Urząd Gminy w Gnieźnie ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4245750 , fax. 061 4245751
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Gnieźnie
Al. Reymonta 2 2
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4245750, fax. 061 4245751
REGON: 00053579300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej we wsi Osiniec, osiedle Owsiane. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa sieci wodociągowej we wsi Osiniec, osiedle Owsiane, zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym. Wodociąg należy budować z rur ciśnieniowych PCV ? 110 mm dł. 1366 i ? 90 mm dł. 28m na odcinku w pasie dróg wraz z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej PCV ? 110 mm w drodze gminnej z jednej strony i do istniejącego wodociągu PCV ? 160 mm w drodze powiatowej z drugiej strony. W/w sieć wodociągowa zostanie wykonana z rur PCV Dn 110mm w pasach drogowych dz. 107/6, 108/32, 108/9, 285 oraz z rur PCV ? 90 mm w sięgaczu. Szczegółowy zakres prac wg przedmiaru robót stanowiącego Załącznik Nr 1 specyfikacji. Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, który ze względów technicznych dostępny jest tylko w wersji papierowej w tut. Urzędzie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz wymagane oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci, którzy spełniają następujące warunki: A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonane zamówienia; D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007r. - Prawo zamówień publicznych (wraz z przepisami wykonawczymi i późniejszymi zmianami), zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatniego roku kalendarzowego, oraz informacje o kwalifikacjach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót oraz zobowiązanie do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, 5/ wykaz robót wykonanych w kresie ostatnich 3 lat o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - potwierdzający, że oferent jako główny wykonawca budowlany zrealizował co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane o charakterze i trudności wykonania porównywalnym jak niniejsze zamówienie, 6/ dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wymagane ubezpieczenie w wysokości równoważnej z oferowaną ceną. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. Z postępowania o udzielenie zamówienia również wykluczeni zostaną wykonawcy - wg treści art. 24 ust.2 prawa zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferty zostaną odrzucone wg treści art.89 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Przy dokonywaniu oceny spełniania w/w warunków brane będą pod uwagę możliwości wykonania przedmiotowego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.urzadgminy.gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Rybno Wielkie, ulica Główna nr. 1,2,3,7,9,10,11,12,13 i ulica Okrężna 3,4,5.
Dodano: 2015-07-02 - Budowa sieci wodociągowych na terenie Gminy Gniezno, we wsiach : 1. Jankowo Dolne dz. nr 258/13, 258/14, 258/15, 185 2. Jankowo Dolne dz. nr 185, 157/23 3. Wełnica dz. nr 55, 54/5 4. Strzyżewo Smykowe dz. nr 122, 124 oraz Ganina dz.nr 35, 108 5. Szczytniki Duchowne dz. nr 128/1, 125/17 6. Osiniec dz. nr 125/28, 109/2, 125/25, 285
Dodano: 2015-02-23 - Budowa sieci wodociągowych na terenie Gminy Gniezno.
Dodano: 2014-05-12 - Budowa sieci wodociągowej we wsi Modliszewko dz. Nr 81, 85/1, 85/2, 85/6, 79/7, 79/2, 79/3 na terenie Gminy Gniezno.
Dodano: 2013-07-18 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Mnichowo i Winiary gmina Gniezno.
Dodano: 2013-07-12 - Budowa sieci wodociągowych
Dodano: 2012-10-10 - Budowa sieci wodociągowej we wsi Jankowo Dolne - Wierzbiczany dz. nr 185 i 9, na terenie Gminy.
Dodano: 2012-08-22 - Budowa sieci wodociągowej we wsi Jankowo Dolne dz. nr 141/3; 321; 11/85; 11/84, na terenie Gminy.
Dodano: 2011-09-05 - Przyłącze kanalizacji deszczowej do budynków przy ul. Bema 9, 11 w Koninie
Dodano: 2010-06-23 - Budowę sieci wodociągowych na terenie Gminy Gniezno
Dodano: 2010-04-30