Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Dzikowo - Chrapy gm. Obrowo

Wójt Gminy Obrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-126 Obrowo, Obrowo 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6786022 , fax. 056 6786022 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Obrowo
    Obrowo 54 54
    87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6786022, fax. 056 6786022 w. 35
    REGON: 00053438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Dzikowo - Chrapy gm. Obrowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Dzikowo - Chrapy gm. Obrowo wg projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia są objęte następujące roboty: Branża budowlana - sanitarna: 1) rurociąg z rur ciśnieniowych PCV o średnicy ? 110 mm - 1590,0 mb, 2) rurociąg z rur ciśnieniowych PCV o średnicy ? 90 mm - 1340,0 mb, 3) hydranty nadziemne 80 mm - 14 kpl., 4) przyłącza wodociągowe z PE: - 32 mm (1 szt.) - 28,0 mb, - 40 mm (4 szt.) - 277,0 mb. 4.2. Przedmiar robót stanowi - załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 2. Wykonawcy muszą wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat podobne roboty budowlane (min. 2) oraz udokumentują, że w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali zamówienia, podając wartość, nazwy, adresy zamawiających. Przez roboty budowlane rozumie się - roboty tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym - opracowanym metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu, na podstawie przedmiaru robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymagań niniejszej specyfikacji, c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, d) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) informację wraz z kopią uprawnień budowlanych w branży sanitarnej skierowanego do wykonania zamówienia kierownika budowy (kwalifikacje techniczne - załącznik nr 3 do SIWZ) - który obowiązkowo musi posiadać również aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 1.01.1995r. - wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzonego przez GINB, 2) wykaz robót (min. 2) wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom objętym zamówieniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 szt. referencji) - wykaz sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 3) dysponują bądź posiadają dostęp do podstawowego sprzętu i maszyn (załącznik nr 5 do SIWZ) potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia a w szczególności: - koparki min 2 szt., - samochód skrzyniowy min. 1 szt. - ciągnik kołowy min. 1 szt. - zagęszczarka wibracyjna spalinowa min. 1 szt. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ofert, 2) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (nie starsze niż 3 m-ce), g) zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument dodatkowy: - dowód wniesienia wadium (załączony do oferty) zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzone datą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czasookres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach