Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej we wsiach Pokaniewo oraz Choroszczewo - Wałki - Lubiejki

Gmina Milejczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 17-332 Milejczyce, ul. Szkolna 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6579070 , fax. 085 6579080
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejczyce
    ul. Szkolna 5 5
    17-332 Milejczyce, woj. podlaskie
    tel. 085 6579070, fax. 085 6579080
    REGON: 05065897600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.milejczyce.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej we wsiach Pokaniewo oraz Choroszczewo - Wałki - Lubiejki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z rur PVC ciśnieniowych o średnicy 110 mm oraz z rur ciśnieniowych PE o średnicy 63 mm we wsiach Pokaniewo, Choroszczewo, Wałki oraz Lubiejki, gm. Milejczyce, powiat siemiatycki, woj. podlaskie o długości 3464 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CENA 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium; 2. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 3. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 4. Oświadczenie z art. 22 - załącznik nr 3 do SIWZ; 5. Oświadczenie z art. 24 - załącznik nr 4 do SIWZ; 6. Oświadczenie dotyczące udziału w przygotowanym postępowaniu przetargowym - załącznik nr 7 do SIWZ; 7. Wykaz posiadanego sprzętu jaki zostanie użyty do wykonania zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ; 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z dokumentów rejestrowych; 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 12. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 14. Zaświadczenie o karalności z Krajowego Rejestru Karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.milejczyce.wrotapodlasia.pl oraz ug-milejczyce.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach