Przetargi.pl
„Budowa sieci wodociągowej z ujęciem wody w m. Żdanówek - kontynuacja etapu I i II”

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
    REGON: 54068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci wodociągowej z ujęciem wody w m. Żdanówek - kontynuacja etapu I i II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja obejmuje: - budowę sieci wodociągowej od włączenia do istniejącej sieci w pasie drogi wojewódzkiej nr 110, węzeł Ww195 do ujęcia wody w miejscowości Żdanówek w arkuszu mapy 11, 12, 13 dokumentacji projektowej, budowę sieci kanalizacji sanitarnej od studni S 12 do S 24 - ujęcie wody w miejscowości Żdanówek w arkuszu mapy 12, 13 dokumentacji projektowej, budowę sieci kanalizacji sanitarnej obsługującej zbiorniki wody przy ujęciu wody, budowę drogi dojazdowej do ujęcia wody, budowę ujęcia wody wraz ze zbiornikami i uzbrojeniem - br. budowlana, sanitarna, elektryczna. A. Budowa sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem z rur: - SDR11PE100 dz 200 x18,2 mm - mb 1517,0 SDR11PE100 dz 200 x18,2 mm z powłoką zew. odporną na zarysowania - mb 100,0 SDR11PE100 dz 160 x14,6 mm - mb 478,0 SDR11PE100 dz 160 x14,6 mm z powłoką zew. odporną na zarysowania - mb 100,0 SDR11PE100 dz 110 x10 mm - mb 98,0 SDR11PE100 dz 90 x 8,2 mm - mb 14,0 SDR11PE100 dz 63 x 5,8 mm - mb 198,0 SDR11PE100 dz 40 x 3,7 mm - mb 150,0 B. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z uzbrojeniem z rur: PVC SN 10 dy 200 x 5,9 mm - mb 655,0 studzienki z kręgów betonowych 1200 mm - kpl. 12 C. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z uzbrojeniem obsługująca zbiorniki wody: PVC SN 10 dy 315 x 9,2 mm - mb 338,0 studzienki z kręgów betonowych 1200 mm - kpl. 6 studnie odwadniające – chłonne 0,315 m - kpl. 13 D. Budowa drogi dojazdowej do ujęcia wody: wykonanie robót ziemnych, wykonanie warstwy konstrukcyjnej nawierzchni, E. Budowa ujęcia wody wraz ze zbiornikami i uzbrojeniem : uzbrojenie dwóch studni głębinowych, budowa sieci zewnętrznych na terenie ujęcia, instalacje wewnętrzne w kontenerze, uzbrojenie zbiorników wody i komory zasuw, zakup, dostawa i montaż kontenera, budowa dwóch zbiorników wyrównawczych Vu = 150 m3, linie kablowe w terenie, oświetlenie terenu, instalacje uziemiające i odgromowe, instalacje elektryczne wewnętrzne, zasilanie awaryjne, system alarmu i monitoringu. 2. Ujęcie wody wyposażone w moduł GSM/GPRS i SMS umożliwiający realizację monitoringu i wizualizacji pracy ujęcia wody za pomocą systemu wykorzystywanego przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość. SMS – dodatkowo moduł telemetryczny ma pozwalać na wysyłanie wiadomości SMS pod wskazany numer telefonu w momencie zaistnienia stanów alarmowych na w/w obiekcie. W celu funkcjonowania konieczne jest dostarczenie karty SIM, w której będzie aktywna usługa pakietowa transmisji danych GPRS. Dostawę niniejszej karty SIM ma zapewnić dostawca systemu monitoringu. 3. System monitorujący wraz z wizualizacją sieci wodociągowej wyposażony w moduły GSM/GPRS/EDGE. Sieć wodociągową należy wyposażyć w słupki telemetryczne przekazujące informację do systemu w sposób cykliczny, a przy osiągniętych zmianach ciśnienia w sposób zdarzeniowy. System wykorzystywany przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość. W/w opis systemów został wyszczególniony w projekcie koncepcji monitoringu. 4. W ramach realizacji inwestycji Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności zapewniających prawidłową realizację zadania, które powinny być wycenione w całości zadania i nie podlegają odrębnej zapłacie. zgłoszenia robót budowlanych w odpowiednich zarządach dróg, przygotowania projektów czasowej organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego, opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany stałej organizacji ruchu w kilometrażu włączenia drogi wewnętrznej gminnej do drogi wojewódzkiej nr 849 w m. Żdanówek ( dr do ujęcia wody), zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (5 egz.) oraz przeniesienia wersji elektronicznej inwentaryzacji powykonawczej do systemu GIS wdrożonego w Gminie Zamość. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy minimum. Pasy drogowe dróg, w których prowadzone będą roboty budowlane należy przywrócić do stanu pierwotnego w technologi wskazanej przez zarządcę drogi. ZAMÓWIENIE BĘDZIE ROZLICZANE KOSZTORYSOWO. WRAZ Z FORMULARZEM OFERTOWYM NALEŻY ZŁOŻYĆ KOSZTORYS UPROSZCZONY, A PRZED PODPISANIEM UMOWY WYKONAWCA BĘDZIE ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ KOSZTORYS SZCZEGÓŁOWY. BRAK ZAŁĄCZNIKA NR 2 - KOSZTORYSU- SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram rzeczowo - finansowy według załączonego wzoru z uwzględnieniem liczby płatności i kwoty przewidzianej do zapłaty w roku 2019. Minimalny okres gwarancji wynosi 36-miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ BNP 85 2030 0045 1110 0000 0230 3780 z tytułem przelewu „Wadium – nr sprawy RRG.271.17.2018” - za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 110). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzana zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: ”zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 3 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do ofert kopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji osobno załączyć do oferty. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, ze otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania oferty. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, kosztorys uproszczony Wykonawca, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach