreka, stepera, pajacyka,  czterech sztuk ławek z rur z oparciem, długość ławki nie mniej niż 180 cm,  betonowego stolika z planszą do gry w szachy z 4 pojedynczymi siedziskami,  tablicy zawierającej regulamin korzystania z siłowni na świeżym powietrzu,  tablicy informacyjnej według wzoru określonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Ponadto w każdej miejscowości należy wykonać trawnik na powierzchni 200 m2 i dokonać nasadzenia żywotnikiem zachodnim w ilości 6 sztuk. Wykonawca przyjmuje na siebie zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. Urządzenia do ćwiczeń należy zamontować do słupów posadowionych 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowych fundamentach o średnicy 30 cm. Wierzch stóp fundamentowych powinien znajdować się ok. 2 cm. poniżej poziomu trawnika. Główne elementy stalowe urządzeń należy wykonać z rur o grubości ścianki co najmniej 3,2 mm. Wszystkie elementy stalowe powinny być ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome powinny być ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Każde urządzenie do ćwiczeń musi posiadać trwale przymocowaną instrukcję jego użytkowania. Urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i spełniać normy jakości określone w odrębnych przepisach. Muszą być przeznaczone do ćwiczeń dla osób powyżej 14 lat. Lokalizacja urządzeń zgodnie z załączonym planem zagospodarowania. Tablica informacyjna i tablica zawierająca regulamin muszą być wykonane z trwałych materiałów, np.: stali nierdzewnej, blachy lub pleksi . Wymiary tablicy informacyjnej nie powinny być mniejsze niż 60 cm wysokość x 80 cm szerokość. Treść napisu zgodnie z załącznikiem. Teren pod trawnik należy uprzednio wyrównać i nawieźć ziemią urodzajną o grubości warstwy co najmniej 10 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37440000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I – 2 200,00 zł. Część II – 2 200,00zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formie:  w pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kadzidle Nr konta 32 8916 0002 0000 0912 2000 0040. Kopię potwierdzenia przelewu należy załączyć do oferty.  poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancji bankowych,  gwarancji ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż w pieniądzu, winny być złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy w Kadzidle, ul. Targowa 4, (dział finansowo – księgowy, pok. 14) lub dołączone do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien być podpisany przez Pełnomocnika. 4. Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą tj. 30 dni. 5. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) wykonawcy, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, po zawarciu umowy z wykonawcą i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust 3 pzp. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną