Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej, tranzytowo rozdzielczej z przyłączami do budynków w miejscowościach Okoły i Czarna Woda Gmina Murów

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej, tranzytowo rozdzielczej z przyłączami do budynków w miejscowościach Okoły i Czarna Woda Gmina Murów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja liniowa celu publicznego obejmująca budowę sieci wodociągowej tranzytowej Murów - Okoły oraz sieci rozdzielczej i przyłączy w miejscowości Okoły i Czarna Woda. Zakres rzeczowy planowanej inwestycji stanowią: 1.sieć wodociągowa tranzytowo-rozdzielcza PVC PE o średnicy 110 mm o łącznej długości 5847 m 2.sieć wodociągowa rozdzielcza i do hydrantów PE o średnicy 90 mm o łącznej długości 70 m 3.przyłącza wodociągowe PE o średnicy 32 mm w ilości 28 szt. i łącznej długości 735 Uzbrojenie sieci wodociągowej stanowią: 1. nadziemne hydranty p.poż. w ilości 9 szt., 2. zasuwy kołnierzowe odcinające o średnicy 100 w ilości 6 szt., 3. zasuwy kołnierzowe hydrantowe o średnicy 80 w ilości 9 szt. Przedmiotem zamówienia jest całość robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotowej inwestycji, a więc m.in. rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogowej i poboczy wraz z podbudową, usuniecie humusu , wykopy wraz z ich umocnieniem , podsypkę i obsypkę z gotowego kruszywa - piasku, zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu, wykonanie przewiertów sterowanych, montaż rurociągów wraz z uzbrojeniem (zasuwy, złącza, hydranty, kształtki, skrzynki), oznakowaniem i obudową oraz wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i badań. Zamówienie obejmuje również sporządzenie i uzgodnienie z właściwym zarządcą drogi projektu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót wraz z oznakowaniem, wywóz odpadów budowlanych i nadwyżki urobku na składowisko odpadów, ewentualne pompowanie wód gruntowych, płukanie i dezynfekcję rurociągów, obudowę odkrytych w miejscach prowadzenia robót kabli energetycznych rurami ochronnymi, odbudowę ogrodzeń na posesjach właścicieli nieruchomości oraz pełną obsługę geodezyjną. . Przejścia sieci podłużne i poprzeczne w ilości 8 szt. o łącznej długości 897 m pod torami kolejowymi PKP, drogami i innymi przeszkodami maja być wykonane metodą przewiertów sterowanych rurą przewodową PE 100 o średnicy 110 mm w osłonie betonitowej, pozostałe przejścia na przyłączach wykonać metodą przewiertu sterowanego w ilości 8 szt. o łącznej długości 48 m rurą przewodową PE 100 o średnicy 32 mm w osłonie betonitowej. Na realizacje przedmiotowego zadania zostało wydane pozwolenie na budowę nr 170-08 z dnia 10.03.2008 r. Każdy z oferentów winien dokonać wizji lokalnej ze szczególnym uwzględnieniem oględzin warunków placu budowy i przebiegu trasy w terenie, celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i niezbędnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania cen lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej poniesie oferent
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 13.000,00zł ( słownie: trzynaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Łubniany Nr 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium- budowa wodociągu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium wniesione w formie, gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe , nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwarantaporęczyciela ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem 3) kwotę gwarancji poręczenia, 4) termin ważności gwarancji poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wniesione w innych formach gwarancje poręczenia należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy w Murowie przy ul. Dworcowej 2 46-030 Murów ( parter) przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, aby Wykonawca umieścił dokument Wadium w zamkniętym nieprzeźroczystym opakowaniu- kopercie z oznaczeniem Wadium- budowa wodociągu. Dokumenty o których mowa w ppkt 2)-5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. - wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - nie zalegają z opłacaniem podatków z wyjątkiem przypadków , gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie zalegają z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy. 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000zł każde zadanie - dysponują lub będą dysponować kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych oraz do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg lub drogowych obiektów inżynieryjnych W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 7.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. 2) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. 3) Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych ( zakończonych)w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie minimum 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000zł każde zadanie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) wykaz osób, i podmiotów które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wskazanie kadry posiadającej uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych oraz do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg lub drogowych obiektów inżynieryjnych. 6) dokumenty stwierdzające ,że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia obejmujące zakres inwestycji - należy dołączyć odpis uprawnień oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego osoby planowanej do objęcia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót. 7) polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 8.2. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy - wg zał nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik); 4) dowód wniesienia wadium 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 6) Wykaz robót zleconych podwykonawcy (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach