Powiat Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 24-300 Opole Lubelskie, Lubelska 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48 818272260 , fax. +48 818272236
- Data zamieszczenia: 2023-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
Lubelska 4
24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
tel. +48 818272260, fax. +48 818272236
REGON: 431019431 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w ramach zadania pn. „Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez rozbudowę ZOL” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących prac:a. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,233 km;b. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – 186 m2;c. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową – 3 m2;d. Wykonanie koparkami wykopów oraz przekopów – 157,675 m3;e. Wykonanie wykopów z ręcznym wydobyciem urobku – 39,418 m3;f. Umocnienie ścian wykopów płytami wykopowymi – 423,985 m2;g. Wykonanie ażurowego umocnienia ścian wykopów palami szalunkowymi – 12 m2;h. Ułożenie podłoży pod kanały z tłucznia grubego – 8,814 m3;i. Ułożenie podłoży pod kanały z piasku – 8,814 m3;j. Wzmocnienie podłoża georusztem dwukierunkowym o węzłach sztywnych – 88,14 m2; k. Wykonanie separacji warstw gruntu geotkaninami – 302,56 m2;l. Obsypanie rurociągów – 40,836 m3;m. Zasypanie rurociągów gruntem rodzimym z zagęszczeniem – 135,636 m3;n. Roboty ziemne z transportem dla ziemi zmagazynowanej na hałdach – 61,458 m3;o. Humusowanie z obsianiem traw – 186 m2;p. Ułożenie rurociągów tymczasowych z rur stalowych – 150 m;q. Ustawienie studzienek rewizyjnych – 2 szt;r. Wykonanie wierceń rurami stalowymi - 23,4 m;s. Wykonanie wierceń rurami PE100RC SDR11,PN16 z płaszczem ochronnym naddanym z PP – 110 m;t. Montaż rurociągów z rur polietylenowych PE100RC SDR11,PN16 – 120,6 m;u. Oznakowanie taśmą wodociągu ułożonego w ziemi – 230 m;v. Przeciąganie rur przewodowych przez rury osłonowe – 23,4 m;w. Montaż hydrantów naziemnych – 2 kpl; x. Wykonanie próby szczelności, płukania i dezynfekcji wodociągu;y. Wykonanie badań bakteriologicznych po napełnieniu sieci wodą;z. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;aa. Ustawienie tablicy informacyjnej.2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. b) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia na swój koszt udział uprawnionego archeologa. c) Wykonawca na prowadzenia prac archeologicznych winien uzyskać odrębne zezwolenie LWKZ w Lublinie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. d) W terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu kosztorysu w oparciu o który zostało wyliczone wynagrodzenie Wykonawcy, kosztorys powinien być opracowany metodą kalkulacji szczegółowej (w szczególności z zestawieniem cen jednostkowych, podsumowaniem pozycji i działów oraz przedstawiony zarówno w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) jak i nieedytowalnej (*.pdf). e) Najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) i nieedytowalnej (*.pdf) Harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot Umowy. f) Harmonogram rzeczowo – finansowy musi zostać tak opracowany aby roboty objęte pierwszą fakturą częściową obejmujące zaangażowanie co najmniej 55% wartości umowy brutto były wykonane do dnia przedłożenia jej zamawiającemu. g) Wykonawca jest zobowiązany naprawić na własny koszt szkody zaistniałe w bezpośredniej infrastrukturze drogowej, dojściach i dojazdach do działek na których będą prowadzone roboty powstałych na skutek prowadzonych prac budowlanych. h) Wykonawca jest zobowiązany zorganizować wywóz wszelkich odpadów we własnym zakresie i na własny koszt. i) Zamawiający nie udostępni Wykonawcy dostępu do energii elektrycznej i wody. j) Wykonawca jest obowiązany do przedkładania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wniosków materiałowych, danego wyrobu/urządzenia zgodnie z projektem budowlanym/przepisami. Wnioski materiałowe muszą być przedkładane na co najmniej 7 dni przed planowanym wbudowaniem / montażem. k) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu po zakończeniu robót wspomnianych pkt j) atestów, deklaracji zgodności, kart technicznych, krajowych deklaracji właściwości użytkowych; l) W przypadku rozbieżności parametrów technicznych w dokumentacji technicznej, do wyceny należy przyjąć produkt/urządzenie o parametrach lepszych. m) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca prowadzonych robót i jego zabezpieczenie.3) Gwarancja i rękojmiaa) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy. b) Okres rękojmi za wady zostaje zrównany z zaproponowanym w ofercie okresem gwarancji, przy czym minimalny okres wynosi 60 miesięcy.c) Termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.d) Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienie z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.4) Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości:1) faktura przejściowa nr 1 w wysokości 50% wartości umowy brutto, przy wykazaniu obowiązkowego zaangażowania przez wykonawcę do dnia przekazania jej Zamawiającemu co najmniej 55% wartości umowy brutto; 2) faktura końcowa w wysokości 50% wartości umowy brutto po odbiorze końcowym robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gręzówka
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa budynku gospodarczego na stajnię
Dodano: 2024-07-22 - Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16 - Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
Dodano: 2024-07-15 - Przystosowanie istniejącej łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
Dodano: 2024-07-12