Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w ul. Malowniczej (w kierunku ul. Filtrowej) w Warce

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 00052662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w ul. Malowniczej (w kierunku ul. Filtrowej) w Warce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej w ul. Malowniczej (w kierunku ul. Filtrowej) w Warce pow. grójecki wg. Projektu budowlano- wykonawczego, przedmiarów robót oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wymagań SIWZ. Budowa sieci wodociągowej, ul. Malownicza w Warce stanowi spinkę istniejącego wodociągu z rur ?110PVC PN10 w ul. Malowniczej (zakończonego na wysokości działki Nr 743/2) oraz istniejącego wodociągu z rur żeliwnych ?100 w ul. Filtrowej. W zakres wchodzi także budowa sieci wodociągowej we wschodnim odgałęzieniu działki Nr 751/12. W ramach niniejszego zadania zaprojektowano ok. 277,59m sieci wodociągowej, zaprojektowanej z przewodów ?90PVC PN10 i ?110PVC PN10 oraz ?80 PN10 żeliwo sferoidalne kołnierzowe (odgałęzienia od hydrantów). Uzbrojenie sieci stanowią zasuwy odcinające żeliwne kołnierzowe oraz hydranty podziemne ppoż.HP80 ( z podwójnym zamknięciem). Na przedmiotowym terenie wzdłuż ul. Malowniczej (do wysokości działki Nr 743/2) występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi. Pozostała część ul. Malowniczej (w kierunku ul. Filtrowej) jest nieurządzona. Na terenie działek przyległych rośnie sad owocowy. Tereny wzdłuż ul. Malowniczej (w kierunku ul. Filtrowej) zostały podzielone na działki z przeznaczeniem pod zabudowę jednorodzinną. Ul. Malownicza (dz. Nr 743/1, 751/12, 752/16, 753/19) oraz ul. Filtrowa (dz. Nr 753/1) pozostają w gestii Gminy Warka. Ulica Filtrowa posiada nawierzchnię asfaltową, natomiast ulica Malownicza (do wysokości działki Nr 743/2) nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. W ul. Malowniczej od działki Nr 743/2 (w kierunku do ul. Filtrowej) teren nie jest uzbrojony. Teren, na którym projektowana jest inwestycja nie podlega ochronie konserwatorskiej. O wszelkich znaleziskach archeologicznych dokonanych w toku prowadzenia prac ziemnych i budowlanych należy zgłaszać do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków przerywając prace ziemne lub budowlane. Teren objęty inwestycją nie leży w obszarze objętym szkodami górniczymi. Warunki gruntowe proste. Kategoria geotechniczna obiektu-II. Sieć wodociągową zaprojektowano z rur ?90 oraz ?110 PVC PN10 łączonych kielichowo na uszczelki gumowe. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej nie jest przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego. Na czas budowy musi być zachowany dojazd pojazdów uprzywilejowanych i zapewniony dostęp dla mieszkańców. Dojazd pojazdów na teren budowy odbywał się będzie od ul. Filtrowej, ze względu na ograniczenie tonażu do 3,5t na ul. Malowniczej (do wysokości działki Nr 743/2). Roboty ziemne przy wykonaniu wykopów prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami, także przepisami BHP. Powyższe prace prowadzić należy zgodnie z PN-83/8836-02. Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności: Warunkami Technicznymi Wykonawstwa i Odbioru Robót Budowlano Montażowych cz. II - Instalacje sanitarne i przemysłowe, Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym, Ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikatach, Prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do w/w oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ i wiedzą techniczną. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej oraz zakres prac w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze wzglądu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego w przetargu Wykonawcę obowiązuje wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ , STWiOR i wiedzą techniczną. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstaw wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR jak również pominięte w dokumentacji projektowej a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza , czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego, media, odtworzenie nawierzchni trasy itp. Nawierzchnia ul. Filtrowej winna być odtworzona z nieuszkodzonych elementów betonowych, tj. krawężniki, bloczki betonowe, natomiast nawierzchnia ul. Malowniczej przykryta warstwą tłucznia 4÷32mm grubości minimum 10cm i szerokości ok. 3m po trasie wodociągu. Zamawiający przewiduje fakturowanie częściowe. Wysokość faktury końcowej nie może być niższa niż 10%. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót muszą być uzgadniane z Zamawiającym i Projektantem przed ich wykonaniem. Urządzenia i materiały równoważne - jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to rozwiązania sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia i materiały równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata ( na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np. referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie - referencje, opinie itp. ) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, dokumentacja geotechniczna - załącznik nr 9 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 500,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu - na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) - znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce pl. Stefana Czarnieckiego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach