Przetargi.pl
„Budowa sieciowej pompowni wodociągowej w miejscowości Brzechów” w ramach zadania budżetowego pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Daleszyce”

Gmina Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, pl. Staszica
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
    pl. Staszica 9
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
    REGON: 29101004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieciowej pompowni wodociągowej w miejscowości Brzechów” w ramach zadania budżetowego pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Daleszyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieciowej pompowni wodociągowej w miejscowości Brzechów zlokalizowanej na działce nr ewid. 273. Zadaniem pompowni będzie zapewnienie odpowiedniej ilości wody i ciśnienia dla potrzeb gospodarczych i p.poż. dla części wsi Brzechów. Niniejsze zamierzenie budowlane obejmuje następujące prace: • Wykonanie fundamentu – żelbetowa płyta fundamentowa o wymiarach 5,0 x 2,5 m • Zabudowę budynku kontenerowego dla pompowni wody o wymiarach 5,0 x 2,5 x 2,9 m. • Montaż instalacji technologicznej, elektrycznej. • Prace instalacyjne wod. – kan., wentylacji, wewnętrznej instalacji wodociągowej. • Montaż urządzeń w budynku przepompowni. • Montaż rurociągów wody przyłączeniowych do pompowni. • Prace wykończeniowe budowlane. • Wykonanie: ogrodzenia, bramy z furtką, zagospodarowania terenu prac, trawniki. • Monitoring sieci wodociągowej kompatybilny z istniejącym monitoringiem wykonanym przez firmę ZŁOTE RUNO. Zamówienie współfinansowane dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Dodatkowo wszelkie wykonane prace projektowe i wykonawcze muszą być zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej oraz regulaminem konkursu, a także obowiązującymi przepisami i Normami. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w dokumentacji projektowej oraz uzyskanej decyzji o pozwoleniu na budowę nr 2599/2019 z dnia 10.12.2019 znak: B – II.6740.15.20.2019 wydanej przez Starostę Kieleckiego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi Polskimi Normami i Aktami Prawnymi. Za zakończenie Inwestycji uznaje się doprowadzenie obiektu do stanu umożliwiającego jego funkcjonowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. Wszystkie niezbędne uzgodnienia, badania, zgłoszenia po stronie Wykonawcy. Efektem realizacji projektu będzie stworzenie w pełni funkcjonalnej i operacyjnej infrastruktury, bez konieczności realizacji dodatkowych zadań inwestycyjnych, które nie są uwzględnione w projekcie. Wycenę całości zadania należy przeprowadzić w oparciu o dokumentację projektową z uwzględnieniem w/w przedmiotu zamówienia. W przypadku zauważenia nieprawidłowości w Projekcie lub rozbieżności, należy o tym fakcie poinformować Zamawiającego przed złożeniem oferty. Po tym terminie roszczenia wynikające z wad dokumentacji technicznej nie będą uwzględnione. Zamawiający dopuszcza do stosowania materiały zamienne pod warunkiem zastosowania elementów o parametrach, co najmniej nie gorszych niż podane w dokumentacji po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Użyte nazwy własne, które pojawiają się w dokumentacji projektowej określają minimalny standard jakościowy materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie zastosowane materiały równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i atesty. Rozwiązania wynikające z zastosowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywoływać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno - użytkowych. Wykonawca załączy na nośnikach elektronicznych dokumentację fotograficzną z realizacji robót. Dokumentacja musi zawierać zdjęcia: placu budowy przed rozpoczęciem robót, montażu pompowni wody oraz placu budowy po zakończeniu robót. Zamawiający wymaga, aby w okresach przerw pomiędzy pracami obiekty (wykopy itp.) były zabezpieczone przed osobami trzecimi i wpływami atmosferycznymi. Wszelkie szkody powstałe na skutek braku należytego zabezpieczenia pokryje wybrany Wykonawca. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z naturą i rodzajem gruntu, elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie inwestycji i w jego sąsiedztwie, wymaganiami związanymi z obiektami sąsiadującymi, sposobem dojazdu, możliwością komunikacji i parkowania. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy, braku możliwości dojazdu itd. Braki te nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie rozpocząć robót w wyznaczonym terminie i nie dotrzymać wymaganych terminów realizacji. Termin wizji lokalnej oraz szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Wszelkie uzgodnienia, zgłoszenia, opinie, wnioski do organów administracyjnych, pozwolenia zarówno poprzedzające prace wykonawcze jak i niezbędne po ich zakończeniu są po stronie wybranego Wykonawcy, tak by Zamawiający otrzymał przedmiot zamówienia wolny od wad prawnych i kompletny z punktu widzenia, jakiemu ma służyć. Wykonawca przez okres gwarancji będzie wykonywał wszelkie czynności serwisowe i eksploatacyjne oraz wymagane przeglądy okresowe wszystkich zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. Wykonawca przystąpi do usuwania wad i usterek niezwłocznie, nie później jednak niż 1 dzień od chwili zgłoszenia pisemnego bądź telefonicznego. Termin przystąpienia do usuwania wad i usterek w technicznie uzasadnionych przypadkach może zostać wydłużony za zgodą Zamawiającego. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad i usterek bez względu na związane z tym koszty. W razie nie usunięcia wad i usterek w wyznaczonym terminie Zamawiający ma prawo usunąć je przy pomocy innych podmiotów, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o skorzystaniu z powyższego uprawnienia. Każde usunięcie wad i usterek musi zostać udokumentowane odpowiednim protokołem. Wykonawca udzieli na wykonane roboty gwarancji na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia przyjęcia protokołu odbioru końcowego robót. Na urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji na 36 miesięcy. Gwarancja musi obejmować kompletne urządzenie. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć również: 1. Zapewnienie nadzoru i obsługi geotechnicznej oraz geodezyjnej nad realizacją robót, łącznie z geodezyjnym wytyczeniem oraz inwentaryzacją powykonawczą; 2. Opracowanie projektu organizacji placu budowy uwzględniając przede wszystkim bezpieczeństwo użytkowników oraz przepisy BHP i Ochrony Środowiska; 3. Przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności ich ogrodzenie i dozór, aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom; 4. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz z nim sąsiadujących. W przypadku uszkodzenia tych obiektów Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury, w szczególności zaś dróg dojazdowych do placu budowy; 5. Po zakończeniu robót Wykonawca na własny koszt zlikwiduje plac budowy oraz doprowadzi teren do należytego stanu; 6. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnym staraniem zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę w uzgodnieniu z gestorami tych mediów; 7. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich roszczeń osób trzecich powstałych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części (bądź kradzieży urządzeń i materiałów) w trakcie realizacji budowy, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w środowisku i szkody osób trzecich wynikłe na skutek prowadzonych prac. 10. Wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zmian ustnie sformułowanych lub innych nieautoryzowanych, pozostaną jego wyłącznym obciążeniem, przy czym odstępuje on od wszelkich praw dochodzenia zwrotu w/w kosztów lub rekompensaty za dodatkowy czas poświęcony ich wykonaniu, wskutek zastosowania się przezeń do ustnie przekazanych lub innych nieautoryzowanych zmian. 11. Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego, zobowiązać do uczestniczenia w naradach również kierownika budowy i kierowników robót. Na każdym spotkaniu koordynacyjnym osoba reprezentująca Wykonawcę ma obowiązek przedstawić stan zaawansowania robót, zgodność zaawansowania robót z przyjętym harmonogramem. 12. Wykonawca przez okres gwarancji będzie wykonywał wszelkie czynności serwisowe oraz wymagane przeglądy okresowe wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z prowadzeniem książki serwisowej; 13. Wykonawca w okresie gwarancji zrealizuje jeden raz na 12 miesięcy przegląd stanu zamontowanych urządzeń z udziałem Zamawiającego. 14. Wykonawca przeszkoli personel użytkownika obiektu w zakresie obsługi zamontowanych maszyn i urządzeń oraz dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające odbycie takiego przeszkolenia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do powielenia dokumentacji projektowej we własnym zakresie i na własny koszt. 16. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić nadzór nad wykonaniem robót branżowych w każdej specjalności (inst. elektryczne, inst. sanitarne, konstrukcyjno – budowlana, geodezyjna, geologiczna). 17. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odpady powstałe podczas inwestycji we własnym zakresie i na własny koszt oraz dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich zagospodarowanie w sposób zgodny z wymaganiami ochrony środowiska i gospodarki odpadami. 18. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić koordynatora prac, który będzie odpowiedzialny za kontakty z Zamawiającym i będzie zobowiązany do codziennej obecności na terenie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej (pkt 1 oświadczenia). Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach