Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej z ujęciem wody oraz oczyszczalnią ścieków w miejscowości Płoskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
    REGON: 54068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej z ujęciem wody oraz oczyszczalnią ścieków w miejscowości Płoskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci wodociągowej z ujęciem wody oraz oczyszczalnią ścieków w miejscowości Płoskie”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla: 1) sieci wodociągowej wraz z niezbędnym uzbrojeniem dla m. Płoskie o łącznej długości około:  5921m, średnicy 160mm,  53m, średnicy 50mm, 2) przyłączy wodociągowych wraz z niezbędnym uzbrojeniem do budynków istniejących oraz będących w trakcie budowy w ilości ok. 61 szt. i średnicy 40mm (o długości 1,324km) stanowiących koszty niekwalifikowalne, 3) przyłączy wodociągowych wraz z niezbędnym uzbrojeniem do budynków istniejących oraz będących w trakcie budowy (do granicy prywatnych nieru-chomości) o łącznej długości ok. 229m, średnicy 40mm stanowiących koszty kwalifikowalne, 4) ujęcia wody z budynkiem oraz niezbędną infrastrukturą nadziemną i podziemną, 5) zbiorowej kompaktowej oczyszczalni ścieków na potrzeby Zespołu Szkół w m. Płoskie oraz świetlicy wiejskiej w m. Płoskie dla RLM = ok. 60 wraz z sie-ciami międzyobiektowymi, dwoma przepompowniami oraz wylotem do od-biornika. Sieć uzbrojona w studnie kanalizacyjne umożliwiające podłączenie innych nieruchomości, 6) przyłącze kanalizacyjne do świetlicy wiejskiej oraz Zespołu Szkół w ilości 2 szt. (o dł.18m) o średnicy 160mm stanowiące koszt niekwalifikowalny, 7) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z uzbrojeniem o długości 0,372km, 8) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji in-westycji, między innymi koncepcji drogowych (jeśli wymagane), dokumenta-cji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrologiczne, projek-tów konstrukcyjnych, projektów odtworzenia obiektów czy projektów usu-nięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, operatu wodnoprawnego, projektu organizacji ruchu oraz pozyskaniem decyzji na zajęcia pasa drogowego wykonując w/w infrastrukturę w pasach drogowych. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych muszą być wliczone w ogólną wartość zamówienia i nie podlegają one odrębnej zapłacie. 2.2. Budowa: 1) sieci wodociągowej, 2) przyłączy wodociągowych do budynków istniejących oraz będących w trakcie budowy, 3) ujęcia wody z budynkiem oraz niezbędną infrastrukturą nadziemną i podziemną w tym budowę jednej studni głębinowej (S1) w oparciu o opracowaną wcześniej dokumentację, każdą ze studni należy wyposażyć w dwie pompy zatapiane, niezbędną armaturę oraz obudowy, 4) drogi dojazdowej z kruszywa do ujęcia wody na dz. nr. 656/10, 5) zbiorowej kompaktowej oczyszczalni ścieków o szacowanej przepustowości około Qmaxd = ok. 9m3/d oraz RLM= około 60 wraz z zagospodarowaniem terenu oczyszczalni, 6) sieci międzyobiektowych pomiędzy budynkiem szkoły i świetlicy, a oczyszczalnią, 7) dwóch kompaktowych przepompowni ścieków (ścieki surowe i ścieki oczyszczone). 8) sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej od przepompowni ścieków oczyszczonych do wylotu wraz z dwoma studniami betonowymi, 9) wykonanie wszelkich niezbędnych robót wymaganych przy realizacji inwestycji, między innymi odtworzenia nawierzchni, usunięcie występujących kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego Obowiązkiem Wykonawcy będzie wydzielenie z całej inwestycji zakresów stanowią-cych koszty niekwalifikowalne – w myśl obowiązujących Wytycznych w zakresie kwa-lifikowania wydatków. Ponadto, Wykonawca sporządzi odrębne kosztorysy inwestor-skie z podziałem na każde przyłącze wodociągowe do projektowanego budynku z po-działem na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne. 2.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP numer konta: 85 2030 0045 1110 0000 0230 3780 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy : RRG.271.13.2017 (Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znaj-dzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pi-semne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zama-wiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6) Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8) Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najko-rzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofer-tę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwróco-no wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w ter-minie określonym przez zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13) Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również prze-dłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określo-nych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach