Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Kominy, Gorczenica i Szabda oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Karbowo

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 87111839400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Kominy, Gorczenica i Szabda oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Karbowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowych w miejscowościach Kominy, Gorczenica i Szabda oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Karbowo. 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na dwie następujące części: 1) Część I – Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Kominy, Gorczenica i Szabda, 2) Część II – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Karbowo. 3. Część I zamówienia obejmuje budowę czterech odcinków sieci wodociągowych Dn90 wraz z uzbrojeniem (hydranty, zasuwy) o długości 578 m (w tym odcinek o długości 119,5 m do wykonania metodą przewiertu sterowanego) i o długości 343,5 m w miejscowości Kominy, o długości 144,4 m w miejscowości Gorczenica oraz o długości 327,7 m w miejscowości Szabda. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zapewnienia obsługi geodezyjnej tj. wytyczenia obiektu oraz sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej, przestrzegania uzgodnień i warunków zawartych w projektach budowalnych, przeprowadzenia próby ciśnieniowej i dezynfekcji rurociągów, uzyskania pozytywnych wyników badania bakteriologicznego wody, uzyskania własnym staraniem i kosztem zezwoleń na zajęcie pasów drogowych oraz organizacji ruchu na czas budowy, uzyskania wskaźnika zagęszczenia miejsc zasypanych wykopów co najmniej Is=0,97 w przypadku wykopów w drogach oraz co najmniej Is=0,95 w przypadku pozostałych terenów, przywrócenia do stanu pierwotnego terenu prowadzenia robót. 4. Część II zamówienia obejmuje budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 2.094,5 m (+21 m odcinki pionowe kaskad) w miejscowości Karbowo, w tym: kanalizacja Dn 160 o długości 67,5 m (+14,5 m odcinki pionowe kaskad) oraz Dn 200 o długości 2.027 m (+6,5 m odcinki pionowe kaskad) z włączeniem w dwóch miejscach – do istniejącej studni w ul. Frezjowej i istniejącej przepompowni ścieków w ul. Liliowej. Odcinek sieci Dn 200 o długości 706,8 m w pasie drogi powiatowej – ul. Olsztyńskiej należy wykonać metodą przewiertu sterowanego. Na sieci należy zabudować studnie inspekcyjne PVC Dn 400 z włazami żeliwnymi D400 – 53 szt. oraz jedną sztukę studni rewizyjnej betonowej Dn 1200 z włazem żeliwnym D400 z wbudowaną wewnętrzną studnią inspekcyjną PVC Dn 400. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zapewnienia obsługi geodezyjnej tj. wytyczenia obiektu oraz sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej, dokonania wycinki drzew i krzewów, przestrzegania uzgodnień i warunków zawartych w projekcie budowalnym, uzyskania własnym staraniem i kosztem zezwoleń na zajęcie pasów drogowych oraz organizacji ruchu na czas budowy, uzyskania wskaźnika zagęszczenia miejsc zasypanych wykopów co najmniej Is=0,97 w przypadków wykopów w drogach oraz co najmniej Is=0,95 w przypadku pozostałych terenów, przywrócenia do stanu pierwotnego terenu prowadzenia robót. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 10 - 14 do SIWZ – dokumentacja projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części I zamówienia w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące, 00/100), 2) Dla części II zamówienia w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100). 2. W przypadku składnia oferty na dwie części zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Kominy, Gorczenica i Szabda oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Karbowo” - cz.I lub cz. II. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorysy ofertowe 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach