Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej tranzytowej Bądzów - Potoczek

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Głogowska 7 7
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej tranzytowej Bądzów - Potoczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci wodociągowej tranzytowej Bądzów - Potoczek w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową Instalacji Sanitarnych INSTALPROJEKT Ewa Borecka, 59-220 Legnica, ul. Gwiezdna 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać w o
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288625007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 06.05.2009r. do godz. 08:30 3.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 4.Wad
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku, Dz. U. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda na podstawie art. 25 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie kreślonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4; f)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2; g)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia w świetle przepisów art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 3; h)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia (kopie uprawnień osób proponowanych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa - branża drogowa i branża sanitarna); 2.Dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Wykonawca załączy obowiązkowo do oferty, wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami, kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie projektu budowlanego, projektu zagospodarowania terenu, projektu organizacji ruchu drogowego, szczegółowej specyfikacji technicznej, przedmiarów robót oraz kalkulacji własnych. 5. Wykonawca załączy obowiązkowo do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót opracowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną